Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meni vikaan?

Vierailija
26.08.2015 |

Tapasin miehen baarissa. Olimme molemmat vain pienessä humalassa. Hän asuu toisella paikkakunnalla. Menimme meille ja ainoastaan nukuimme vierekkäin. Pari pusua vaihdoimme. Hän halusi viettää seuraavankin päivän kanssasi. Mies todellakin vaikutti ihastuneelta. Lähtiessä hän antoi numeronsa. Laitoin viestiä ja vastasi pariin ensimmäiseen, mutta sitten ei mitään. Eikä ole kuulunut mitään lähes kahteen viikkoon. Annoin asian olla, mutta jäi vähän sellainen fiilis että mikähän tuli. Ja nyt vielä huomasin kuvallisen treffi-ilmoituksen eli sinkkuna on ja etsii tyttöystävää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanu pillua ! Oletko vajakki ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi ihan hyvin olla varattu vaikka profiili olisikin. 

Vierailija
4/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suuhoito pihvillä olisi kruunannu iltasi

Vierailija
5/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:12"]Olisit antanu pillua ! Oletko vajakki ?
[/quote] Sitten olisin ainakin pilannut mahdollisuuteni. Ainakin palstan mukaan. Koittakaa jo päättää! Annetaanko sitä pillua vai ei? Ap

Vierailija
6/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:13"]Se voi ihan hyvin olla varattu vaikka profiili olisikin. 
[/quote] No voi hyvänen aika. Oli kuvat ja kaikki ja vielä epäilette et olis varattu. Eikö teille mikään riitä todisteeksi? Ap

Vierailija
7/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla kanssasi

Vierailija
8/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei mennyt vikaan, se nyt vain oli siinä.

Vierailija
9/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:18"]Ei halua olla kanssasi
[/quote] Ei varmastikaan, se nyt on ihan selvä. Ap

Vierailija
10/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ihastuksen huuma haihtui välimatkaan. Uutta matoa koukkuun! Jos se on Se Oikea, niin ei sille tarvi antaa ekana iltana. Jollei ole, niin etsintä jatkukoon.

Vanha neuvoo: vaikka tekisi kaikki oikein suhteessaan, niin se ei tarkoita että olisi oikean ihmisen kanssa. Jos itse tietää mitä tuntee, ei tarvitse toiselta kysellä, missä mennään. Silloin jos kantaa itse vastuun tunteistaan, voi myös ymmärtää jos toinen ei tunnekaan samoin.

Äh. Tää on vaan semmoinen oivallus, minkä itse koin vähän myöhäisemmällä iässä ja sen jälkeen parisuhdepelit muuttuivat helpommiksi, koska niistä jäi se pelaaminen kokonaan pois. Kaikki arvailu, toisen vedättäminen ja pitkät analyysit jostain sanomisista tyttöporukassa.

Vierailija
11/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:18"]Mikään ei mennyt vikaan, se nyt vain oli siinä.
[/quote] Kyllä, siinä se oli. Toki olisi voinut sanoa sen suoraankin. Ap

Vierailija
12/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:22"]No se ihastuksen huuma haihtui välimatkaan. Uutta matoa koukkuun! Jos se on Se Oikea, niin ei sille tarvi antaa ekana iltana. Jollei ole, niin etsintä jatkukoon.

Vanha neuvoo: vaikka tekisi kaikki oikein suhteessaan, niin se ei tarkoita että olisi oikean ihmisen kanssa. Jos itse tietää mitä tuntee, ei tarvitse toiselta kysellä, missä mennään. Silloin jos kantaa itse vastuun tunteistaan, voi myös ymmärtää jos toinen ei tunnekaan samoin.

Äh. Tää on vaan semmoinen oivallus, minkä itse koin vähän myöhäisemmällä iässä ja sen jälkeen parisuhdepelit muuttuivat helpommiksi, koska niistä jäi se pelaaminen kokonaan pois. Kaikki arvailu, toisen vedättäminen ja pitkät analyysit jostain sanomisista tyttöporukassa.
[/quote] Eli oivallus ettei ole oikea ihminen minulle? No tämä on itselle aika selvä. Ap

Vierailija
13/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:18"]Mikään ei mennyt vikaan, se nyt vain oli siinä. [/quote] Kyllä, siinä se oli. Toki olisi voinut sanoa sen suoraankin. Ap

[/quote]

Kaikista ei vaan ole sanomaan.

Mutta luulen, ettet sinä olisi pystynyt tekemään mitään, mikä olisi muuttanut lopputuloksen.

Vierailija
14/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huomasi sinussa jonkun ylitsepääsemättömän havainnon. Iso luomi perseessä, tramp stamp, r-vika, suhiseva ässä.
T: erimies

Vierailija
15/15 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästitkö kenties äänettömiä tuhnuja ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän