Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset matkustavat aina samaan paikkaan?

Vierailija
26.08.2015 |

Siis vaikka kerta toisensa jälkeen Kanariansaarille eikä ikinä minnekkään muualle, pahimmillaan jop samaan hotelliin. Eikö uudet kokemukset ole matkustelussa se juttu?! Miksi toistaa sama loma hiukan eri mausteilla aina vain? Itse koetan välttää matkustamasta edes samaan maahann toista kertaa, saati sitten samaan turistirysään. Elämä on muutenkin liian lyhyt, eikä jokaisessa haluamassaan paikassa ehdi käydä muutenkaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuista arvostella toisten valintoja tylsiksi. Mitä te olette sanomaan?

Vierailija
42/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kolmessa eri aurinkolomakohteessa, bulgaria, espanjan mallorca ja kanariansaaret. Mallorcalla käynyt kaksi kertaa ja sinne menisin koska vaan. Muut olleet vähän pettymyksiä ja kun kuvia katselee, ihailen aina vaan sitä mallorcan saarta ja kaipaan sinne. Toki joku kaukaisempi kohde kiinnostaisi, muttei ole ollut varaa. Tonne pääsee edullisesti ja espanjalainen ruoka ja kaikki siellä on ihanaa. Kreikan kuivan näköiset kalliot ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen yleensä tiettyyn kohteeseen, koska siitä on tullut mulle yhtä tärkeä kuin kotini. Ikävöin sinne. Toisaalta olen kyllä matkustellut kohtalaisen paljon muuallakin.

Vierailija
44/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:21"]Ei kaikki välttämättä halua eksotiikkaa ja uusia kokemuksia. Minä tykkäsin nuorena nähdä ja kokea, nyt pienten lasten äitinä haluan hyvän hotellin, meren ja auringon. Aina parempi jos löytyy vielä suomenkielinen lastenkerho ja lihapullia ravintolasta! Ja sitten kun tämä helmi on löytynyt, niin miksipä ei uudestaan samaan paikkaan.
[/quote]

Laitat lapset ulkomailla syömään lihapullia? Ei luoja. Ei taida paella tai katkaravut kelvata edes 15 vuoden päästä, vaan yliprosessoidut lihapullat.
[/quote]

Olen ollut erittäin nirso lapsena, painotan sanaa erittäin, en sietänyt mitään uutta makua ruuassa ja söin aina ne nakit ja ranskikset tai ulkomailla sen saman pitsan. Aikuisena on kaikkea muuta, rakastan eri makuja, ruoanlaittoa. Opin syömään, kun ei enää pakotettu.

Vierailija
45/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Ap koskaan käynyt Roomassa? Samat ihmiset tulevat sinne uudestaan ja uudestaan. Jos matka on pakettimatka, saattaa opas kysyä, ketkä ovat ensikertalaisia. Montaa kättä ei nouse. Nähtävää on yksinkertaisesti niin paljon, ettei yksi kerta riitä.

Vierailija
46/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:21"]Ei kaikki välttämättä halua eksotiikkaa ja uusia kokemuksia. Minä tykkäsin nuorena nähdä ja kokea, nyt pienten lasten äitinä haluan hyvän hotellin, meren ja auringon. Aina parempi jos löytyy vielä suomenkielinen lastenkerho ja lihapullia ravintolasta! Ja sitten kun tämä helmi on löytynyt, niin miksipä ei uudestaan samaan paikkaan.
[/quote]

Laitat lapset ulkomailla syömään lihapullia? Ei luoja. Ei taida paella tai katkaravut kelvata edes 15 vuoden päästä, vaan yliprosessoidut lihapullat.
[/quote]

Olen ollut erittäin nirso lapsena, painotan sanaa erittäin, en sietänyt mitään uutta makua ruuassa ja söin aina ne nakit ja ranskikset tai ulkomailla sen saman pitsan. Aikuisena on kaikkea muuta, rakastan eri makuja, ruoanlaittoa. Opin syömään, kun ei enää pakotettu.
[/quote]

Mä en ymmärrä miksi ylipäätään pitää ikinä edes kerrankaan pitää antaa lapselle tollasta paskaruokaa.

Vierailija
47/47 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monessa maassa pitää olla käynyt, että voi valita lempikohteen? Kuinka montta kertaa samassa kohteessa tekee ihmisestä tylsän ja tyhmän?  Olen käynyt esim Kapkaupungissa neljä kertaa, onko se liikaa? Vai meneekö raja 10 kerrassa? Voiko sanoa, että  Kreikan rantakohteet on tylsiä, jos on lkäynyt vain kolmella saarella? Ja Ateenakin iso kylä? Silti lapsesta Kreikka oli kiva kohde. Haluan eri lomilta eri asioita ja riippuu kuka on matkaseurana. Jos koko perhe viihdymme jossain niin kyllä sinne matkustamme niin usein kun vain pääsemme. Itseasiassa olemme puhuneet vakavisaamme vuoden viettämisestä suosikkikohteessamme...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän