Jos lisää Whatsapp-yhteystietoihin henkilön,
saako tämä siitä jonkun ilmoituksen, että hänet on lisätty sen ja sen yhteystiedoksi - vaikka ei laittaisi tälle lisätylle yhteystiedolle yhtäkään viestiä? Tai näkeekö sen jostain, että on jonkun yhteystieto?
Kommentit (15)
No en mä itse ole ainakaan saanut sellaista ilmoitusta (olen ap). Mutta tänään kun lisäsin yhteyshenkilöksi yhden henkilön, hän saman tien tuli paikalle. Sitten lisäsin toisen henkilön, ja hänkin tuli paikalle - ikäänkuin saisivat jonkun ilmoituksen? En siis laittanut mitään viestiä heille, eli saattoi olla sattumaa. Noi henkilöt on käyttäneet palvelua jo niin kauan, että käsittääkseni maksavat siitä. Jäin miettimään, onko maksaville asiakkaille lisäpalveluita.
Ei tule mitään ilmoitusta. Ja kuka maksaisi siitä mitään? Mulla on ollut jo vuosia eikä mitään maksua mene.
Mistä maksusta höpiset? Ei kukaan mitään maksa. Pölvästi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:59"]
Mistä maksusta höpiset? Ei kukaan mitään maksa. Pölvästi.
[/quote]Ruma katkera riippuperä olet :)
Kun tulee maksun aika lähemmäs niin whatsapp ilmoittaa että sait lahjaksi vuoden lisäaikaa. Joka vuosi. :D
Eikös ne nimet tuu sinne automaattisesti sitä mukaan kun joku sun osoitekirjassa oleva lataa whatsupin?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:04"]Eikös ne nimet tuu sinne automaattisesti sitä mukaan kun joku sun osoitekirjassa oleva lataa whatsupin?
[/quote]
Jep, tulee ainakin mulla automaattisesti. En mä ainakaan pysty sinne mitenkään lisäämään mitään.
Vanha ketju mut pakko kpmmentoida et sain ilmoituksen että xx lisäsi sinut yhteystietoihinsa. Tää siis kävi uuden ryhmäkeskustelun perustamisen alussa. En ite ollut perustaja. Ite säikähdin koska kaikki on sit munki tallentamiset aina nähny. Tost ei ees löydy mitää tietoo ku koittaa etsii
Kyllä tulee ilmoitus. Ja pitää hyväksyä seuraaja. Näin iPhonessa ainakin.
Multa ei kyl vaatinu mitää hyväksyntää. Mut ilmotus oli jo aika paha. Tuleekoha jos eka lisäis tyypin numeron vaa tavalliseen yht.tietoihin eikä whatsapin kautta. Ja sit menis kattoo whatsapiiin
Siis mitä? Oikeastikin joku saa tiedon whatsapin kautta jos lisään hänen numeronsa puhelimeni yhteystietoihin?
Ei saa tietoa, ihmiset trollaavat!
En ollu ite tienny tätä ennen mut näin kävi. En huijaa vaikka joku tos väittääkin. Koska itekki vähä säikähdin tota ja rupesin miettii ketä kaikkia oon ite tallentanu :/ tää tosiaa oli ryhmäkeskustelun alettua
Ja koska haloo miks oisin ees löytäny tämmöst vanhaa ketjua jos ei tota ois käyny mulle ja aloin ettii tietoo. Aika köyhää ois "trollata" jossai ikivanhas ketjus ilman syytä????
No ei. Vai onko joku joskus saanut tälläistä ilmoitusta? Tuskin.