Seksi on kuvottavaa
En oikein ikinä ole ymmärtänyt sitä miksi seksi on pakollista. Joidenkin mielestä ei edes ole seurustelua jos ei harrasta seksiä. Mitä vittua? Mites sitten ne ihmiset jotka ei edes pysty harrastamaan seksiä vaikka jonkun vamman vuoksi? Ne ei ilmeisesti sitten voi koskaan seurustella vaan ovat vain kavereita kumppaneidensa kanssa.
Minua seksi vain ällöttää, en oikein innostu ajatuksesta, että täytyy suullaan tyydytellä toisen sukuelimiä josta myös kustaan ja muutenkin housuissa marinoituvat. Myös koko ajatus yhdyntähommista on mielestäni varsin vastenmielinen, alastonta, sotkuista ja hikistä ähkimistä kusivehkeet toisissaan. Tosi kaunista...
Nimimerkillä en ole nainen.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 08:13"]
hyvää tekatiä kirjoitit paskanpyyhkimisvehkeelläai, tuleeko oksennusvehkeestäsi samanlaista tuubaa?
[/quote]
Sinun paskanpyyhintävehkeillä ei kovin virheetöntä tekstiä ainakaan tule. Menikö noin pahasti tunteisiin ettei minua kiinnosta likaiset sukuelimet? Olisitko niin kovasti halunnut juuri minut räpeltämään sukuelimiäsi? Harmin paikka. AP
Hei, ei seksistä normaalilla tavalla kiinnostuneet ole mitään "seksihulluja", normaaleita vain. Hienoa, että asia on tiedostettu (ettei normaalin naisen kanssa tule onnistumaan), se on jo todella paljon se. Monet ei-niin-seksuaaliset ihmiset eivät ota vastuuta marginaaliin kuuluvista tarpeistaan periaatteella kun minua ei kiinnosta niin keskustelu ei myöskään kiinnosta. Sitten sitä tietoa pantataan niin kauan, että on lapset tehty. Omakin haluton mies on niin simpukka, ettei suostu pohtimaan asioita, eikä myöntämään, että on jossain määrin aseksuaali. Reilu vuosi ilman.
-5
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 08:35"]
Saahan sitä olla sitä mieltä, ettei tykkää seksistä. Mutta kannattaa sitten olla rehellinen ja hakea kumppaninsa niistä naisista, jotka ei seksistä välitä. Itselleni seksissä tärkeintä on rakkaus ja yhteinen nautinto. Seksi pelkän seksin takia ei kiinnosta, mutta ei myöskään ällötä. Olen tottunut työelämässä ja muussa elämässä olemaan ällööntymättä paljon rajummistakin jutuista kuin sukupuolielimistä. Minua kiinnostaa seksi oman mieheni kanssa. Lähes joka ilta.
[/quote]
No olenko ollut hakemassa jotain seksihullua naista? No en ole. En etsi kumppania tällä hetkellä lainkaan. Ja kyllä minä itsekin tajuan, että ei ole mitään järkeä alkaa seurustella ns "normaalin" naisen kanssa. AP