Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES, millainen on hyvä vaimo?

Vierailija
26.08.2015 |

Kertokaa miehet millainen hyvä vaimo on mitä ominaisuuksia yms.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]

Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.

[/quote]

En voi kyllä sietää nasia ketkä meikkaa. Rumai tai kaunis nainen on. Ei siihen voi mitään. Meikki on feikki!

Vierailija
22/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä

[/quote]

Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata.

[/quote]

Lompakoksi. Tuo edellinen kommentoijahan sanoi että hyvä vaimo odottaa häneltä riittävän suurta palkkaa.

[/quote]

Ja silti on itsenäinen? :D Vaimo joka hoitaa lapsia kotona ja joutuu elämään miehensä palkalla ja silti pitäisi olla itsenäinen? :D

[/quote]

Joo, se itsenäisyys tarkoittaa sitä että ihan itsenäisesti hoitaa kodin ja muut arjen juoksevat asiat eikä rasita miestä murheillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä

[/quote]

Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata.

[/quote]

Lompakoksi. Tuo edellinen kommentoijahan sanoi että hyvä vaimo odottaa häneltä riittävän suurta palkkaa.

[/quote]

Ja silti on itsenäinen? :D Vaimo joka hoitaa lapsia kotona ja joutuu elämään miehensä palkalla ja silti pitäisi olla itsenäinen? :D

[/quote]

Joo, se itsenäisyys tarkoittaa sitä että ihan itsenäisesti hoitaa kodin ja muut arjen juoksevat asiat eikä rasita miestä murheillaan.

[/quote]

Hieno parisuhde siis  :D

Vierailija
24/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.
[/quote]

Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä
[/quote]
Perus miesten ajattelutapa...
[/quote]

Aivan. Ja samalla pitää olla nuori, hoikka ja pitkähiuksinen
Että sellanen kuva naisista

Vierailija
25/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hieno parisuhde siis  :D

[/quote]

Niinpä x)

Vierailija
26/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.

[/quote]

En haluaisi olla sinun vaimosi. Mä en kenellekkään emännäksi ja kotiorjaksi alkaisi! Tasa-arvoa kiitos!

Vierailija
27/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä [/quote] Perus miesten ajattelutapa...

[/quote]

Joo niin on. Mä ja mun mies ollaan suoraan kuin ylläolevasta kuvauksesta. Tosin, hän ei pidä mun ruoista, joten kokkaa itse muillekin. Tosin, meikkaan melko runsaasti ja mieheni on mua 10 v vanhempi :) niin ja mieheni ei pidä mua kätevänä, itse pidän itseäni jokapaikanhöylänä... :)

Vierailija
28/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä [/quote] Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata. [/quote] No kyllä lastenhoito ja kotityöt pitäisi jakaa 50/50 eikä niin että mies vähän auttaa kerran kaks kuukaudessa. Miksi naiselle pitää sysätä kodinhommat omien töiden päälle ja mies saakin sitten levätä kun pääsee kotiin?

[/quote]

Toi vastaaja haluaa rouvan jonka haluaa olla mieluummin kotona kuin töissä ja elää miehen rahoilla. Mies on valmis kustantamaan vaimonsa menot, vastineeksi hän saa lastenhoidon, ruuanlaiton ja kodin ylläpidon. Kyllä mä luulen että löytyy paljonkin naisia jotka tuollaisen diilin haluaisivat tehdä. (Itse en kyllä sellainen ole; siinä ois taloudellisesti miehestä riippuvainen eikä se oikein houkuta. )
[/quote]

Hän halusi, että vaimo palaa hyvään työhönsä

Vierailija
29/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja se päivä kun se hyvä vaimo leikkaa hiukset lyhyiksi tai jostain syystä kaljuuntuu (esim syöpä) niin hän ei enää ole hyvä vaimo? :D

Voin olla väärässä, mutta mielestäni ulkonäkö ei liity siihen onko hyvä vaimo vai ei. Jos olisi kysytty ihanne naista niin sillä olisi varmaan merkitystä, mutta kun on kyse hyvästä vaimosta niin tuskin se kenenkään hyvä vaimo huonoksi ulkonäkönsä vuoksi muuttuu. Voin olla väärässäkin..

Vierailija
30/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta- ja persumiehiä koko palsta täynnä. Huoh. 

Vierailija
31/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:44"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä [/quote] Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata. [/quote] No kyllä lastenhoito ja kotityöt pitäisi jakaa 50/50 eikä niin että mies vähän auttaa kerran kaks kuukaudessa. Miksi naiselle pitää sysätä kodinhommat omien töiden päälle ja mies saakin sitten levätä kun pääsee kotiin? [/quote] Toi vastaaja haluaa rouvan jonka haluaa olla mieluummin kotona kuin töissä ja elää miehen rahoilla. Mies on valmis kustantamaan vaimonsa menot, vastineeksi hän saa lastenhoidon, ruuanlaiton ja kodin ylläpidon. Kyllä mä luulen että löytyy paljonkin naisia jotka tuollaisen diilin haluaisivat tehdä. (Itse en kyllä sellainen ole; siinä ois taloudellisesti miehestä riippuvainen eikä se oikein houkuta. ) [/quote] Hän halusi, että vaimo palaa hyvään työhönsä

[/quote]

Joo, jos se ei haittaa perhe-elämää. Veikkaan että harva nainen jaksaa olla aina "reipas ja iloinen" jos täyden työpäivän päälle tekee vielä toisen vastaavan rupeaman kotona.

Vierailija
32/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole niin keskeistä muille kuin narsisteille. Kaikkihan me myös vanhenemme ja kukaan ei ole "täydellinen", mutta tuossa lista tärkeimmistä ominaisuuksista:

-rehellinen minulle ja itselleen (valitettavan moni ihmnen valehtelee)

-omillaan toimeentuleva eli ei minusta täysin riippuvainen taloudellisesti (tosin jos hän haluaa vaikka keskittyä lasten hoitamiseen lasten ollessa pieniä tai jos hän haluaa esim. tehdä taidetta, josta ei ole vakituloja, niin tämän hyväksyn ja tuen asiaa)

-jakaa kanssani jotain mielenkiinnonkohteita (minun kohdallani näitä ovat mm. matkustelu maailmalla, mökkeily, musiikki, kävely), mutta hänellä on myös omat harrastuksensa, kuten minullakin

-ei ole mustasukkainen (molemmilla saa olla kavereina molemman sukupuolen edustajia)

-ei vaadi jatkuvaa 7/24 yhdessäoloa vaan keksii myös omaa tekemistä (tämä on minulle tärkeää, koska itselläni on paljon aikaa vievä harrastus eli musiikki, joka on välillä myös sivutulonlähde)

-jakaa kotityöt 50/50 (jos käymme molemmat töissä)

-ei yritä käskeä/kieltää (sellainen nyt on vaan äärimmäisen lapsellista käytöstä)

-rauhallinen eli ei mikään helvetin drama queen (ei riehu ja raivoa edes suuttuessaan vaan osaa keskustella asiat rakentavasti)

-arvostaa muita ihmisiä kansallisuuteen, ihonväriin tms. katsomatta, eikä ole varsinkaan rasistipelle (rasismi on lähinnä itsetuntovajaiden ressukoiden ominaisuus)

-tykkää läheisyydestä ja seksistä (nämä ovat minulle tärkeitä asioita, joskin ymmärrän, että ihmiset ovat tämän suhteen erilaisia)

-tykkää keskustella asiasta jos toisestakin (itse rakastan keskusteluja)

Mies 46

Vierailija
33/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:35"]

Ulkonäkö ei ole niin keskeistä muille kuin narsisteille. Kaikkihan me myös vanhenemme ja kukaan ei ole "täydellinen", mutta tuossa lista tärkeimmistä ominaisuuksista:

-omillaan toimeentuleva eli ei minusta täysin riippuvainen taloudellisesti (tosin jos hän haluaa vaikka keskittyä lasten hoitamiseen lasten ollessa pieniä tai jos hän haluaa esim. tehdä taidetta, josta ei ole vakituloja, niin tämän hyväksyn ja tuen asiaa)

-jakaa kanssani jotain mielenkiinnonkohteita (minun kohdallani näitä ovat mm. matkustelu maailmalla, mökkeily, musiikki, kävely), mutta hänellä on myös omat harrastuksensa, kuten minullakin

-ei ole mustasukkainen (molemmilla saa olla kavereina molemman sukupuolen edustajia)

-ei vaadi jatkuvaa 7/24 yhdessäoloa vaan keksii myös omaa tekemistä (tämä on minulle tärkeää, koska itselläni on paljon aikaa vievä harrastus eli musiikki, joka on välillä myös sivutulonlähde)

-ei yritä käskeä/kieltää (sellainen nyt on vaan äärimmäisen lapsellista käytöstä)

-rauhallinen eli ei mikään helvetin drama queen (ei riehu ja raivoa edes suuttuessaan vaan osaa keskustella asiat rakentavasti)

-arvostaa muita ihmisiä kansallisuuteen, ihonväriin tms. katsomatta, eikä ole varsinkaan rasistipelle (rasismi on lähinnä itsetuntovajaiden ressukoiden ominaisuus)

-tykkää läheisyydestä ja seksistä (nämä ovat minulle tärkeitä asioita, joskin ymmärrän, että ihmiset ovat tämän suhteen erilaisia)

Mies 46

[/quote]

Tää on mun mielestä aika asiallinen lista. Paljonhan sen hyvän vaimon kriteerit riippuu miehestä ja tässä ne on hyvin luokiteltu. Ja ei, en itse tipahtaisi tähän luokitukseen, mutta varmasti joku tälle miehelle hyvä vaimo tipahtaa =)

N26

Vierailija
34/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:35"]

Mies 46

[/quote]

Tää on mun mielestä aika asiallinen lista. Paljonhan sen hyvän vaimon kriteerit riippuu miehestä ja tässä ne on hyvin luokiteltu. Ja ei, en itse tipahtaisi tähän luokitukseen, mutta varmasti joku tälle miehelle hyvä vaimo tipahtaa =)

N26

[/quote]

Kiitos! Olen itseasiassa etuoikeutettu sen suhteen, että minulla on tuon listan mukainen elämänkumppani. Olemme molemmat ns. "toisella kierroksella" ja avioon ei ole kiire, mutta elämä on ihanaa, kun parisuhde ei luo siihen ylimääräistä stressiä.

M46

Vierailija
35/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan vaikka olen nainen koska mulla on vaimo. Hyvä vaimo on itsenäinen ja reilu. Hänellä on oma työura ja harrastukset ja hän pitää itsestään huolta eikä valita koko ajan jostain. Hänellä on hyvä huumorintaju ja hänellä on hyvä itsetunto joka säteilee niin että mikä ikinä hänen meikkaus-tai pukeutumistyyli onkin sopii hänelle ja hän kykenee itsensä kantamaan arvokkuudella. Hän on empaattinen ja avulias mutta ei anna jyrätä itseään. Hän ottaa vastuuta päätöksistään ja kykenee niitä tekemään. Näin vastuu ja kotityöt jakaantuvat puoliksi kuten myös talouden menot.

Vierailija
36/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:08"]

Mä vastaan vaikka olen nainen koska mulla on vaimo. Hyvä vaimo on itsenäinen ja reilu. Hänellä on oma työura ja harrastukset ja hän pitää itsestään huolta eikä valita koko ajan jostain. Hänellä on hyvä huumorintaju ja hänellä on hyvä itsetunto joka säteilee niin että mikä ikinä hänen meikkaus-tai pukeutumistyyli onkin sopii hänelle ja hän kykenee itsensä kantamaan arvokkuudella. Hän on empaattinen ja avulias mutta ei anna jyrätä itseään. Hän ottaa vastuuta päätöksistään ja kykenee niitä tekemään. Näin vastuu ja kotityöt jakaantuvat puoliksi kuten myös talouden menot.

[/quote]Tosi kiva että toit ketjuun myös naisparin äänen.

Vierailija
37/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen pitää ennen kaikkea kohottaa minun ulkoista statustani eli hänen pitää olla hyvä paperilla; korkeasti koulutettu ja muita sen kaltaisia asioita, että minun oletettaisiin olevan tosi fiksu kun minulla on sellainen vaimo. Ihmisenä hänellä ei kuitenkaan saa olla itsearvostusta eikä -kunnioitusta, vaan hänen pitää ihannoida minua, pönkittää kulissejamme ja syyttää itseään minun pettämisistäni ja muusta tekemästäni väkivallasta. Minulla ei ikävä kyllä ole sellaista vaimoa, sillä vaikka hänen itsearvostuksensa onkin luokkaa tiskirätti, kuten haluan, hän on silti löytänyt muita miehiä itselleen, eli en ole saanut näytettyä hänelle hänen paikkaansa ihan täysin, vielä.

Mies 47

Vierailija
38/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:02"]

Minulle naisen pitää ennen kaikkea kohottaa minun ulkoista statustani eli hänen pitää olla hyvä paperilla; korkeasti koulutettu ja muita sen kaltaisia asioita, että minun oletettaisiin olevan tosi fiksu kun minulla on sellainen vaimo. Ihmisenä hänellä ei kuitenkaan saa olla itsearvostusta eikä -kunnioitusta, vaan hänen pitää ihannoida minua, pönkittää kulissejamme ja syyttää itseään minun pettämisistäni ja muusta tekemästäni väkivallasta. Minulla ei ikävä kyllä ole sellaista vaimoa, sillä vaikka hänen itsearvostuksensa onkin luokkaa tiskirätti, kuten haluan, hän on silti löytänyt muita miehiä itselleen, eli en ole saanut näytettyä hänelle hänen paikkaansa ihan täysin, vielä.

Mies 47

[/quote]

Alhaisen itsetuntosi kohottamiseen suosittelen hyvään ammattiin opiskelua ja kuntosalia :)

Vierailija
39/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa suihin säännöllisesti. (: Tuolla saat miehen pidettyä.

Vierailija
40/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:01"]

Ottaa suihin säännöllisesti. (: Tuolla saat miehen pidettyä.

[/quote]

Säännöllistä se kerta vuoteenkin on. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän