Mammat, kerron teille suuren salaisuuden: olette kauniita :) t. mies
Tiedän, että täällä käy paljon ihan tavallisia ja tavattomiakin naisia. Kerron teille nyt suuren salaisuuden suoraan miesten pään sisältä: te mammat, olette meidän miesten mielestä ihania :)
Lakatkaa siis kiltit vertailemasta itseänne Voguen malleihin (kuten vaimoni tekee X() Se on vain suurta harhaa. Todella harva mies on kiinnostunut ns. huippumalli-tyyppisistä naisista. Ne ovat tylsiä, feikkejä ja poikamaisia ja jotenkin muovisia ja onttoja. Homot vaatesuunnittelijat eivät suunnittele muotivaatteita saman näköisille naisille, joista heteromiehet tykkäävät, koska homomies ei näe naista samalla tavoin kuin heteromies. Ja muoti on harvoin heteromiesten suunnittelemaa.
Oikeasti me heteromiehet tykkäämme tavallisista naisista, joilla on maha, ja pylly. Ja tissit ja naama ja kädet ja jalat tietty. Ei tarvitse olla mikään ihmeellinen. Kelpaat kyllä, kun uskot kelpaavasi. Etkä usko, ellet lakkaa vertailemasta itseäsi muihin. Sano nyt siis itsellesi: "Olenpa minä ihana mamma :)"
Mutta pidemmittä puheitta nostan täällä nyt maljan kaikille teille mammoille, koska olette maailman kauneimpia ja muutenkin parhaita :)
Kippis!
t. m28
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:02"]Typerää ja tyhjänpäiväistä lässytystä tämä avaus. Jo ap:n ajatus siitä, että naisten epävarmuus ukonäkönsä suhteen johtuisi siitä kelpaavatko miehille vai eivät, on seksistinen ja naisia alentava. Niin kuin naisen tärkein tehtävä olisi "kelvata" miehille. Voi jessus. Ja jos kaikki ovat kauniita, ei kukaan ole kaunis. Ilman rumuutta ei ole kauneutta. Tämä ei lässyttämällä muuksi muutu. [/quote] Hyi, kun oot negatiivinen ihminen. Et raukka parka voi olla kovin onnellinen, tuommosella asenteella.:/
[/quote]
Mutta huomaatko, että minä kohdistin kritiikkini ap:n viestin sisältöön, en ap:an itseensä. Sinä et pystynyt kirjoittamaan kahta virkettä menemättä henkilökohtaisuuksiin. Kuka tässä se "raukka parka" oikestaan onkaan?
Ei pidä paikkansa. Mun mies tykkää just niistä kapealantioisista ja pienipeppuisista, mahattomista naisista. Oma ihannekuva myös sellainen. On vaan niin p...vaikea niitä mittoja saada lähellekkään :( Tosiasias kaikki miehet tykkää. Omat mitat vaan laittaa tyytymään ei mallimittaisiin...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:51"]
Ei pidä paikkansa. Mun mies tykkää just niistä kapealantioisista ja pienipeppuisista, mahattomista naisista. Oma ihannekuva myös sellainen. On vaan niin p...vaikea niitä mittoja saada lähellekkään :( Tosiasias kaikki miehet tykkää. Omat mitat vaan laittaa tyytymään ei mallimittaisiin...
[/quote]
Ei. Jotkut tykkää ja jotkut tykkää toisenlaisista. Niin se vaan menee. Makuja on monia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:02"]
Typerää ja tyhjänpäiväistä lässytystä tämä avaus. Jo ap:n ajatus siitä, että naisten epävarmuus ukonäkönsä suhteen johtuisi siitä kelpaavatko miehille vai eivät, on seksistinen ja naisia alentava. Niin kuin naisen tärkein tehtävä olisi "kelvata" miehille. Voi jessus. Ja jos kaikki ovat kauniita, ei kukaan ole kaunis. Ilman rumuutta ei ole kauneutta. Tämä ei lässyttämällä muuksi muutu.
[/quote]
No pitihän se tähänkin ketjuun yksi feministisellä vainoharhalla höystetty ammattiloukkaantuja ja -mielensäpahoittaja saada, Ihan kaikissa kehuissa ja positiivisissa kommenteissa ei ole mitään patriarkaatin salajuonta taustalla.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:58"]
Typerää ja tyhjänpäiväistä lässytystä tämä avaus. Jo ap:n ajatus siitä, että naisten epävarmuus ukonäkönsä suhteen johtuisi siitä kelpaavatko miehille vai eivät, on seksistinen ja naisia alentava. Niin kuin naisen tärkein tehtävä olisi "kelvata" miehille. Voi jessus. Ja jos kaikki ovat kauniita, ei kukaan ole kaunis. Ilman rumuutta ei ole kauneutta. Tämä ei lässyttämällä muuksi muutu.
[/quote]
No pitihän se tähänkin ketjuun yksi feministisellä vainoharhalla höystetty ammattiloukkaantuja ja -mielensäpahoittaja saada, Ihan kaikissa kehuissa ja positiivisissa kommenteissa ei ole mitään patriarkaatin salajuonta taustalla.
[/quote]
Omituinen kommentti ottaen huomioon, että sinä olit se joka feminismin ja patriarkaatin ensimmäisenä tässä ketjussa mainitsi. -ohis
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:58"]
[/quote]
[/quote]
Omituinen kommentti ottaen huomioon, että sinä olit se joka feminismin ja patriarkaatin ensimmäisenä tässä ketjussa mainitsi. -ohis
[/quote]
Ei ollenkaan omituinen kommentti ottaen huomioon sen viestin sisällön mihin vastattiin.
"-ohis"
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:43"]Kynttilän vakan alle... Joo onhan se paskan puhuminenkin varsin vaativa taito.
[/quote] No sinähän vaikutat varsin positiiviselta ja mielyttävältä persoonalta.. olen kuullut huhupuheita niistä naisista, jotka aina vähättelee miestensä kehuja "Enhän ole! Älä valehtele!" Usko nyt jos mies niin sanoo! N21
Hihii minäkin asun etelä-tampereella. Nyt vain ovelta ovelle koputtelemaan ja karvoja tarkastamaan:) t. N20
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:52"]Muuten hieno, mutta tätä ei IKINÄ ole kirjoittanut mies. Ei ikinä.
[/quote]
Kyllä voi olla. Minun mies on samanlainen.
Ihailee kaikkia hymyileviä naisia( ei siis tarvi hymyillä juuri hänelle). Mnuakin kehuu niin kauniiksi kun hymyilen.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:51"]Ei pidä paikkansa. Mun mies tykkää just niistä kapealantioisista ja pienipeppuisista, mahattomista naisista. Oma ihannekuva myös sellainen. On vaan niin p...vaikea niitä mittoja saada lähellekkään :( Tosiasias kaikki miehet tykkää. Omat mitat vaan laittaa tyytymään ei mallimittaisiin...
[/quote]
Ei pidä tämäkään paikkaansa.
Moni mies tykkää muodokkaista. Ylipäätään miehet tykkää hyvin erilaisista. Katsele kaupungilla liikkuessasi.
Välillä näkee komeitakin miehiä oikeasti pulskien naisten kanssa vaikka juuri sen miehen ei olisi pakko.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:43"]Kynttilän vakan alle... Joo onhan se paskan puhuminenkin varsin vaativa taito. [/quote] No sinähän vaikutat varsin positiiviselta ja mielyttävältä persoonalta.. olen kuullut huhupuheita niistä naisista, jotka aina vähättelee miestensä kehuja "Enhän ole! Älä valehtele!" Usko nyt jos mies niin sanoo! N21
[/quote]
Ei, vaan minä olen se näkymätön nainen joka saa vaikka kapakassa yksin istua, vituttaa tämmöiset lässytykset "kaikki on kauniita, ja kaikki kelpaa". Joo ehkä kelpaa pelkkä reikä, kelpaahan se nyrkki-Kyllikkikin...
Ilmeisesti ap:kin paskanpuhumisvimmassaan ei ole vain ajatellut että ehkä hän ei vain "näe" niitä rumia, joita uskoisin olevan muitakin.
Vähän outo aloitus. Olen kaikin puolin ihan tavisnainen enkä ole tavismiehille ulkonäöllisesti elämäni aikana kertaakaan kelvannut. Seksiin kyllä, parisuhteeseen en.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:26"]
Vähän outo aloitus. Olen kaikin puolin ihan tavisnainen enkä ole tavismiehille ulkonäöllisesti elämäni aikana kertaakaan kelvannut. Seksiin kyllä, parisuhteeseen en.
[/quote]
Jos kelpaat seksiin, niin kyllä ne silloinulkonäöstä tykkää. Jos et kelpaa parisuhteeseen, niin vika lienee muualla kuin ulkonäössä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:43"]Kynttilän vakan alle... Joo onhan se paskan puhuminenkin varsin vaativa taito. [/quote] No sinähän vaikutat varsin positiiviselta ja mielyttävältä persoonalta.. olen kuullut huhupuheita niistä naisista, jotka aina vähättelee miestensä kehuja "Enhän ole! Älä valehtele!" Usko nyt jos mies niin sanoo! N21
[/quote]
Ei, vaan minä olen se näkymätön nainen joka saa vaikka kapakassa yksin istua, vituttaa tämmöiset lässytykset "kaikki on kauniita, ja kaikki kelpaa". Joo ehkä kelpaa pelkkä reikä, kelpaahan se nyrkki-Kyllikkikin...
Ilmeisesti ap:kin paskanpuhumisvimmassaan ei ole vain ajatellut että ehkä hän ei vain "näe" niitä rumia, joita uskoisin olevan muitakin.
[/quote]
Jos asenteesi on noin katkera, ja luonteeltasi vielä vittuunnut herkästi, niin eihän se ole ihmekään, että miehet karttaa.
Ap ei ole mies vaan nainen. Kuvaa todisteeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:19"] No ei tietenkään tarvitse kelvata miehille, jos ei halua. Se on ihan ok. Enkä missään kohtaa sanonut, että se olisi naisen tärkein tehtävä tai ollenkaan tärkeää! Päin vastoin! Mutta tosiasia on se, että moni tavallinen nainen sisällään murehtii sitä, että kelpaako miehille. Ja niitä on enemmän, kuin niitä, jotka eivät haluakaan kelvata, joten mistään pienestä ongelmasta ei ole kyse. Pahinta on se, että verrataan kanssasisariin ja takerrutaan niihin asioihin, jotka on itsessä "pielessä". Se on täysin turhaa ja hyödytöntä ja aiheuttaa tarpeetonta ahdistusta. Ns. ulkonäköpaineet, nääs. Masennuksenkin yksi tunnusmerkki on se, että ihminen uskoo olevansa ruma ja kelpaamaton. Halusin vain vilpittömästi pyytää teitä, arvon mammat, olemaan vertailematta itseänne muihin, sillä se on tarpeetonta ja ahdistavaa ja haitallista teille itsellenne... Halusin kertoa, että olette kauniita ja teistä tykätään, kun uskotte siihen! (tai vaikka ette uskoisikaan). Ja minun mielestäni kaikki naiset voivat olla kauniita, jos uskovat siihen ja antavat itselleen tilaa olla kaunis. Ja ulkoisesti kauniskin voi olla ruma, mutta en halua puhua rumuudesta, vaan kauneudesta. t. m28 [/quote] Jos olet ihan Real one, niin vau, pysy tuollaisena! Jos mitään voi tekstistäsi päätellä, niin olet empaattinen, auttavainen ja toisia kunnioittava mies. Ja sellaisia ihmisiä tarvitaan! :)
[/quote]
Kiitos :) Nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille :)
t. m28