Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko (joutuneet) puuttumaan joskus lapsenne kaverisuhteisiin? Tai teinin seurustelusuhteeseen?

Vierailija
18.03.2022 |

Lapsellasi on ollut niin käsittämättömän hankala kaveri, joka varastelee tai lyö tms? Tai nuoren seurustelukumppani on vienyt nuoresi pahoille teille? Onko koskaan käynyt? Tai onko se ylipäätään teistä ok?

Minä olen vuosia sitten ja eilen tuli tyttären kanssa puheeksi, että onneksi autoin häntä ymmärtämään tilanteen, koska hänen ystäväsuhteensa ei todellakaan ollut terve. Joskus vanhempi vain ymmärtää tai huomaa enemmän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on nimenomaan lapseni suhde. Ei minun.

Vierailija
2/5 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Se on nimenomaan lapseni suhde. Ei minun.

Tämä. Oma lapseni osaa ja uskaltaa tehdä tuollaiset päätökset yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kyllä mielipiteeni rehellisesti tyttäreni poikakaverista, liikaa ehti tapahtua silti asioita,jotka särki tämän äidin sydämen,mutta lopulta tytär tajusi onneksi itse,että ansaitsi parempaa, vaikka en koskaan painostanut eroamaan.

Silti sitä syyttää itseään,ettei puuttunut tarpeeksi,mutta tytär kyllä nyt tuntunut ymmärtävän oman arvonsa, eikä halua enään samanlaista ihmissuhdetta elämäänsä.

Vierailija
4/5 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monta nulikkaa olen heittänyt ulos tyttäreni huoneesta, koska eivät olleet tarpeeksi tasokkaita

Vierailija
5/5 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisten on saatava itse valita kaverinsa ja tietysti myös kannettava itse seuraukset, eivät muuten opi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän