Kiitos ryhmään pääsystä. T. Tuula
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimeni on Tuula. Saanko osallistua ryhmään, edes sivustalukijana?
Et saa. Lue ryhmän säännöt! Säännöt!
Yp.
Toivottavasti luit ryhmän säännöt, kuten liittyessäsi kuittasit.
Yp
Onko ryhmä suljettu, vai saako kommentoida? En ole Tuula, mutta haluaisin osallistua keskusteluun. Lisätkää kaikki minut että pääsen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, mikä hyvänmielenketju.
Jatkakaa samoin☺
happy thankful gratitude
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kaikki muistanu pestä jauhenlihan?
Ootteko askarrellu jo pääsiäisaiheiset tamponinnarukorut?
Kerho kokoontuu kaarisillan alla, vai olikos se nyt h o l v i kaaren☺☺☺
Meillä Tuula -nimisillä ei ole tapana sortua tuollaisiin humputuksiin.
Hei kaikki! Tänään tuli täyteen 50 vuotta naimisissa oloa. Tv. Tuula ja Pentti
Minun siskoni nimi on Tuula enkä pidä tästä ketjusta. Ilmoitan varmuuden vuoksi poliisille kaikista kommenteista!
Tänne tultua voi suoraan alkaa laulamaan Hotel Californiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula! Täällä toinen Tuula. Meitä tässä maassa riittää, itse nopeasti laskemalla sain määräksi 12 tuntemaani Tuulaa. Yhtenä heistä oma anoppi. Kuinka monta Tuulaa sinä tunnet?
Hei Tuula & Tuula, olen myös Tuula. En tunne ketään muita Tuula -nimisiä, mutta usein nimeni kuuleminen saa kanssakeskustelijan kommentoimaan, että hänen äitinsä tai isoäitinsä nimi on Tuula.
T. Tuula ysäriltä
Ehtiikö vielä liittyä keskusteluihin? Haluaisin kovasti mukaan. Tv. Kukkahattutäti Anneli
Vierailija kirjoitti:
Seuraan.
Ketä ja mitä?
Saako ryhmään tulla tuulettamaan?
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula! Täällä toinen Tuula. Meitä tässä maassa riittää, itse nopeasti laskemalla sain määräksi 12 tuntemaani Tuulaa. Yhtenä heistä oma anoppi. Kuinka monta Tuulaa sinä tunnet?
Arvoitus: Kuinka monta Tuulaa tarvitaan laskemaan montako Tuulaa riittää tässä maassa, jotta kaikkien tuntemat Tuulat on mukana laskemassa? ps. Tiedän yhden Tuulan.
Vierailija kirjoitti:
Saako ryhmään tulla tuulettamaan?
Et voi, ellet ole Tuula. Muutoin voit lähteä päästämättä edes pienintäkään tuulahdusta jälkeesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoitus: Kuinka monta Tuulaa tarvitaan laskemaan montako Tuulaa riittää tässä maassa, jotta kaikkien tuntemat Tuulat on mukana laskemassa? ps. Tiedän yhden Tuulan.
Mä tiedän kaksi Tuulaa, mutta en ole itse Tuula.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloituksen idea?
En tiedä, mutta tässä on mielenkiintoista keskustelua tuuluudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula & Tuula, olen myös Tuula. En tunne ketään muita Tuula -nimisiä, mutta usein nimeni kuuleminen saa kanssakeskustelijan kommentoimaan, että hänen äitinsä tai isoäitinsä nimi on Tuula.
T. Tuula ysäriltä
Ysäri-Tuula on kyllä harvinainen. Mäkin miellän Tuulan suurten ikäluokkien nimeksi. Tiesin yläasteella yhden Tuulan ja yhden Tarjan, he olivat molemmat 80-luvulla syntyneitä. Tuntui oudolta, että joku oli halunnut nimetä lapsensa oman ikäluokkansa nimellä. Nykyään tunnen yhden 70-luvulla syntyneen Tuulan.
Ei siinä, Tuula on kaunis nimi. Teininä vain nuoret Tuulat tuntuivat erikoisilta.
Voi, mikä hyvänmielenketju.
Jatkakaa samoin☺