Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskee mielialaa kaiken muun paskan ohessa nää jättipaskat, mitkä paljastuvat jalkakäytäviltä ja puistoista. Häpeäisitte edes, koiranomistajat.

Vierailija
18.03.2022 |

Vastenmielistä. Älkää ottako koiraa, jos ette pidä huolta kaikkien yhteisestä elinympäristöstä

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden tien, jossa on niin paljon koiran paskaa, että vältän liikkumasta sillä tiellä. Paska homma, kun toiset paskalla rajoittaa liikkumista. Ei se tunnu kivalta kiertääkään, kun lyhimmästä tiestä ei pääse puhtaana läpi.

Vierailija
62/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaupungeissa kadut ovat todella likaisia eikä pelkästään koiranjätöksistä. Töölönlahti esimerkiksi on täynnä lintujen ulostetta ja kaduilla ties mitä sylkeä, papereita, maskeja, ruokakääreitä, kortsuja ihan mitä sattuu. Minusta kaupunkien kuuluisi huolehtia kaupungin siisteydestä. Työttömät makaavat kotona kun eivät saa töitä ja kaupungilla olis lakasu lakasu koneelle ja muulle siivous partiolle päivittäin hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranjätökset ovat kyllä kaikista pienin ongelma nykymaailmassa.

Ei ole enää rakkimäärän räjähdettyä, siis niitä on ihan älyttömästi. 

Onneksi on talo sellaisessa paikassa ettei tänne ihan helposti eksy rakkien paskottajia. Olen nähnyt että tahallaan tehdään kiusaa antaen koiran tehdä tarpeensa postilaatikkojen juurille. 

Jos tietäisi missä se koiranomistaja asuu niin veisi sen postilaatikkoon ne jätökset. 

Vierailija
64/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme hyvämaineisella omakotitaloalueella. Täällä on metsää vieressä ja suurin osa koiraihmisistä käyttääkin koiransa siellä metsässä lenkillä ja mahtuuhan sinne sinne sitä kakkaa. Tästä alueelta kun lähtee vaikka lähikouluun kävelemään, menee kävelytie kahden vähän rupuisemman kerrostalon ohitse.

Tämä kerrostalon piha-alue on täynnä kakkaa, vaikka metsä vieressä. Ja osalla kerrostalon asukeista on sellainen valtava koira ja sen kanssa ei käydä läpi lenkillä vaan tuodaan se siihen pihalle ja kävelytielle sontimaan. Ja tätä tilannetta oon seurannut jo vuosia. Tyypillinen näky on vähän bodattu ukko harmaissa kollareissa ison koiran kanssa pihalla tai joku muikkeli irtoripsissään ja leggareissa pihalla jäätymässä sen ison piskin kanssa. Ja nämä stereotypiat eivät todellakaan kerää niitä sointia.

En tiedä onko tässä jo kyse koulutustaustasta vai mistä lie.

Vierailija
65/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin jokaista palikkaa jonka näen rakkinsa paskat jättävän. Piskit pitäisi ottaa pois noilta vajakeilta. Jos ruikkusaastuttajan osoite tiedossa niin käyn nakkaamassa sonnat lapiolla porraspäähänsä tai postilaatikkoonsa. Siinähän oppivat tavoille.

Vierailija
66/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavero pitäisi ottaa käyttöön. Jokainen rakin omistaja maksaa veroa 2000 euroa vuodessa jolla sitten yhteiskunta hoitaa ruikut pois kun eivät itse ymmärrä.

Vierailija
67/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väänsin juuri aamupaskat postilaatikkojen viereen. Olenhan perheenjäsen!

Vierailija
68/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani kaikki koirat kokoon katsomatta saavat kakata ulos luontoon paikkaa katsomatta. Kunnon jättikakka kyllä maatuu ulkona. Niin kauan kun ihmiset heittävät luontoon tupakantumppeja ja muuta roskaa ja rikkovat lasipulloja sinne niin turha puuttua koirankakkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän