Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisen leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa?

Vierailija
26.08.2015 |

Onko huono asia jos näyttää kiinnostuksensa vai pitäisikö edetä rauhallisesti? Mietin tässä, että miten käyttäytyisin... Haluaisin siis tästä ihme säätöseksitapailu-jutusta (mikä mulla nyt on ollu parisen kk) vakavan suhteen. Ajattelin nyt, että en vaikuta enää niin innokkaalta viestittelijältä ja sellaselta et haluan nähä joka päivä. Kyllä mieskin mua usein kyselee, mut aina tulee tunne, että on itse se halukkaampi osapuoli. :-D Et jos pidän nyt taukoa vähän ja katon että miten mies reagoi.

Onko se hyvä, että miehelle on naisessa jotain "haastetta" vai mitä mieltä olette? Kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jos tällasia joudut miettimään niin mies ei ole sulle oikea. Pelailu ei nimittäin ole koskaan ikinä hyvä idea, eikä siitä seuraa mitään hyvää! Toisaalta ymmärrän sinua, koska olen itse sortunut aiemmin samaan ja pelännyt tyriväni. Mutta tavattuani nykyisen miesystäväni, kaikki olikin yhtäkkiä todella helppoa ja sujui omalla painollaan. Ihan alusta asti viestiteltiin paljon ja mies oli hyvin aloitteellinen, eikä mitenkään kavahtanut sitä, että vastailin yleensä hyvin pian viesteihin jne. Jos mies on sinusta aidosti kiinnostunut, et voi tappaa kiinnostusta paljastamalla tunteitasi ja olemalla innokas. 

Vierailija
2/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:51"]Antaa toiselle tilaa sekä osoittaa läheisyyttä. Ottaa itselleen tilaa, olla itsenäinen mutta avoin. [/quote] Mun mielestä tää on vaikeaa.. miks ei vaan riitä et on oma ittensä. :-D AP

[/quote]

Ei kun se nimenomaan riittä, että on oma itsensä, jos mies on oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei kannata. Kannattaa olla tosissaan, jos sitä on.

Vierailija
4/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:41"]Kyllä ei kannata. Kannattaa olla tosissaan, jos sitä on.
[/quote]

Selvä. Ihmettelen kun monissa naistenlehdissä (juu, luotettavia) on aina ohjeita, että älä ole liian innokas. :-D AP

Vierailija
5/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:41"]Kyllä ei kannata. Kannattaa olla tosissaan, jos sitä on. [/quote] Selvä. Ihmettelen kun monissa naistenlehdissä (juu, luotettavia) on aina ohjeita, että älä ole liian innokas. :-D AP

[/quote]

No naistenlehdistähän sitä kannattaakin oppinsa hankkia... Ei kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta ei kannata tukahduttakaan ketään, mutta siihenhän on vielä matkaa kiinnostuksen aidosta osoittamisesta. Ei kukaan tiedä yksilöä itseään paremmin juuri kyseisen ihmisen suhdeasioita ja mitä kannattaa ja mitä ei. Aitous katoaa, jos liikaa ottaa mallia siitä mitä joku jossain sanoo.

Vierailija
7/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa olisi kun kertoisit tunteesi ja halusi suoraan, tuollainen pelailu kuulostaa oudolta. Jos miehen intressit ovat erilaiset, niin sitten juttu poikki ja etsimään uutta.

Vierailija
8/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti jos liian vaikeeta esität niin karkotat miehen, tossa leikissä voi käydä myös noin.

Vierailija
9/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä tajuat, että naisten paskalehdet on täynnä vajaita ja urpoja ohjeita, jotta te idiootit tuhoaisitte suhteitanne ja ostasitte seuraavan numeron, joka yllättäen onkin "kuinka korjata suhde" ja sama paska jatkuu uudelleen, uudelleen, uudelleen.

Vierailija
10/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo leiki. Mies alkaa käydä suhun kuumana ja sitten kun seurustelette se kyllästyy ja lemppaa sut kun et enää olekaan vaikeasti tavoiteltava.

Vierailija
11/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä kertaluontoisesti testata kauanko kestää ennen kuin mies ottaa yhteyttä, mutta sinänsä pelailu on tyhmää, parasta on olla aito, oma itsensä. Teeskentely usein pilaa orastavat suhteet.

Vierailija
12/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi tehdä miehen sekopäiseksi halusta, mun ystävättärellä toimii joka kerta.

Vierailija
13/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:07"]

Joo leiki. Mies alkaa käydä suhun kuumana ja sitten kun seurustelette se kyllästyy ja lemppaa sut kun et enää olekaan vaikeasti tavoiteltava.

[/quote]

Niin hassulta kun kuulostaa, mutta juuri sitä saa mitä tilaa. Itse karttaisin nykyisin sellaista miestä, joka kiinnostuisi ihan täysillä minun alkaessa esittämään todellista viileämpää. Kertoo juuri jännityksen ja jahtaamisen halusta. Itse omalla kokemuksella tiedän, koska aiemmin kiinnostunut juuri vaikeasti tavoiteltavista miehistä ja heti kun suhde vakiintunut: kyllästyn.

Vierailija
14/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen sinkkumarkkinoilla on kyllä tasan tuntunut siltä, että jos ei pelaa, joutuu lempatuksi alta aikayksikön. Että (melkein) kaikki pelaa.

Vierailija
15/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:12"]

Eron jälkeen sinkkumarkkinoilla on kyllä tasan tuntunut siltä, että jos ei pelaa, joutuu lempatuksi alta aikayksikön. Että (melkein) kaikki pelaa.

[/quote]

Normaaleilla ihmissuhdetaidoilla pääsee pitkälle.

Jos se "pelaaminen" tarkoittaa esim. oman läheisriippuvan käyttäytymisen minimointia, niin onko silloin yllättävää, että pärjäät vain pelaamalla?

Vierailija
16/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet jo ryhtynyt paneskelukaveriksi niin se on myöhäistä alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kun mies tietää sut helpoksi. 

Vierailija
17/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"]

Kun olet jo ryhtynyt paneskelukaveriksi niin se on myöhäistä alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kun mies tietää sut helpoksi. 

[/quote]

Mies se tässä yhtä "helppo" on.

Vierailija
18/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun ystävältä ap. Jos mies ei kirjota sulle ja sä oot ainainen aloitteentekijä niin antaisin olla! Tai ainakin juuri se tekstari tauko, jos se on kiinnostunut susta niin kyllä sekin voi ottaa ite yhteyttä ensin, eikä aina nainen. Toisaalta, kyllä se yli-innokkuuskin tappaa mielenkiinnon. Kaikki ei pidä sellaisesta.

Vierailija
19/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"]Kun olet jo ryhtynyt paneskelukaveriksi niin se on myöhäistä alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kun mies tietää sut helpoksi. 
[/quote]

En sanoisi paneskelukaveriksi. Emme tapaile muita.. mutta kiitos kommenteista. Tunnenpa oloni tyhmäksi. :-) AP

Vierailija
20/31 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"]Kun olet jo ryhtynyt paneskelukaveriksi niin se on myöhäistä alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kun mies tietää sut helpoksi.  [/quote] En sanoisi paneskelukaveriksi. Emme tapaile muita.. mutta kiitos kommenteista. Tunnenpa oloni tyhmäksi. :-) AP

[/quote]

Noita "helppo" kommentointeja tulee aina juuri tietyltä ryhmältä... Ei kannata noteerata sen kummemmin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme