Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi on kuvottavaa

Vierailija
26.08.2015 |

En oikein ikinä ole ymmärtänyt sitä miksi seksi on pakollista. Joidenkin mielestä ei edes ole seurustelua jos ei harrasta seksiä. Mitä vittua? Mites sitten ne ihmiset jotka ei edes pysty harrastamaan seksiä vaikka jonkun vamman vuoksi? Ne ei ilmeisesti sitten voi koskaan seurustella vaan ovat vain kavereita kumppaneidensa kanssa.

Minua seksi vain ällöttää, en oikein innostu ajatuksesta, että täytyy suullaan tyydytellä toisen sukuelimiä josta myös kustaan ja muutenkin housuissa marinoituvat. Myös koko ajatus yhdyntähommista on mielestäni varsin vastenmielinen, alastonta, sotkuista ja hikistä ähkimistä kusivehkeet toisissaan. Tosi kaunista...

Nimimerkillä en ole nainen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

Vierailija
2/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa silloin kun sitä itse oikeasti haluan. Ne kerrat vain on harvassa, ja muulloin pitäisi yleisen mielipiteen mukaan vain harrastaa toisen mieliksi. Se toisen mieliksi harrastaminen itsestäni on sitä inhottavaa seksiä. Miksi, miksi, miksi, miksi, miksi seksi on niin tärkeää kaikille muille paitsi itselleni?!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla samaa mieltä.

Nuorempana olin paljon innostuneempi seksistä. Silloin sitä ei tosin pursunut joka tuutista eikä lehdistä tarvinnut lukea miten miellyttää miestä, näillä vinkeillä saat miehesi sekaisin, näin paljon seksiä tulisi harrastaa jne. Ehkä se on sitten tehnyt seksistä vastenmielistä minulle. Mene ja tiedä.

Vierailija
4/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla ajattelevia kyllä löytyy molemmista sukupuolista, joten siitä vaan etsimään omaa vastakappaletta. Otathan kuitenkin huomioon, että seksiin keskiverrolla tavalla suhtautuvat ovat mieluiten kanssasi ihan vaan kavereita tai ystäviä.

Vierailija
5/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia aseksuaalin ihmisen ajattelua. Siinä ei ole mitään väärää, että näet asian näin. Itse en koe seksiä vastenmielisenä, mutta allekirjoitan täysin ajatuksesi siitä, että on todella idioottimaista ajatella, ettei romanttista suhdetta voisi olla ilman seksiä.

Vierailija
6/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa hieno ihminen.

Et kai hyväile omaa kusivehjettä omalla kädellä?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä APn kanssa, inhottavaksi sen on tehnyt elämänkokemukset Suomi-neitojen kanssa

Vierailija
8/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kirosana.

Vierailija
9/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:06"]Oletpa hieno ihminen.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Miksi katkera viesti?

Vierailija
10/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:06"]

Oletpa hieno ihminen.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Valitettavasti kerran viikossa on pakko purkaa paineita, pieni ristiriita kun ajattelee. Olen kuitenkin onnistunut vähentämään huomattavasti kyseisiä toimituksia ja tavoite on lopettaa kokonaan. AP

Vierailija
11/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että saan armottomasti paskaa niskaan tällaisista kommenteista, mutta näköjään olin väärässä. Kuvittelin, että saan satamiljoona alapeukkua ja monta sivua saarnausta siitä miten hienoa seksi on ja kaikkien tulisi harrastaa sitä. Hienoa huomata, että erilaisuus hyväksytään ja on muitakin jotka ajattelevat samoin. AP

Vierailija
12/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Jäätte paljosta paitsi.

Vierailija
13/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:25"]

[/quote]

En minä ainakaan jää omasta mielestäni paitsi mistään mielenkiintoisesta. Ei kaikki pidä samoista asioista. AP

Vierailija
14/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:25"]

[/quote]

Kuten puutteesta?

Vierailija
15/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus ei sulje pois itsetyydytystä. Jos sinusta tuntuu se mukavalta ja haluat niin tehdä, mitä haittaakaan siitä on? Toisten kanssa ei ole mikään pakko harrastaa seksiä. Kehosi on omasi ja saat tehdä sillä juuri niin kuin haluat.

Vierailija
16/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 vuotias nainen ja ajattelen hyvin pitkälti samalla tavalla.

Joskus on kiva harrastaa seksiä, mutta kaksi suhdetta takana ihmisen kanssa jotka halusivat seksiä - toinen päivittäin ja toinen sillointällöin. Itse en halunnut läheskään niin useasti kun he minkä takia suhteet kaatuivat.

Onneksi en siis ole yksin :D

Vierailija
17/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans tykkää seksistä MUUTAKUN suihkunraikkaana! En halua kans mitään hautuneita kusivehkeitä yhteen saati että ottaisin suuhun/antaisin nuolla. Ehei.
Kaveri ei käyny kolmeen päivään suihkussa ja sen äijä oli nuollut sitä, tais olla äijä kauhuissaan sen jälkeen, hyi helvetti

Vierailija
18/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Olen ollut jo vuosia ilman seksiä, enkä masturboi kuin ehkä n. 3-4 kertaa vuodessa. En vaan tykkää.

Vierailija
19/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ruman tai lihavan ihmisen kanssa on kyllä ällöttävää. Mutta jos saa panna kreikkalaisen veistoksen näköisen miehen kanssa, niin se on jo visuaalisesti niin tyydyttävää että alta pois.

Vierailija
20/64 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:25"]

[/quote]

En minä ainakaan jää omasta mielestäni paitsi mistään mielenkiintoisesta. Ei kaikki pidä samoista asioista. AP
[/quote]
Ei pidäkään. Aloituksen perusteella vain kuulostaa, että keskityt kärjistetysti seksin mahdollisiin huonoihin puoliin etkä lainkaan sen hyviin, kuten endorfiineihin, kumppanin läheisyyteen ja siitä nauttimiseen. Mieleen tulee ihminen joka on kuullut kerran elämässään musiikkia eikä pitänyt siitä, ja kuulemansa perusteella ajattelee että kaikki maailman musiikki on täysin samanlaista. Toki sellaisiakin ihmisiä on, jotka eivät pidä musiikista.