Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lisää Whatsapp-yhteystietoihin henkilön,

Vierailija
26.08.2015 |

saako tämä siitä jonkun ilmoituksen, että hänet on lisätty sen ja sen yhteystiedoksi - vaikka ei laittaisi tälle lisätylle yhteystiedolle yhtäkään viestiä? Tai näkeekö sen jostain, että on jonkun yhteystieto?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Vai onko joku joskus saanut tälläistä ilmoitusta? Tuskin.

Vierailija
2/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä itse ole ainakaan saanut sellaista ilmoitusta (olen ap). Mutta tänään kun lisäsin yhteyshenkilöksi yhden henkilön, hän saman tien tuli paikalle. Sitten lisäsin toisen henkilön, ja hänkin tuli paikalle - ikäänkuin saisivat jonkun ilmoituksen? En siis laittanut mitään viestiä heille, eli saattoi olla sattumaa. Noi henkilöt on käyttäneet palvelua jo niin kauan, että käsittääkseni maksavat siitä. Jäin miettimään, onko maksaville asiakkaille lisäpalveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään ilmoitusta. Ja kuka maksaisi siitä mitään? Mulla on ollut jo vuosia eikä mitään maksua mene.

Vierailija
4/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maksusta höpiset? Ei kukaan mitään maksa. Pölvästi.

Vierailija
5/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:59"]

Mistä maksusta höpiset? Ei kukaan mitään maksa. Pölvästi.

[/quote]Ruma katkera riippuperä olet :)

Vierailija
6/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee maksun aika lähemmäs niin whatsapp ilmoittaa että sait lahjaksi vuoden lisäaikaa. Joka vuosi. :D

Vierailija
7/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne nimet tuu sinne automaattisesti sitä mukaan kun joku sun osoitekirjassa oleva lataa whatsupin?

Vierailija
8/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:04"]Eikös ne nimet tuu sinne automaattisesti sitä mukaan kun joku sun osoitekirjassa oleva lataa whatsupin?
[/quote]

Jep, tulee ainakin mulla automaattisesti. En mä ainakaan pysty sinne mitenkään lisäämään mitään.

Vierailija
9/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mut pakko kpmmentoida et  sain ilmoituksen että xx lisäsi sinut yhteystietoihinsa. Tää siis kävi uuden ryhmäkeskustelun perustamisen alussa. En ite ollut perustaja. Ite säikähdin koska kaikki on sit munki tallentamiset aina nähny. Tost ei ees löydy mitää tietoo ku koittaa etsii

Vierailija
10/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee ilmoitus. Ja pitää hyväksyä seuraaja. Näin iPhonessa ainakin.

Vierailija
11/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei kyl vaatinu mitää hyväksyntää. Mut ilmotus oli jo aika paha. Tuleekoha jos eka lisäis tyypin numeron vaa tavalliseen yht.tietoihin eikä whatsapin kautta. Ja sit menis kattoo whatsapiiin

Vierailija
12/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Oikeastikin joku saa tiedon whatsapin kautta jos lisään hänen numeronsa puhelimeni yhteystietoihin?

Vierailija
13/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tietoa, ihmiset trollaavat!

Vierailija
14/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu ite tienny tätä ennen mut näin kävi. En huijaa vaikka joku tos väittääkin. Koska itekki vähä säikähdin tota ja rupesin miettii ketä kaikkia oon ite tallentanu :/ tää tosiaa oli ryhmäkeskustelun alettua 

Vierailija
15/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska haloo miks oisin ees löytäny tämmöst vanhaa ketjua jos ei tota ois käyny mulle ja aloin ettii tietoo. Aika köyhää ois "trollata" jossai ikivanhas ketjus ilman syytä????