Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään vaikeaa löytää kumppani

Vierailija
23.01.2024 |

Toistan otsikon vielä, nykyään on niin vaikeaa löytää kumppani. Tai sitten vika on vaan mussa :D Tinder nyt lähtökohtasesti on huono alusta löytää kumppani, mutta en sellaista löydä niin sanotusti oikeasta elämästäkään. Jos ystävystyn miehen kanssa, siihen se jääkin enkä saa mitään romanttisia tunteita tätä kohtaan. Tinderissä taas tuntuu, että kaikki ne naiset/miehet sekottaa ihmisten päät ja aina ajatellaan että parempi löytyy kun pystyy vaan swaippailemaan eikä oteta aikaa toiseen ihmiseen tutustuessa. Seksiä on miehille niin helposti tarjolla, että miksi ne haluaisi parisuhteen kun saa tarvittavan ilman mitää vaivaa :D

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se tuntuu olevan, ihan joku sukupolvikysymys. Mielestäni se liittyy siihen, että nykyään osataan niin huonosti olla läsnä. Mikä taas liittyy älypuhelimiin ja just siihen tinderiin. Itse olen puolison löytänyt, mutta moni tuttuni ei. N33

Vierailija
2/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä on miehille niin helposti tarjolla"

Vain top1% miehille, kaikki muut on siellä vuosikaudet ilman mitään.

Te oikeasti pidätte suurta osaa miehistä täysin näkymättömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se tuntuu olevan, ihan joku sukupolvikysymys. Mielestäni se liittyy siihen, että nykyään osataan niin huonosti olla läsnä. Mikä taas liittyy älypuhelimiin ja just siihen tinderiin. Itse olen puolison löytänyt, mutta moni tuttuni ei. N33

Mä en koe, että ei osata olla läsnä. Mutta se että ei vaan jakseta panostaa toiseen ihmiseen. Oon itse sellainen, kuka jaksaa panostaa alusta loppuun jos toinen on potentiaalinen kumppani. Mut nykymaailmassa ampuu itteensä vaan jalkaan jos keskittyy vain yhteen alusta saakka.

Vierailija
4/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään itsekkyyden ja sitoutumiskammoisuuden aikakautta. Toista se oli ennen, kun ihmisillä oli muita arvoja kuin oman kehon ja ulkonäön palvonta, naisten ja miesten "tasojen" mittaaminen, tinderit sun muut.

Vierailija
5/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin baarissa viime kesänä kivan tuntuisen tyypin, juteltiin ja tanssittiin. Pois lähdön aikaan vaan halaus ja kiitokset kivasta illasta. Eli ei edennyt mihinkään sekään.

Vierailija
6/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse 21v ja nuorin kenen kanssa voisin olla on samanikäinen ja vanhin 30v. Jos tolta ikähaarukalta miettii, kuinka moni saisi jos vain yrittäisi, niin ei kauheesti vaatis kun kattoo joidenkin tuttujen seksielämää sinkkuna. Ei siinä mitään, pankoot jos huvittaa, mutta mun tavotetta se ei veis eteenpäin.

Vierailija
7/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me eletään itsekkyyden ja sitoutumiskammoisuuden aikakautta. Toista se oli ennen, kun ihmisillä oli muita arvoja kuin oman kehon ja ulkonäön palvonta, naisten ja miesten "tasojen" mittaaminen, tinderit sun muut.

Niin, toista se oli ennen kun vanhemmat ns osti lapselleen sen puolison. 

Vierailija
8/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, miesten rima on maanpinnan alapuolella. Jos omaa vähääkään käytöstapoja ja näkee ihan pikkuisen vaivaa, niin seksiä on kyllä saatavilla.

Vierailija
9/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin baarissa viime kesänä kivan tuntuisen tyypin, juteltiin ja tanssittiin. Pois lähdön aikaan vaan halaus ja kiitokset kivasta illasta. Eli ei edennyt mihinkään sekään.

Joo tuntuu että se on siis ihan sama kuinka kivaa toisen kanssa on niin ei jakseta. Ihan sama onko kipinöitä niin ei. Ihanaa :)

Vierailija
10/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä on miehille niin helposti tarjolla,"

Ahhahhaa, kuinka kujalla voi ihminen olla?! Luulen, että ap:n vaikeudet kumppanin löytymisessä johtuu lähinnä tyhmyydestä ja kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen asemaan. Tinderissä n. 80 % miehistä ei ikinä pääse tapaamaan livenä yhtään naista.

Vierailija
11/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, toista se oli ennen kun vanhemmat ns osti lapselleen sen puolison. 

Niin tai oltiin maha pystyssä siellä alttarilla. 

Vierailija
12/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en koe, että ei osata olla läsnä. Mutta se että ei vaan jakseta panostaa toiseen ihmiseen. Oon itse sellainen, kuka jaksaa panostaa alusta loppuun jos toinen on potentiaalinen kumppani. Mut nykymaailmassa ampuu itteensä vaan jalkaan jos keskittyy vain yhteen alusta saakka.

Millä tavalla ampuu itseään jalkaan? En ymmärrä tätä, kun itse olen aina jaksanut panostaa ihmisiin, joista tykkään (myös ei-romanttisesti). Mulle se panostaminen on nimenomaan osa läsnäoloa. Miten kukaan voisi löytää ketään, jos ei jaksa panostaa keneenkään? 

Vierailija
13/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajat ovat muuttuneet. Valinnanvapaus on tuonut haasteita parinvalintaan. Pitäisikin yllättäen kummankin mielestä parisuhteen olla aito ja toimiva. Maailma muuttuu ja tavat sen mukaisesti eikä nykyään ole mitään pakkoa lisääntyä tai sietää huonoa parisuhdetta. Tässähän toteutuu mainiosti se kuuluisa luonnonvalinta eli lajien kehitykselle ominainen piirre 😁

Vierailija
14/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyytänyt numeroa? 

Vierailija
15/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhaa, kuinka kujalla voi ihminen olla?! Luulen, että ap:n vaikeudet kumppanin löytymisessä johtuu lähinnä tyhmyydestä ja kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen asemaan. Tinderissä n. 80 % miehistä ei ikinä pääse tapaamaan livenä yhtään naista.

Ei oo naisten vastuulla ne miehet. En mä säälistä kenenkä kaa halua olla. Tässä eniten harmittaa se että miehet ei enää jaksa nähdä erityisemmin vaivaa ja tää ilmiö on näkynyt ystävienki deittailuelämässä.

Vierailija
16/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa vain komeita miehiä joten on vaikeaa löytää kumppani koska komeita miehiä on vain 5% miehistä. Loput 95% miehistä on taviksia tai rumia eikä naiset halua mitään tavis miestä.

Vierailija
17/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ampuu itseään jalkaan? En ymmärrä tätä, kun itse olen aina jaksanut panostaa ihmisiin, joista tykkään (myös ei-romanttisesti). Mulle se panostaminen on nimenomaan osa läsnäoloa. Miten kukaan voisi löytää ketään, jos ei jaksa panostaa keneenkään? 

No onhan se ongelmallista jos itse aina vaan panostaa samalla kun muut pitävät vaihtoehdot auki? Nykymaailmassa hankalaa löytää ihmistä, kuka panostaisi myös sinuun. Ja sama panostuksenpuute koskee myös useita naisia, eikä vain miehiä.

Vierailija
18/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa parinmuodostuksen pelkästään sellaisen appin varaan, joka keskittyy ulkonäköperusteisiin irtosuhteisiin, niin on aika selvää että siellä pärjää ne, joilta ulkonäön perusteella halutaan irtosuhteita. Ei tinder ole mikään wolt, jonka avulla saat tilattua itsellesi seuraa. Suorastaan omituista katkeroitua itse aiheuttamastaan ongelmasta. Kalastaminenkin käy helpommin, kun menee ojan vierestä meren ääreen. 

Vierailija
19/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin iksinkkuna joo olen samaa mieltä eli vaikea löytää kumppania. Toki en itse ole kovinkaan aktiivinen kumppanin etsinnässä koska pystyn elämään myös sinkkuna.

Deittisovelluksissa matcheja tulee tosi harvoin ja ne jää aina jutteluksi kunnes toinen vaan hiljenee.

En ole katkera tai vihainen kenellekkään. 

Nyt töistä kotiin tekemään ruokaa.

M33

Vierailija
20/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain komeita miehiä joten on vaikeaa löytää kumppani koska komeita miehiä on vain 5% miehistä. Loput 95% miehistä on taviksia tai rumia eikä naiset halua mitään tavis miestä.

Ja miehet haluavat kauniita naisia? Se on todistettu, että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset kumpania etsiessä. Mulle riittä että on mua pidempi mikä ei ole paljoa vaadittu, koska olen itse suht. lyhyt nainen. Itsellä kuitenkin oma asunto jne niin en halua miestä kellä ei ole työelämässään tavotteita. Enemmänkin harmittaa miesten kyvyttömyys tehdä asioita, ottaa vastuuta ja tunteettomuus.