Mammat, kerron teille suuren salaisuuden: olette kauniita :) t. mies
Tiedän, että täällä käy paljon ihan tavallisia ja tavattomiakin naisia. Kerron teille nyt suuren salaisuuden suoraan miesten pään sisältä: te mammat, olette meidän miesten mielestä ihania :)
Lakatkaa siis kiltit vertailemasta itseänne Voguen malleihin (kuten vaimoni tekee X() Se on vain suurta harhaa. Todella harva mies on kiinnostunut ns. huippumalli-tyyppisistä naisista. Ne ovat tylsiä, feikkejä ja poikamaisia ja jotenkin muovisia ja onttoja. Homot vaatesuunnittelijat eivät suunnittele muotivaatteita saman näköisille naisille, joista heteromiehet tykkäävät, koska homomies ei näe naista samalla tavoin kuin heteromies. Ja muoti on harvoin heteromiesten suunnittelemaa.
Oikeasti me heteromiehet tykkäämme tavallisista naisista, joilla on maha, ja pylly. Ja tissit ja naama ja kädet ja jalat tietty. Ei tarvitse olla mikään ihmeellinen. Kelpaat kyllä, kun uskot kelpaavasi. Etkä usko, ellet lakkaa vertailemasta itseäsi muihin. Sano nyt siis itsellesi: "Olenpa minä ihana mamma :)"
Mutta pidemmittä puheitta nostan täällä nyt maljan kaikille teille mammoille, koska olette maailman kauneimpia ja muutenkin parhaita :)
Kippis!
t. m28
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:51"]Ei pidä paikkansa. Mun mies tykkää just niistä kapealantioisista ja pienipeppuisista, mahattomista naisista. Oma ihannekuva myös sellainen. On vaan niin p...vaikea niitä mittoja saada lähellekkään :( Tosiasias kaikki miehet tykkää. Omat mitat vaan laittaa tyytymään ei mallimittaisiin... [/quote] Ei pidä tämäkään paikkaansa. Moni mies tykkää muodokkaista. Ylipäätään miehet tykkää hyvin erilaisista. Katsele kaupungilla liikkuessasi. Välillä näkee komeitakin miehiä oikeasti pulskien naisten kanssa vaikka juuri sen miehen ei olisi pakko.
[/quote]
Eihän ne kaikki pulskat naiset välttämättä olleet vielä pulskia tavatessaan miehensä ensimmäisen kerran... Ja toisaalta jos parisuhde perustuu vain kumppanin ulkonäköön tai painoon, niin enpä minä ainakaan haluaisi sellaisessa suhteessa olla kenenkään kanssa. Sitä paitsi kauneus on paljon muutakin kuin vain täydelliset kasvot ja timmi kroppa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:02"]
Typerää ja tyhjänpäiväistä lässytystä tämä avaus. Jo ap:n ajatus siitä, että naisten epävarmuus ukonäkönsä suhteen johtuisi siitä kelpaavatko miehille vai eivät, on seksistinen ja naisia alentava. Niin kuin naisen tärkein tehtävä olisi "kelvata" miehille. Voi jessus. Ja jos kaikki ovat kauniita, ei kukaan ole kaunis. Ilman rumuutta ei ole kauneutta. Tämä ei lässyttämällä muuksi muutu.
[/quote]
No ei tietenkään tarvitse kelvata miehille, jos ei halua. Se on ihan ok. Enkä missään kohtaa sanonut, että se olisi naisen tärkein tehtävä tai ollenkaan tärkeää! Päin vastoin! Mutta tosiasia on se, että moni tavallinen nainen sisällään murehtii sitä, että kelpaako miehille. Ja niitä on enemmän, kuin niitä, jotka eivät haluakaan kelvata, joten mistään pienestä ongelmasta ei ole kyse.
Pahinta on se, että verrataan kanssasisariin ja takerrutaan niihin asioihin, jotka on itsessä "pielessä". Se on täysin turhaa ja hyödytöntä ja aiheuttaa tarpeetonta ahdistusta. Ns. ulkonäköpaineet, nääs. Masennuksenkin yksi tunnusmerkki on se, että ihminen uskoo olevansa ruma ja kelpaamaton.
Halusin vain vilpittömästi pyytää teitä, arvon mammat, olemaan vertailematta itseänne muihin, sillä se on tarpeetonta ja ahdistavaa ja haitallista teille itsellenne... Halusin kertoa, että olette kauniita ja teistä tykätään, kun uskotte siihen! (tai vaikka ette uskoisikaan).
Ja minun mielestäni kaikki naiset voivat olla kauniita, jos uskovat siihen ja antavat itselleen tilaa olla kaunis. Ja ulkoisesti kauniskin voi olla ruma, mutta en halua puhua rumuudesta, vaan kauneudesta.
t. m28
[/quote]
Vittu mitä paskaa ja NIIIIIIN naiskynäilyä, kuin vain olla voi :D en ole koskaan murehtinut että kelpaanko miehille (aika vanhanaikaista tekstiä muuten toi sun teksti!!) vaan sitä, että löydänkö kumppanin, jonka kanssa oikeesti synkkaa vuosikymmenet, jonka kanssa on samalla aaltopituudella, seksi sujuu ja on samanlaiset haaveet tulevaisuudelle. ELI mietin enemmän siltä kannalta, että mitä mä ihan oikeasti itse suhteelta ja elämältäni haluan, kuin siltä kannalta että apua apua, kelpaankohan miehille. Siis millaisen kasvatuksen ylipäätään on saaneet naiset, joilla ois niin paska itsetunto??
Kiitos ja anteeksi...
N28v
[/quote]
No jos et ole murehtinut miehille kelpaamista, niin entäs sitten? Moni muu on, eikä sun tilantees ta erityyppiset murhees helpota heidän tuskaansa tippaakaan.
Mä aloitin tän ketjun antaakseni tukea ja toivoa niille naisille, joilla on heikko itsetunto ja jotka miettivät omaa kelpaamistaan. Sä taas... Luepa uudelleen tuo viestisi ja mene itseesi!
t. m28
Ap, olitpa kuka tai millainen ihminen tahansa, tuo teksti oli kauniisti kirjoitettu. Pidä toi! Ja älä välitä nillittäjistä, jotkut vaan tarkoitushakuisesti lukee kuin piru raamattua. Mahtaa olla raskasta elämä. Itselläni on keveämpi ja aurinkoisempi katsontakanta. :) t.N26
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:14"]
[/quote]
Heh, hauska :D
En ole seksin perässä, haluan vain luoda hyvää mieltä tähän kyyniseen palstaan. Ja saada ihmiset ajattelemaan asioita. Jos joku saa tämän koko palstan ilmapiirin käännettyä positiiviseksi, niin se on ainakin nobelin rauhanpalkinnon arvoinen suoritus :)
t. m28
[/quote]
No ei nyt ehkä kuitenkaan. Tämä palsta on vielä pientä maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:30"]
Ap ei ole mies vaan nainen. Kuvaa todisteeksi.
[/quote]
Tämä on nyt vähän OT, mutta mies minä olen. En olisi uskaltanut omalla nimellä näitä ajatuksiani kertoa juuri tällaisen ristiriitaisen vastaanoton takia. En muutenkaan tykkää tuputtaa mielipiteitäni omalla nimellä ja naamalla. En siis postaa naamaani tai postiosoitettani teidän nähtäväksenne, sori nyt vaan, ihanat mammat!
t. m28
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:43"]Kynttilän vakan alle... Joo onhan se paskan puhuminenkin varsin vaativa taito. [/quote] No sinähän vaikutat varsin positiiviselta ja mielyttävältä persoonalta.. olen kuullut huhupuheita niistä naisista, jotka aina vähättelee miestensä kehuja "Enhän ole! Älä valehtele!" Usko nyt jos mies niin sanoo! N21
[/quote]
Juuri näin. Tämä on yllättävän yleistä ja vähän surullista, että ei kelpuuteta sitä, kun mies kehuu. Minullakin on kokemuksia tästä. Oikeastaan aika kipeitä parisuhdekokemuksia :( Nimittäin kun kehut ammutaan alas tarpeeksi monta kertaa (jos ei sanoin, niin ilmein ja elein), niin ei sitä enää määrättömästi jaksa kehua... Niin minullekin kävi. Se on aika surkeata, kun pitää toista maailman ihanimpana naisena, mutta joutuu varomaan kehumasta, kun pelkää sitä vastaanottoa. Joskus sitä miettii, että ehkä rakastuin väärään ihmiseen :( Luoja tietää. Olen ehkä hullu, mutta tahtoa vielä on...
t. m28
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:02"]
Typerää ja tyhjänpäiväistä lässytystä tämä avaus. Jo ap:n ajatus siitä, että naisten epävarmuus ukonäkönsä suhteen johtuisi siitä kelpaavatko miehille vai eivät, on seksistinen ja naisia alentava. Niin kuin naisen tärkein tehtävä olisi "kelvata" miehille. Voi jessus. Ja jos kaikki ovat kauniita, ei kukaan ole kaunis. Ilman rumuutta ei ole kauneutta. Tämä ei lässyttämällä muuksi muutu.
[/quote]
No ei tietenkään tarvitse kelvata miehille, jos ei halua. Se on ihan ok. Enkä missään kohtaa sanonut, että se olisi naisen tärkein tehtävä tai ollenkaan tärkeää! Päin vastoin! Mutta tosiasia on se, että moni tavallinen nainen sisällään murehtii sitä, että kelpaako miehille. Ja niitä on enemmän, kuin niitä, jotka eivät haluakaan kelvata, joten mistään pienestä ongelmasta ei ole kyse.
Pahinta on se, että verrataan kanssasisariin ja takerrutaan niihin asioihin, jotka on itsessä "pielessä". Se on täysin turhaa ja hyödytöntä ja aiheuttaa tarpeetonta ahdistusta. Ns. ulkonäköpaineet, nääs. Masennuksenkin yksi tunnusmerkki on se, että ihminen uskoo olevansa ruma ja kelpaamaton.
Halusin vain vilpittömästi pyytää teitä, arvon mammat, olemaan vertailematta itseänne muihin, sillä se on tarpeetonta ja ahdistavaa ja haitallista teille itsellenne... Halusin kertoa, että olette kauniita ja teistä tykätään, kun uskotte siihen! (tai vaikka ette uskoisikaan).
Ja minun mielestäni kaikki naiset voivat olla kauniita, jos uskovat siihen ja antavat itselleen tilaa olla kaunis. Ja ulkoisesti kauniskin voi olla ruma, mutta en halua puhua rumuudesta, vaan kauneudesta.
t. m28
[/quote]
Vittu mitä paskaa ja NIIIIIIN naiskynäilyä, kuin vain olla voi :D en ole koskaan murehtinut että kelpaanko miehille (aika vanhanaikaista tekstiä muuten toi sun teksti!!) vaan sitä, että löydänkö kumppanin, jonka kanssa oikeesti synkkaa vuosikymmenet, jonka kanssa on samalla aaltopituudella, seksi sujuu ja on samanlaiset haaveet tulevaisuudelle. ELI mietin enemmän siltä kannalta, että mitä mä ihan oikeasti itse suhteelta ja elämältäni haluan, kuin siltä kannalta että apua apua, kelpaankohan miehille. Siis millaisen kasvatuksen ylipäätään on saaneet naiset, joilla ois niin paska itsetunto??
Kiitos ja anteeksi...
N28v