Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa palikkatestiin, kumpi "minä" olen?

Vierailija
26.08.2015 |

Olen piakkoin menossa työpaikan hakuun liittyvään palikkatestiin. Ongelmana on se, että minussa on kaksi hyvin erilaista puolta: aktiivinen, ulospäin suuntautuva, joka tilanteesta epäröimättä selviytyvä työminä ja itsekseen viihtyvä, sosiaalisissa ryhmätilanteissa tottumaton ja kömpelö yksityisminä. Kuinka voin ikinä selvitä satojen juu-ei-kysymysten testissä, jossa on väitteitä kuten "en viihdy ryhmätilanteissa" ja "viihdyn ryhmänjohtajana", kun kumpikin noista on totta mutta vastaamalla kumpaankin myöntävästi/kieltävästi tarpeeksi monta kertaa antaa itsestään vähintäänkin ailahtelevan kuvan?

Pitäisikö pitää yllä vain tuota työminää testin alusta loppuun saakka ja unohtaa tämä nössö puoli? Kyseessä on asiantuntijatyö, jossa on aika lailla vastuuta. Onko joku ollut samassa ongelmatilanteessa ja olisiko vinkkejä antaa? "Ole oma itsesi" vie vain umpikujaan. Vai viekö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat kuten työminä. Töihin olet menossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa nettitestillä, mieti minä on olemusta.

Vierailija
4/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yrittäisin ajatella testin aikana olevani työminä. Sitähän sinulta haetaan kuten kolmonen sanoi! Minulla on myös työminä ja vapaa-ajan minä erikseen, ymmärrän ongelmasi :)

Vierailija
5/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä työminä päällä pällitestissä alusta loppuun niin saatan sinua onnitella uuden työpaikan johdosta!

Vierailija
6/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:08"]

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp Kokeile tätä testiä

[/quote]

Kiitos linkistä, tein testin. Olen testaillut huvikseni ennenkin ja ainakin olen näissä johdonmukainen: tästä sain tulokseksi INTJ kuten kaikista muistakin. Ongelmana ovat juuri tällaiset kysymykset:

37 When with a group of people, you enjoy being directly involved and being at the centre of attention

Työminäni on joukon pomo, kotiminäni takarivin reunimmaisena istuva tollo. Voi näitä ihmisen valintoja...

Ap

Vierailija
7/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Jätän kotiminäni kotiin ja päästän vain työminäni palikoita järjestelemään. :)

Aloin epäillä itseäni tänään niin lujasti, että kävin jopa tekemässä Mensan nettitestin rauhoittaakseni hermojani. Päätin kyllä ennalta, että jos tulos on huono, testi on huuhaata, ja jos tulos on hyvä, testi on tarkka, syväluotaava eikä yhtään huuhaata.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi