Auringonkukk@70!!!!
Mä kävin vakoilemassa teidän piinapinoa :)
Nyt oli tultava toivottamaan hurrrrjan paljon onnea ja enkeleitä piinailuun sekä potkaisemaan muutama onnenpotku!!!!!!!!!!!
Et uskokaan, kuinka lujasti toivon, että piinasi päätyy ansaittuun plussaan ja onnelliseen odotukseen!
Peukut ja varpaat pystyssä, halauksin vanha toveri soffis
Nostan varmuuden vuoksi pojultakin peukut ja varpaat pystyyn lisäonnen tuomiseksi ;)
Kommentit (40)
Nyt on kyllä kaikki onnenpotkut todella tarpeen, sillä olo ei voisi olla tän normaalimpi ja alkaa jo pelottaa, ettei Toivo olekaan kelpuuttanut uusia asuinsijojaan. :-(
Soffion ilman muuta tunnistin ja olipa hauska mielikuva: sinä vääntelemässä vastentahtoisesti kiemurtelevan ' Kuplan' ukkovarpaita ja peukkuja mitä erilaisimpiin asentoihin. :D
Dipidii, mua kyllä häiritsee nyt ihan hirveästi kun en saa päähäni sun ' oikeaa' henkilöllisyyttä. =) Pohdin sitä jo aiemmin tuota konkariketjua lukiessani. Mutta kiitos peukuista kuitenkin!
Ette usko kuinka lämmittää vanhan tädin mieltä. =)
Auringonkukka ja Toivo
pp5/pp8
[b]HURJAN PALJON ONNEA PIINAILUUN!!!!!!! NYT PLUSSA PLAKKARIIN;)
TÄÄLLÄ OLLAAN HENGESSÄ MUKANA JA PEUKUT OJENNUKSESSA!!!!![/b]
Tsemppihalituksin: Je_Ni (jolla eilen oli LA...plaah, syntyispä jo!!)
Eipäs vielä heitetä kirvestä kaivoon! Mullakin ainut " Kuplan" esioire oli hillitön jano ja hel..tilliset pms-oireet :) Mutta varmuuden vuoksi voin vielä lisätä meidän poppoon kannustusjoukkoja nostamalla koirankin varpaat pystyyn ;) Milloin saat testata?
Dipidii, saitko mun meilin? Unipäissäni sitä kirjoitin ja osoitteen ulkomuistista heitin...Toivon mukaan tuli perille. Hotamiliin (suomeksi tietysti hotmailiin...) sen suuntaisin.
Ja Je.Nille suunnattomasti tsemppiä loppurutistukseen!!!! Odottavan aika on piiiiiitkä, sen muistan. Mutta maali häämöttää :)
Mullapa onkin sellainen valeasu että oksat poies :)!
Jos vallan alkaa häiritä - siis siihen malliin, ettei muusta elämisestä tule mittään, valvot yöt pohtien, jne. - laitan sitten vaikka s-postilla vanhan nikkini. Ei nyt sentään viitti aiheuttaa kaverille tarpeetonta ressiä, kun on muutenkin sulla jännäämistä...
Kun Soffio kertoi noita oireitaan Kuplasta, jäin miettimään omiani, meinaan ennen plussaamista. Ja nyt on kyllä pakko sanoa, etten muista. Liekö syy siinä ettei niitä ollut vai onko ÄIDE syönyt harmaat aivosoluni ja muistamattomuus johtuu siitä, mene ja tiedä.
Sen kyllä muistan, että odotin menkkoja kuin kuuta nousevaa, koska niiden oli pakko alkaa viimeistään päivänä X, jotta päästäisiin aloittamaan IVF-hoito. Ravasin vessassa n. vartin välein kurkkimassa pöksyyn, josko nyt... Plussaamisen jälkeisiä oireita muistan, mutta se ei ole olennaista tässä yhteydessä.
Edelleen peukuttelen ja Soffion idean mukaisesti olen valjastanut muunkin perheen mukaan: typsyn peukut ja varpaat on tanassa, kuin myös kissain & koirain peukkuja vastaavat anturat :)
Jo luulisi näillä tsempityksillä irtoavan se kuuluisa PLUSSAJUNA paikka ja oikein ykkösluokassa!
[b]Jenska[/b]: menikö sun LA jo??? Viuuuuhhhh, kuinka hurjaa vauhtia raskautesi on edennyt, ihan heikompaa hirvittää! Onnea ja tsemppiä myös sulle tulevaan, ainutkertaiseen koitokseen! Jään jännittämään uutisia...
Ihanaa ja auringonpaisteista alkanutta viikkoa toivottaen,
Dipidii
kun edellisestä UNOHTUI *huoh*, että juu-u Soffio, s-posti on tullut ja vastaan siihen tuota pikaa... Jenska on odottanut vastausta kesäkuusta lähtien, joten saattaa kyllä tällä tahdilla mennä vastaus ensi vuoden puolelle... Noloa, mutta mulla on nyt joku tauti, joka tekee sen, että luen meilini innolla, mutten jostain ihmeenkummanmerkillisestä syystä saa aikaiseksi istua ja kirjuuttaa vastausta alusta loppuun.
Yritän saada itseni ruotuun ja vastata lähipäivinä. Tai -viikkoina. Tai ainakin -kuukausina... Heko heko.
ps. nuo karvaiset kaverit vähän murmattaa tuosta peukutuksesta. Taitaa olla aika hankalaa tassutella peukalo-anturat tanassa?! Vähän on hankalan näköistä tuo eteneminen niillä...
Paitsi että pitäisköhän omatkin koirat valjastaa tähän kampanjaan... Tulishan siitä 2x18 varvasta ja kannuskynnet päälle! Kun mä TARVIIN tosiaan sen ensimmäisen luokan lipun, tämä rouva nimittäin matkustaa aina tyylillä! =)
Voi Jeni, kiitos sullekin halituksista! Täällä ihan oon liikuttuneena kun jaksatte elää mukana tätä piinaa, sinäkin vielä kun omassakin tilanteessa on ihan tarpeeksi jännitystä. Täälläkin peukut tanassa, että pääset hetikohta jo tositoimiin. Toi teidän tulokas kun on antanut vanhempiensa elää jännityksessä muutenkin useamman vuoden, niin ei näytä päästävän teitä helpolla nytkään. =)
Soffis, perjantaihin asti pitäis tätä piinaa vielä kestää. Ja ei kai kannata paljon aikaisemmin edes testailla, kun silloinkin on vasta pp12 (normiaikataululla laskettuna), jolloin tuskin monikaan testi vielä antaa tulosta. Että kai se on sinne veritestiin mentävä sitten ihan sokkona, ja se hirvittää kyllä. Viimeksihän testasin PAS+ pp 13 ja kun veritesti oli vasta pp16, niin siihen mennessä olin joka päivä tehnyt varmistustestin, että plussa varmasti pysyy=yhteensä neljä testiä. =)
Dipidii, aikas vahva epäilys täällä kyllä on, mahtoikohan entinen niccisi alkaa esim. L:llä? Ja numeroitakin taisi olla jossain kohtaa? =) Jos ei ni sitte oon kyllä kuutamolla ja menee kyllä yöunet.
Auringonkukka, joka välillä kuvittelee palelevansa edes vähän =)
No nyt on sen plussan pakko tulla, kun on karvaisiakin peukuttajia näin apljon=paljon. Yritin nostaa myös koiran häntää, mutta se on nyt jostain syystä koipien välissä?! Mutta eiköhän näillä se ykkösluokan paikka irronne! (hmmm, jostain syystä mulle tarjottiin paikkaa pilkkihaalarissa junan katolla silloin viimeisen piinani aikana, luvattiin kuitenkin laittaa ketjuilla kiinni.. Nyt herää kysymys, miksi ihmeessä mint sinne piti laittaa...)Lapsi muuten istuu kerrankin hiljaa ja " lukee" Haluatko miljonääriksi-rompun käyttöohjetta. Mitähän aikoo sitten voittorahoilla tehdä....
Kukkis, ei osunut veikkauksesi dipidiistä, sorry.
Dipidii, nou hätä meilin suhteen. Menihän se kai mullakin toukokuusta syyskuulle, hmmmm.
Tasokkaan tekstin takana soffis ;)
No sitten mun toinen vaihtoehto (varsinkin kun sen mainitun ketjun luin vielä uudestaan) on nimmari jossa on 6 kirjainta ja 2., 5. ja 6. on sama kirjain? En muista hoitohistoriaa niin tarkkaan, mutta vois itseasiassa osuakin...
????
Seuraavaks loppuu nimittäin vaihtoehdot täältä. =)
ja edelleen täällä kärvistellään yhtenä kappaleena!!!!
Öisin tää asukki liikkuu NIIN PALJON, että viime yönäkin tuli oikein itku kun en kertakaikkiaan pystynyt nukahtamaan ja oli pakko nousta sängystä, jolloin asukas rauhoittui ja kun menin takasin niin sama älämölö....=/ Onhan toki hyvä, että liikkuu, mutta RAJANSA KAIKELLA =D
Ei tainnu Auringonkuk@n arvaus osua vieläkään kohdilleen.....*hih hih* Naurattaa, kun itse silloin sain vastaavasta tilanteesta (saman nimimerkin kohdalla) melkein jo harmaita hiuksia.....=D =D
Pitäkääs likat peukkuja, että tää pääsee pian synnärille...tahtois jo!!!!
Ja Auringonkuk@lle on täälläkin yhteensä...hmmm....TOSI monta varvasta pystyssä, kun meillä nuo kaks karvakorvaa yhtyivät heti peliin mukaan!!!
Halein: Jentsukka
Meidän nettiyhteys on ollut dead 1,5 vrk ja VIIMEIN pääsen kuittaamaan! Oon ollu aivan hermostuksissa laajakaistan tarjoajalle, prkl #¤&%#!
Enivei, [b]Auringonkukk@[/b]: juu, eka arvaus meni aika pahasti pöpelikköön, mutta toka taitaa osua oikeaan?! Entisen nikin koodit täsmää, etenkin jos meinaat konsonantteja? Toivottavasti tämä tieto helpottaa, eikä univelka ole vielä kertynyt kohtuuttoman suureksi...
Ykkösluokan paikan istumatyyny on jo teikärouvalle hyvin pöyhitty ja Jenskahan on pitänyt paikkaa lämpöisenäkin!
[b]Jenska[/b]: ootko yhä linjoilla vai joko on tullut lähtö? Jos vielä olet yhtenä kappaleena, saanen kysäistä, että ootehan kokeillu kaikkia [b][color=red]S:siä[/b][/color]??? Eli sauna, siivous ja jollei mikään muu tehoa, niin hevikeinona sitten [b]sitä[/b] itteensä, siis ajatuksena " sillä se lähtee, millä se on tullutkin" :DDD. Takuita tuon keinon vaikutuksesta ei anneta, valitettavasti. Mutta kyllä se poju sieltä jonain päivänä putkahtaa, believe me. En oo kuullu vielä yhdestäkään vauvelista, joka olis sinne jäänyt asumaan loppuelämäksi.
[b]Soffio[/b]: hyvä, että laitat aina suomennoksia noitten juttujesi lomaan, helpottaa kummasti tuota jummärtämista *hih*. Tjaa, kyllä määkin nyt kummastelen, että miksi ihmeessä sulle on ollut tarjolla ulkopaikka P-junassa?! No, hyvinhän silläkin paikalla näköjään pääsi perille, joten ehkä se olikin se onnenpaikka???
Palaan asiaan paremmalla ajalla, nyt pitää rientää paimentamaan ikiliikkuja unten maille!
Vähänkö tuli ajatuskatkos mulle, kun luin tuota vikaa Aurngonkuk@n arvausta Dipidiin entisestä nickistä....Kuuloistais juu todellakin siltä, että OIKEESEEN OSUI =D Hyvä Hyvä!!!
Yhdessä koossa täällä edelleen ja iski piru vie flunssankin päälle *manaa ja manaa*
Kaikkia ÄSSIÄ on koitettu-tosin tuota viimeistä hyvinkin vähän, niitä kahta ensimmäistä päivittäin=) Siivoan nykyään kuin hullu, lattiat kohta puhki kulutettu mopin voimasta!!
Mutta kaikki kellä koiria on, tietävät, ettei siivous ole koiraperheessä koskaan " turhaa" , eiks vaa?? Karvoja siellä ja karvoja täällä....
Välillä tulee mieleen, että mahdetaanko me olla joku ennakkotapaus siitä, että vauva haluaakin jatkaa kasvuaan masussa=O
Kun ei sitten mitään merkkejä ilmassa...ei sitten mitään......Arrrrgghhh!!!
Nyt tosin on vauva ollut eilisestä lähtien hyvinkin rauhallinen verrattuna siihen millainen hulivili on on tähän asti ollut,. että josko siitä vois jotain johtopäätöstä vedellä =)
Jees ja nyt muihin askareisiin.....Voikaa Hyvin ja Aurngonkuk@lle tosiaan olis täällä varattuna lämmin istumapaikka!! Luovuttaisin sen kyllä hyvinkin NOPEASTI, että voisitko PLIIS ottaa paikan vastaan ihan jo vaikka näillä näppäimillä??!!! *polvistuu ja rukoilee..auts, ei meinaa päästä ylös*
Tärveisin: Jenska (rakkaalla lapsella monta nimeä, hih) 40+3!!! HUH!!!
Dipidii, kyllä mä luulen, että kukkis kyllä tarkoitti vokaaleja?!! Tai sitten sulla oli kyllä tosi outo nikki :))
Kukkikselle edelleen peukkuja ja onnea, Je.Nille potkuja synnäriä kohti.
Meitin poju muuten oli synnytystä edellisenä aamuna niin rauhallinen, että piti ihan tökkiä siihen liikettä. Seuraavana aamuyönä sitten tulla putkahti.
Nyt pitää lähteä Sokoksen 3+1-päiville :)
Kiitti soffis! Kyllä taas on aamu kulunut kelaten kaikki mahdolliset nicit missä olis d, h, j, k, l, m,.... kirjaimina 2,5 ja6. En kyllä kovin pitkälle päässyt. =) Mutta pääasia että Dippis on nyt tunnistettu! =)=)=)
Voi JeNi kun niin toivon että saisin sulta sen hyvin lämmitetyn paikan ottaa MUTTA täällä on nyt toooodella vahvasti sellainen olo, että nega napsahtaa tällä rouvalle vaikka mitä tekis.
Palelua on ollut mutta ei niin voimakasta kuin plussatessa. Tää siis varmaan johtuu vain lugeista. Lähinnä samanlainen olo on nyt sekä fyysisesti että henkisesti kuin viimeksi piinaillessa (vajaa 2 v sitten siitä vikasta PASsista), ja silloin hcg oli testissä <1. Että silleen.
Siitä ainoasta tuoresiirrosta, mikä tätä ennen on tehty, alkoi tiputteluvuoto pp10. Se olis tänään. Arvatkaa kuka siis ramppaa vessassa tarkistelemassa tilannetta säännöllisesti.
Jenska, sulla varmaan lapsonen on nyt asettunut lähtökuoppiinsa, ja varmaan jo keräilee voimia siihen viimeiseen rutistukseen. Toivotaan, että pääsette lähtemään synnärille vaikka jo tänä iltana! =)
terv. nimim. Piina on Peestä
pp7/pp10
Luen ja hihittelen issekseni näitä meirän juttuja :DDD
Joo, onhan se toki mahdollista, että [b]Jenskan[/b] poika meinaa olla siellä " koko rahan edestä" . Onhan teillä ollut muutenkin vähän oman sorttinen tuo taival tällä saralla. Eli paree ilmeisesti valmistautua olemaan ikuisesti raskaana?! Ois se kyllä aika kätsyä, miettikää: ei tarttis nyt talvella huhkia vauvan toppahaalareiden, töppösten, villavaatteiden ja muiden kanssa, vaippojen kulutus taitaisi olla aika minimaalista, ei tarttis pähkäillä päivähoitoasioiden kanssa ja jos sitten mietitään oikein pitkälle tulevaisuuteen, ei teini-iässä olisi ikinä tarvetta miettiä, missä se meidän poika mennä viuhtoo ja kenen kanssa? Jne. Soffio jatkanee tämän hupaisan ajatuksen kehittelyä...
Edelleen jatkamme uutisten odottelua. Josko se vauvan hiljainen oleilu olisi sellainen tyyntä ennen myrskyä-merkki? Toivotaan, toivotaan, toivotaan.
Ja pääsitpäs [b]Soffio[/b] kuittaamaan takaisin :)! Juu, todentotta olisi kai hieman kummallinen mun entinen nikki ollut, jos ne olis ollu konsonantteja: ibrebb? akypyy? nysiss? (menikö noi nyt oikein mun edellisellä logiikalla, kielipoliisi?).
Onpa kypsiä juttuja *hih*. Mutta se on kuulkaa se ilo & nauru kun kantaa tässä arjessa ja antaa voimaa.
Tää menee kyllä ihan off-topic alkuperäisestä aiheesta, mutta ehkä Auringonkukk@ ei tykkää kyttyrää...?
Päivänjatkoja taas.
Antakee anteeksi, kun ei multa nyt onnistu toi konsonanttien ja vokaalien erottaminen toisistaan *huoh*.
Jotain kirjaimia anyway oli entisessä nikissä ja niin on uudessakin, se on pääasia...
Aukkarin kanssa meni näköjään nää viestit " ristiin" .
Mä olen vahvasti sitä mieltä, ettei niitä oireita nyt pidä niin hurjasti pohtia (helppo sanoa, ai nou), vaan kattoa geimit loppuun saakka, ennenkuin heittää pyyhkeen kehään. Voihan oireettomuuskin olla oire! Nyt kun asiaa oon pohtinu oikein olan takaa, ei mulla kyllä tainnut olla mitään oireita ennen plussaamista, vaan ne alkoi sitten oikein olan takaa vasta plussaamisen jälkeen.
Vaikka sun häntä pyrkii laskeutumaan, me muut pidämme peukkuja tiiviisti tanassa koko konkari- ja lemmikkijoukon voimin ja uskomme vahvasti onnistumiseen! Ettäs tiedät!
Tänä aamuna pp11 testattu Clearbluella tyylipuhdas nega, joten tuskinpa se huomiseen veritestiin tästä miksikään muuttuu. Ottaa kyllä ihan sikana päähän vaikka koko ajan on nega-olo ollutkin.
Jenska, ootko päässyt tositoimiin?! Jos et vastaa, niin oletan että olet. bdbdbdbdbdbdbd
Eihän tuo testipäivä ole PP 11 vaan joku ihan MUU....että vielä ei hötkyillä sen tuloksen kanssa*yrittää nostaa Kukkiksen häntää korkeammalle*
Ei saa menettää toivoa vielä tuossa vaiheessa....Ja miks ihmeessä ees piti mennä vielä testailemaan *heristelee peukkuaan nenän edessä*
Odotat kuuleppa ihan rauhassa nyt vielä muutaman päivän ja SITTE vasta toimitaan tilanteen mukaan ja sydämestäni toivon, että saadaan sitten sua isolla porukalla Onnittella oikein urakalla;)
Täällä ei ole tapahtunut Y_H_T_I_K_Ä_S mitään ja alkaa olla aiiiika lailla turhauttavaa tämä odottelu :( Dipidiin VIKA, kun maalaili piruja seinille siitä ikuisesti raskaana olemisesta....*varo vaan kuule muija sanojas* :D
Jees Box ja nyt pitää poistua koneelta, ettei tuu taas istuttua liian kauan sillä jaloissa huomaa (alkaa turvottamaan) ja mä juuri pääsin turvotuksesta eroon. Olen nyt VIIKON ollut suolattomalla ruokavaliolla ja voitte vaan kuvitella miten kaikki maistuu niin " ruusuiselta" = ei yhtikäs miltään :( Mutta jos toisena vaihtoehtona on turvotus niin mä seison vaikka lopun aikaa päälläni....*tulikohan luvattua liikoja..*
[b]TSEMPPIÄ JA PEUKKUJA LOPPUPIINIKSEEN AURINGONKUKK@!!!!!!!!!!!![/b]
Toivottelee: Jenska...
Ihan ekana Kukkikselle kovasti paljon tsemppiä veritestipäivään!!!!!! Täällä ollaan peukut ja varpaat tanassa edelleen; olet mielessä. Jos käy niin kurjasti, ettei tämä hotio eli hoito tuota tulosta, onko teillä jo jatkosuunnitelmaa?
Je.Ni, toki on todennäköisempää, että se teitinkin poju tulee vielä ulos masusta. Mutta Dippiksen ajatuksista tuli mieleen, että masukkaissa on sekin hyvä puoli, etteivät ne kiipeile mihinkään ei-sallittuihin paikkoihin, kuten keittiön työtasolle ja sieltä edelleen astiakaappiin. Eivätkä myöskään työnnä viivottimia tietokoneen levykeasemaan. Eikä tarvitse juosta perässä, vaan lapsonen kulkee kätevästi mukana...No joo...Meillä nyt oli vaan vähän tuollainen aamupäivä. Yritähän jaksaa! Päällään siesomista en kyllä suosittele, jos vaikka poju humahtaaa pois lähtökuopistaan ;)
Omaa npaa eli napaa. Meillä suattaapi olla PAS joskus marras-joulukuun vaihteessa. Parin viikon kuluttua on nimittäin pkl-aika. Vauvakuume on kohonnut melkoisiin lukemiin, mutta katotaanhan nyt.
halein toveri soffis
Et varmaan Auringonkukk@70 tunnista uutta nikkiäni, mutta vanha oli vaihdettava syystä ja toisesta :/.
Joka tapauksessa, kuten jo tulikin sanottua, täältäkin reilu & mojova onnenpotku keskelle takapuolta, jotta piinailu tuottaisi toivottua tulosta!
Kanssanne jännittäen,
Dipidii & touhutaapero