Auringonkukk@70!!!!
Mä kävin vakoilemassa teidän piinapinoa :)
Nyt oli tultava toivottamaan hurrrrjan paljon onnea ja enkeleitä piinailuun sekä potkaisemaan muutama onnenpotku!!!!!!!!!!!
Et uskokaan, kuinka lujasti toivon, että piinasi päätyy ansaittuun plussaan ja onnelliseen odotukseen!
Peukut ja varpaat pystyssä, halauksin vanha toveri soffis
Nostan varmuuden vuoksi pojultakin peukut ja varpaat pystyyn lisäonnen tuomiseksi ;)
Kommentit (40)
Mä olen
TOSI PAHOILLANI
=( ((((((((((ISO HALAUS))))))))))))))
On tämä maailma kyllä eriskummallinen ja epäoikeudenmukainen paikka aika ajoin ja taas kerran!!!!!!
En oikein osaa sanoa mitään....Fiilikset ovat siellä varmasti pahasti maan raossa=/
Koitahan jaksaa.....Vielä se aurinko paistaa teillekin, jaksetaan uskoa siihen kuitenkin=)
Ison Halauksen kera: Je_Ni
Je_Ni sen jo kiteytti hyvin; surullista ja epäreilua, ettei hoitonne tuottanut kaivattua tulosta! Itse olen moneen otteeseen pähkäillyt, kuka sitä säätelee ja millä logiikalla, kenelle lapsia suodaan ja kenelle ei? Kyllä olisi oikeutettua ja kohtuullista, että saisitte tulla enkeli-Fannin lisäksi vanhemmiksi myös lapselle, joka saisi jäädä syliinne, eikä häntä otettaisi teiltä pois ennen aikojaan.
Olen myös edelleen vahvasti sitä mieltä, että tulisi olla jonkin sorttinen vuorolappusysteemi, jolla plussia jaettaisiin eli pisimpään odottaneet pääsisivät ohituskaistalle ja saisivat taatusti sen positiivisen tuloksen...
Toivon teille, sinulle Auringonkukk@ ja miehellesi, jaksamista ja voimia. Toivon myös kovasti onnistumista seuraavassa hoidossanne!
Suurin halauksin,
Dipidii
Olen niin pahoillani, ettei tämä hoito tuottanut tulosta! Tämä on epäreilua touhua, sitä mieltä olen ollut kauan. Muistan myös edelleen niin selkeästi nuo negan jälkeiset tunteet, pelon ja epätoivon. Ne on todella mustia tuntemuksia. Ja luulenpa, että mitä pitempi ja kivisempi tie on takana, sitä pahemmalle tuo aina tuntuu. Epäreilulle ja kohtuuttomalle. Itse kirjoitin hoitojen aikana tuntemuksia ylös, pidin siis jonkinlaista päiväkirjaa. Se auttoi, kun pään sai tyhjennettyä jonnekin. Luin noita kirjoituksia tässä jokin aika sitten ja itkuhan siinä tuli. Niin voimakkaana tuo kaikki on kuitenkin mukana edelleen.
Mutta, teillä on vielä hoitoja jäljellä, se on hyvä. Jospa siitä pienestä pakkaslapsestakin diagnostiikka onnistuisi ja saisit hänet pikapuolin kyytiin. Minulle hoitava lääkärini sanoi, että koska nyt on yksi onnistunut raskaus takana, seuraavan onnistumisen mahdollisuudet ovat paljon suuremmat, kroppa tavallaan oppii, kuinka pitää toimia. Hän myös sanoi, että kuusi ivf:ää on se, mitä kannattaa tehdä. Silloin onnistumismahdollisuudet ovat yhtä suuret jokaisella kerralla. Tietty tuuri määrää, onnistuuko eka vai kuudes.Tiedän, että nyt ei jaksa ajatella kuin tätä hetkeä, mutta älä silti luovu toivosta! Yli 80% meistä onnistuu, se on kuitenkin aika paljon! Ja jos nyt yritetään vielä kaivaa jotain positiivista, niin tuon diagnoostiikan avullahan luulisi olevan vielä entistäkin paremmat mahdollisuudet.
Muuta en oikein osaa nyt sanoa.
Jaksamisia sinulle ja miehellesi!!!! Ja suuret virtuaalihalaukset myös.
Ollaanhan kuulolla!
soffis
Minäkin olen salaa takavasemmalla peukutellut. Olen niin pahoillani negasta! Taistelutahtoa valan kuitenkin, vielä ei missään nimessä ole aika luovuttaa :) Suunta taas ylös- ja eteenpäin, eikö :)
Samalla tuli sitten vaklattua myös JeNin kuulumiset. Peukkuja myös sinne, kyllä se H-hetki vääjäämättä lähestyy :)
- UH
Jatkanpas tähän vanhaan pinoon uusia kuulumisia. Niinhän siinä sitten kävi, ettei siitä yhdestä pakkasalkiosta uudessakaan diagnostiikassa saatu tulosta. Ei se onneton pahus vieköön suostu meille kertomaan, mistä puusta se on veistetty! No ei väkisin!
JOTEN, arvon alkio saa nyt jäädä vielä tällä erää pakkaseen häpeämään ja me lähdetään kohti uutta hoitoa. Jos näistä jäljellä olevista hoidoista ei ole apua, niin katsotaan sitten siinä vaiheessa olemmeko halukkaita vielä tämän alkion kanssa ottamaan riskin. Tietenkin toivotaan, ettei siihen tarvitsisi aikanaan edes mennä.
Seuraavista menkoista (ens vkolla pitäisi alkaa) ei hoitoa kylläkään tehdä, koska punktio menisi juuri joulun aikoihin (tyypillistä mun tuuria). Mutta EHKÄ sitten joulukuun menkoista voisi aloittaa sumuttelun ja punktio menisi tammikuulle. Tämä tietysti riippuu siitä, miten klinikan ja labran aikataulut sopii tähän. Tilanne selviää joulukuussa, kun soittelen sinne niiden menkkojen alettua. Odotusta taas siis luvassa, mutta tähänhän on jo totuttu. Kiva oli myös se, että lääkärin kanssa oltiin varsin samoilla linjoilla seuraavan hoidon suhteen, eli lääkemääriä varmaan nostetaan hiukkasen, että niitä soluja - ja siten mahdollisuuksia - saataisiin vielä pikkaisen enemmän. Se on hyvä juttu se.
UH, kiitos terkuista ja haleista! Luin tuosta jostain viestistä, että sulla oli siinä vaiheessa viikkoja jo 27+!!! Siis häh?! Vastahan sä plussasit! =D Oikein hyviä vointeja toivottelen!
Ja Jenskalle vielä tätäkin kautta isot onnittelut pikku-isännän johdosta! Niitä tuonne odotuspuolelle kävinkin jo silloin heti tuoreeltaan laittamassa. Ihanaa, että teidän vauva-arki on päässyt hyvään alkuun ja kaikki on hyvin jännittävästä alusta huolimatta.
Soffis, miltä näyttää sen PASsin suhteen tilanne? Jos olisi hyvin käynyt, niin olis päästy samoihin aikoihin piinailemaan. Mutta täällä keskitynkin sitten tässä omaa hoitoa odotellessa peukuttamaan ja varvastamaan sun siirron puolesta. Ja koirien kanssa ollaan jo vähän anturakävelyä reenattukin vastaisuuden varalle. =) Sehän voi olla että viimeksi jäi just sen verran uupumaan, että plussaa ei meille vielä tullut.
Dippis, mitäs teitin syksyyn kuuluu? Ihanat kelit täällä pääkaupunkiseudulla ainakin on ja eilen oli " mahtavaa" pohrata nilkkoja myöten sohjossa, kun kävin koirien kanssa lenkillä. NE kyllä näyttivät ihan nauttivan ulkoilusta. =)
Terkuin ja vilkutuksin,
Kukkis =)
...pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan.
Hienoa, että teillä on jo selvät sävelet uutta hoitoa varten! Odottaminen on kurjaa, mutta kuten sanoit, niin siihenhän näissä hommissa lopulta tottuu. Ja uskotaan täysillä, että se odotus palkitaan sitten toisenlaisella odotuksella :)!! Aloitan peukutuksen varmuuden vuoksi jo nyt.
Juu, meidän pas-kierros käynnistyi sitten eilen. Aloitin popsimaan Teroluteja, jotta saadaan menkat. (niitähän ei mulle edelleenkään ilman lääkkeitä tule) Kp. 2 alkaen sitten estrogeenia iiiisolla annoksella, jotta kasvaisi kunnollinen limis. Kontrolliultra on about kp10 ja sen perusteella sitten itse alkionsiirto. Laskeskelin, että noin kolmen viikon kuluttua pitäisi olla huurunenä kyydissä, JOSJOSJOS kaikki menisi nappiin.
Aiemminhan yksikään alkio (ts.kumpikaan kahdesta) ei ole selvinnyt jäistä eläjäksi. Toiveet ei siis kovin korkealla ole, mutta katsotaanhan nyt. Siirretään vain yksi eli otivoa (=toivoa) sopii, että vain yksi sitten sulaisikin... Mun historialla ei oteta oteta riskiä kaksosiin ja sen ymmärrän kyllä täysin. Ja jos tämä hoito menee puihin, niin heti alkuvuodesta sitten pitkä ivf, viimeisemme julkisella puolella - ja kaiketi kokonaan viimeinen. Eli ehkä hyvinkin piinaillaan vielä yhdessä :)
Nyt lähden survival-reissulle kohti postilaatikkoa! Ellei minusta kuulu, olen jumiutunut hankeen...
talviterkuin soffis - ja ollaanhan kuulolla!
Oli jo salasanatkin unehtuneet, kun edellisestä kirjautumisesta ehti vierähtää hyvä tovi...
No, nyt kumminkin ollaan täällä ja superpikainen kyssäri Aukkikselle: oletko huomenna aikeissa ottaa osaa KirsikkaX:n järjestämään tilaisuuteen Lapsellisille lapsettomille Hgissä? Tehän ikään kuin olette sellaisia vai kuinka itse sen koette? Olisi mukava tavata sinua ihan nenätystenkin...
Palaan tänne myöhemmin eli paremmalla ajalla, nyt täytyy kiitää!
Morjens!
Dippaduudix
ps.Vastaanpa vielä, että jos katsellaan kuulumisia raskautumisen/hoitoon pääsyn/tmv. kannalta, niin päin p****ttä menee. Mutta jos ei takerruta siihen eli ei välitetä pienistä, niin muuten menee kivasti :)
.. Vitsi muuten kun tuleekin tosta sun nimmarista se takavuosien laulava talonmies mieleen... =) Sillähän oli joku biisi missä laulettiin vaan dippaadii dipidipidii dippadai...
Juu, mutta Ibrebb, sitä piti sanoa, että en ole tänään ainakaan tulossa tuonne keskusteluryhmään, kun on latinotunti samaan aikaan. Olisi kyllä kiva kuulla jälkeenpäin, oliko hyvä kokous ym.
Mulla on muutenkin vähän se tilanne, että en välillä tunne kuuluvani oikein mihinkään. Mun ryhmä olis varmaan sitten se Lapsettomat Lapselliset Lapsettomat... Onneksi meitä ei vaan taida olla ihan keskusteluryhmäksi asti, samanlaisia kokemuksia kun en tosiaan toivo kenellekään.
Ja tietysti mietityttäisi sitten sekin, että meniskö tuossa Kirsikka X:n ryhmässä keskustelu kuitenkin enemmän puhumiseen niistä jo saaduista lapsista (ja luonnollistahan se vain on että näin varmaan käykin!). Siihen keskusteluun kun en itse oikein pystyisi osaa ottamaan, enkä toisaalta haluaisi myöskään kenenkään muun puheenaiheita rajoittaa tai että kenelläkään muulla olisi vaivaantunut olo, kun tällainen toisenlainen Lapsellinen Lapseton olisi läsnä. Että ehkä parempi kuitenkin olla tulematta sitten, en tiedä. Oikein mukavaa keskusteluhetkeä kuitenkin teille muille!
Tylsää, ettei teilläkään nyt toistaiseksi nuo vauva-asiat etene. Olittekos tekin julkisella hoidossa? Siellä tosiaan saa kyllä kaivaa kaiken mahdollisen kärsivällisyyden ja pitkän pinnan esiin. Mutta toisaalta sitten välillä on iloisiakin yllätyksiä kun asiat lähtee rullaamaan. Koitetaan, jos päästäisiin vaikka keväämmällä nokakkain esim mahakkaiden lapsettomien ryhmässä! It' s a deal? =)
Arska
Hieno homma, että PAS etenee suunnitelmien mukaan! Toivottavasti kaikki menee hienosti ja saat huurunenän kyytiin pian. =) Täällä kyllä on peukut nyt pystyssä sen puolesta, että ET piinaile mun kanssa samaan aikaan, vaan olet jo hyvissä ajoin ehtinyt ravintolavaunuun ja pistänyt pommacit jäihin siinä vaiheessa kun mä könyän kyytiin...
Kamala vertaus, Arska! Toivottavasti, jos joskus pääsemme nokatusten, ulkomuotoni ei tuo sulle mieleen samaa talkkaria... Jos näin pääsee käymään, on asiat päässeet todella heikolle tolalle, enkä kyllä tiedä, mitä sitten teen...
Eilinen tapaaminen oli todella hyvä! Meitä oli paikalla ihan vaan muutama ja lähinnä ehdittiin paneutua taustoihin. Oli ihanaa saada turista ihmisten kanssa, jotka TODELLA olivat samassa jamassa, tiesivät, mitä meinaan kun tuntuu siltä ja tältä, eivätkä paheksuneet rankkojakaan ajatuksia, jotka sanoiksi puettuna kuullostavat omaankin korvaan vähän... No, kummilta.
Ainakaan eilisen tapaamisen perusteella en sanoisi, ettet voisi tulla mukaan. Et olisi poikennut porukasta millään muotoa.
Onko teille muuten pk-seudulla omaa tukiryhmää, Lapsettomille Lapsellisille Lapsettomille?
Tapaamisia on tulossa lisää, seuraava vielä marraskuun aikana. Mieti ja pohdi, josko tulisit kumminnii. Ymmärrän kyllä, jollei se houkuta tai tunnu omalta, mutta toisaalta ehkä saisit sieltä itse paljonkin irti?
Meillä on sellainen tilanne, että olen käynyt rivigynellä edellisen km:n jälkeen, olin vailla lähetettä jatkotutkimuksiin km:jen vuoksi. Hän lupasi olla yhteydessä paikkakuntamme gynen poliin. Soittelin sitten muutaman viikon perästä, josko lähete olisi valmiina, mutta: olivat gynen polilla sitä mieltä, että eipäs mitään lähetettä tässä vaiheessa laitetakaan, vaan meidän pitäisi miehen kanssa nysvätä omin voimin kotona vuosi, ennenkuin saamme tulla kolkuttelemaan julkiselle puolelle. Ja että on hienoa, että tulen raskaaksi, eihän tässä ole mitään hätää. Olin valtavan pettynyt, sillä tuntui, että minä olin puhunut aidasta ja gyne aidanseipäästä. Kyse kun ei suinkaan ollut siitä, että haluamme lähetteen lapsettomuushoitoihin, vaan siitä, että tutkittaisiin niiden varhaisten km:jen syy! Onhan tottakai mahtavaa, että ihan itse saamme raskauden alulle, mutta kun iloa kestää vain tovi. Ei sekään mukavaa ole. Soittelin uudelleen alkuviikosta tälle gynelle ja keskustelimme pitkään ko. aiheesta. Hän oli edelleen sitä mieltä, että meillä on hyvä tilanne (= kun raskaudun) ja vasta vuoden kotiharjoittelun jälkeen pääsemme julkiselle tutkimuksiin. Myönsi suoraan, ettei itse tiedä juuri mitään lapsettomuuspuolesta, esim. terminologia ja hoitomuodot ovat hänelle melko tuntemattomia alueita, ja että todennäköisesti minä itse tiedän niistä häntä enemmän (totta!). Kertoi olleensa asiamme tiimoilta yhteydessä sekä oman gynenpolimme ylilääkäriin että Felicitaksen lekuriin, joten oli kyllä ihan nähnyt vaivaa asian eteen. Molemmat " expertit" olivat olleet samoilla linjoilla, " nou hätä, hyvä tilanne, vasta vuoden kuluttua tsekkaukseen" . Voi v***u. Tie julkiselle puolelle on siis toistaiseksi blokattu. Vasta kevään korvalla on mahdollisuus päästä sitä kautta tutkimuksiin :/. Yksityistä suosittelivat, mutta ei näillä palkoilla, siis kotiäidin tienesteillä, ole varaa. Huokaus, huokaus ja huokaus. Tiedän toki, ettei mulla ole syytä valittaa, onhan meillä tuo ihanainen tyttönen, mutta silti on kovasti surku ja siipi hippasen maassa tämän ongelman vuoksi.
Anteeksi, että valittelen...
No, ei auta muuta kuin ottaa vaarin siitä, mitä muille täällä on tullut hoettua: häntä vaan komiasti tojolleen ja hymyä huuleen vaikka väkisin. Kevät koittaapi ennemmin kuin huomaammekaan ja ehkä juttu ratkeaa ennen kesää tavalla tai toisella? Olisi nastaa päästä P-junailemaan vanhojen tuttujen kanssa samaan vaunuun, hienoille plyyssipenkeille ja hurauttaa matka yhdessä käsikynkkää ja kikatellen!
Tsemppiä Soffikselle ja Arskalle. Nyt oon niin tunteellisella tuulella, että lähetänpä vielä samaan syssyyn kunnon halirutistuksetkin päiväänne piristämään!
t. Dipidapidaijaa Dippis
Soffion osaan yhdistää vanhaan nikkiin, mutta en kyllä keksi Dipidiin aiempaa henkilöllisyttä. Ei ole salapoliisiksi musta - ainakaan tällä dementialla B)
Juu, viikkoja on kertynyt ihan salakavalasti plussajunan luksuskabinetissa. Ja se kyllä näkyy vatsan koossakin :D Hyvät on tarjoilut. Hypätkää äkkiä kyytiin, ennen kuin mun päätepysäkki häämöttää!
Omaan napaan siis kuuluu hyvää. Jäin jo äitiyslomallekin, joten mikäs tässä on vyötärönympärystä kasvatellessa.
Soffion PAS on jo käynnissä :O Toivotaan, että junakyyti jo piankin odottaa bd
Auringonkukka, laittaisitko mulle s-postia/ osoitteesi? Mun osoite on vanha-nikki@luukku.com ;)
- UH
Voi Dippis, että on ikävä tuo teidän tilanteenne! Ymmärrän, että varmasti ottaa päähän eikä syyttä. En pysty ymmärtämään, että vuosi pitää odottaa. Toki on hienoa, että tulet luomusti raskaaksi, mutta ei se varmasti tuossa tilanteessa hirveästi lohduta. Ja pelko menettämisestä iskee varmasti heti, jos/kun ne kaksi viivaa tikkuun ilmaantuvat. Olen joskus ajatellut olevani jopa onnekas, että olen niin " syvästi lapseton" , ettei luomulapsi ole lainkaan todennäköinen. Tiedän, että ihmeitä tapahtuu, mutta ilman minkäänlaista kiertoa se lienee mahdotonta. En tiedä ymmärrättekö, mutta tavallaan multa on tietty stressi pois, kun ei tosiaan tarvitse miettiä aina ennen lääkkeillä aikaan saatua vuotoa, että jokso ne ei kuitenkaan nyt alkaiskaan. En nyt oikein osaa pukea tätä sanoiksi :/ Mutta jotenkin niin se menee, että on vaan selkeämpi tilanne, kun ei ole ns. turhaa toivoa joka kuukausi.
Pidän peukut ja varpaat pystyssä sekä toivon koko sydämenstäni, että teille se luomuvauva tulisi ja keväällä olisit jo komiasti raskaana ja voisitkin mennä äitipolille gynen polin sijaan! Ja kuten sanoit, kevät tulee varmasti nopeammin kuin nyt uskotaankaan.
Itsekin olen tässä pohtinut, että kuinka pitkän tien olen vielä valmis kulkemaan tätä projektia pikkusisar. Olen ehkä kuitenkin kallistumassa siihen, että mikäli julkisen jäljellä olevat hoidot eivät meille tuo lasta, ehkä yhden yksityisenkin ivf:n voisi kokeilla. Ja tällä kierroksella haluaisn hoidot putkeen ilman pitkiä taukoja. Sitten saisi nämä asiat lopullisesti päätökseen.
UH, uskomatonta, että olet jo äitiyslomalla!!! Miten tämä aika voi mennä näin nopsaan?! Vastahan sitä jännättiin plussanpuolesta, unbelieveable :) Hieno homma!
Ja sitten tuosta tapaamisesta, josta dippis puhui. On varamsti tarpeellinen ryhmä! Harmittaa asua täällä hevonkuusessa, jossa nyt ei varmasti koskaan ikinä kuunaan ole mitään vastaavaa :(( Huolisitteko joskus ulkopaikkakuntalaisen vierailijan ;)?!! Ihan tosi, minäkin tahtoisin keskustella ja nähdä teidän livenä *polkee jalkaa*. Toki netitse ja meilitsekin voi näitä asioita purkaa, mutta ei se ole ollenkaan sama asia kuin live-keskustelu, nyyh...
Tulipas pitkä vuodatus pyhäpäivän kunniaksi. Oliskohan hormoneilla jotain tekemistä asian kanssa, hih. Odottakaas, kun alan estrogeenit ensi viikolla, sitten voi vasta vuodatusta tullakin;)
halauksin toveri soffis
Karmeaa kun en ole ehtinyt palstalle juuri ollenkaan edes lukemaan pariin viikkoon saatikka että olisin itse ehtinyt jotain rustailla... =)
UH, laitoin sulle eemeliä, mutta se tuli bumerangina takaisin ja ilmoitti että rouvan postilaatikko on täynnä! Eli jos et saa sitä viestiä niin sinä (ja toki te muutkin ystävät rakkaat =)) tavoitatte mut osoitteesta auringonkukka70@yahoo.com. Että sinne voi halutessaan muutaman rivin kirjuutella päivääni piristyttämään.
Ollaan kuulolla!
Soffikselle vielä extra tsempit estrogeenihuuruihin! Mäkin näet käyn vaklaamassa kuulumisia tuolta ketjuista. =)
Ja Dipidiille kiitokset kokousselostuksesta. Voisinpa melkein kyllä harkita seuraan liittymistä... hmmm... katellaan jos osuu ensi kerralla aikataulut yksiin. Ja voin tulla sitten arvioimaan sitä sun yhdennäköisyyttä talkkarin kanssa samalla....! =8-D Toi sun gynen vaatimus vuoden luomuilusta kyllä TODELLA ihmetyttää, sillä onhan teillä jo ennestäänkin tutkimuksia tehty (vaikkei mitään syytä löydettykään) ja kyllähän noilla km:lla jo tosiaankin pitäisi vaikka hyytymistekijät saada tutkittua! Ihme touhua.
Nyt täytyy rientää taas sorvin ääreen...
Kuullaan!
t. Sunfloweri =)
Terve! Ei, en ole vielä niin estrogeenihuuruissa, että kukkuisin vapaaehtoisesti tähän aikaan yöstä ja vieläpä netissä...Töissä siis ollaan.
Eilen oli kontrolliultra. Limis oli ihan ok ja niinpä jatkan pienten sinisten pillereiden popsimista. Alkio on tarkoitus siirtää ensi torstaina. Aamulla pitää soitella vielä Kuopioon ennen junaan hyppäämistä ja selvittää, onko huurunenä elossa vai nou. " Firman" pikkujoulut on sitten sopivasti seuraavana päivänä, niin pääsee ottamaan hieman punkkua; toki vain kohdun verenkierron tukemiseksi ;) Nyt olen luottanut perinteisiin multitabseihin, foolihappoon ja mustikkasoppaan.
Maha on mukavan turvoksissa estorgeenin ansiosta. Kukaan ei sentään vielä ole kysynyt, milloin vauva syntyy :)
Ei maar, nyt on jatkettava töitä. Palataan paremmalla ajalla, kenties meilitse myös. Ja arskahan voi vakoilla myös sitä toista pinoa, hih.
Mukavat viikonloput itsekullekin!
öisin terveisin hormonikyllästetty soffis
Siis eka pas on tänään!!!!!!!!!! Soitin just sairaalaan ihan varmana, että taas kuulen pahoittelut siitä, ettei mitään siirrettävää ole. Mutta sieltäpä sanottiinkin, että eikun junaan vaan, täällä odottelee yksi hyvässä vauhdissa oleva alkio! Siis ihan uskomatonta :)
Nyt pitää mennä herättelemään " Kupla" ja viedä pikkumies hoitoon, kun äippä lähtee hakemaan LauriAnnan kyytiin :)
Mukavata loppuviikkoa!
soffis sekaisin
Näitä kuulumisia tulin hakemaan ja onneksi heti löytyi! =) Hieno homma, näyttää siltä, että tuon viimeisimmän hoidon saaliit on teillä oikeata laatukamaa. Sitten vaan piiiiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa seuraavat pari viikkoa ja meet laittamaan meille ne pommacit kylmenemään.
Täällä on jo peukut ja varpaat ja hännät ja anturat hyvin verryteltyinä seuraavien viikkojen pönötyskoitosta varten. Saiskohan noi luppakorvatkin vielä jollain konstilla pystyyn noilta mamman ' pupujusseilta' ... joskus huvikseni niitä välillä olen nostellut mutta eivät nuo koirulit ihme kyllä näytä kauheesti arvostavan moisia leikkejä. 8)
Toivottavasti alkio sujahti paikalleen mallikkaasti ja liimailee jo tahmatassujaan yksiönsä seiniin!
bdbdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbd,
Arska =)
Morjentes! Ihan vain tulin ilmoittelemaan, että laiton sulle pikapika meiliä jokunen päivä sitten. En vaan ole varma, saitko sitä, sillä kone temppuili, vaikka väittikin viestiä lähetetyksi.
Piinailusta ihan vain sen verran, että seuranani ovat ainoastaan järkyttävät pms-oireet, lähinnä henkiset sellaiset...
Mutta palataanhan paremmalla ajalla!
soffis ja LauriAnna pp7 kai
Niinhän siinä kävi, että hcg oli tänään huimat 4...Ei siis jaksanut LauriAnna edes yrittää tarrautua kiinni omaan yksiöönsä. Ottaahan se päähän, mutta...sådant är livet...Viimeisen ivf:mme aikataulu selvinnee ensi viikolla.
Ollaanhan kuulolla taasen! Ja Arska, you got mail :)
toveri soffio ei piinaa
Ihan persikasta! Ja mä olin jotenkin niin varma että sulle plussa tulee, oli tästä hoidosta jotenkin vaan niin hyvät aavistukset.
Ja tiedän sen tunteen kun itse vain jo etukäteen tietää, että nega tulee (vaikka yritinkin täällä pitää toivoa yllä ja peukuttaa edelleen sen sun pp10 testailun jälkeen, kun sehän oli aivan liian AIKAINEN testaus! *heristää etusormea toverille*). Mullahan oli just niin viimeksi. Samoin kun sen ainoan kerran plussatessani TIESIN, että se on plussa jo hyvissä ajoin ennen kuin testasin pp13.
Ärsyttävää ja harmillista! MUTTA, tiedätkö, mäkin saan ensi viikolla tietää alkaako seuraava hoito jo näistä menkoista vai ei. Toivon sitä parasta mahdollista joululahjaa, että SAAN aloittaa Synarelat vaikka jo jouluaattona!=D Joten ehkäpä me sitten päästään zuihkauttelemaan ja jännittämään kimpassa seuraavia hoitoja. Toivotaan niin!
Joten nyt häntä pystyyn, taistelutoveri!!! Kyllä me vielä ne plussat otetaan, vaikka ihan kiusallammekin!
t. Sunfloweri
ps. Ja kiitos, viestisi tuli perille, mutta en ole siihen vastannut vielä, kun ei ole ollut aikaa rauhassa paneutua kirjoittamiseen. Mutta pian alkaa eemeli laulamaan taas. =)
Negaa se oli niinkuin jo etukäteen tiesin.Tonne piinapinkkaan jo ehdinkin kirjoitella. Mutta siis hCG oli tosiaan sen alle 1, eli ei meidän hieno Toivo-blastokysti nyt halunnut edes yrittää tarrata meikäläisen masuun kiinni.
On kyllä oikeesti aika toivoton olo juuri nyt. Se on pahinta kaikista, ei niinkään se että just tästä siirrosta tuli negaa vaan se, että on taas niin kauhea pelko persiissä, että tästä OIKEASTI ei ikinä tule mitään ja me ollaan lopunelämäämme ' vain' sen enkelilapsemme vanhempia. En mä nyt ihan sellaista tulevaisuutta osannut meillekään sentään ennustaa.
Parin viikon päästä soitan uudestaan hoitajalle ja toivottavasti sitten on jo enemmän tietoa, voitaisko vielä tehdä uusi hoito tänä vuonna tai onko siitä yhdestä pakkasalkiosta saatu diagnostiikkatulosta. Kaksi hoitoa meillä kai on julkisella nyt jäljellä ja ne toki katsotaan läpi, jos suinkin jaksetaan. Siitäkään en just nyt ole varma, mutta eiköhän se taistelutahto tästä taas herää vähitellen. Ainakin aikaisemmin niin on käynyt. Vaikka tuntuukin ettei tässä ole enää mitään järkeä.