Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 42v nainen ja saakelin kovassa tikissä

Vierailija
26.08.2015 |

Kroppa ei ikinä ole näyttänyt näin hyvältä, siis nuorenakaan. Ei ollut edes yhtään vaikeaa saada itseään treenattua tähän kuntoon; vähän salia, aerobista ja siistin vähän ruokavaliota. Nyt on kroppa täydellinen, tykkään. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Tuo kommentointi on öhm...aika ala-arvoista, joten saanko liittyä seuraan?

Oon nelikymppinen nainen, ja aika hiton sinnikäs juoksemaan puolimaratonin ensi kesänä ja hiton sinnikäs harjoittelemaan sitä nyt. Hiton hyvännäköinen juoksutrikoissa vieläpä..=)) Näytän hyvältä, tuntuu hyvältä!

Vierailija
22/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="26.08.2015 klo 21:43"]Hienoa ap! Tuo kommentointi on öhm...aika ala-arvoista, joten saanko liittyä seuraan?

Oon nelikymppinen nainen, ja aika hiton sinnikäs juoksemaan puolimaratonin ensi kesänä ja hiton sinnikäs harjoittelemaan sitä nyt. Hiton hyvännäköinen juoksutrikoissa vieläpä..=)) Näytän hyvältä, tuntuu hyvältä!
[/quote]
Tuubaa! Olet vitun läski vanha harppu.
N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="26.08.2015 klo 21:43"]Hienoa ap! Tuo kommentointi on öhm...aika ala-arvoista, joten saanko liittyä seuraan?

[/quote]
Vaikuttaa hyvältä. Taidat olla milf. M21v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi