Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES, millainen on hyvä vaimo?

Vierailija
26.08.2015 |

Kertokaa miehet millainen hyvä vaimo on mitä ominaisuuksia yms.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.

Vierailija
2/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonkun toisen kanssa naimisissa mutta minun kanssa seksisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.
[/quote]
Muute nappi vaan shit-leikkasin just lyhyet hiukset. Ilmankos tuo ukonkutale ei kosi! ;)

Vierailija
4/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on oma lompakko, eikä loisi miehen rahoilla.

Vierailija
5/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaa itsensä, arvostaa itseään, ei määrittele itseään miehen kautta, itsenäinen ja on sellainen kuin on. Eikä kysele mieheltä millainen hänen tulisi olla tai oleta, että hänen tarvitsi olla stereotyyppisesti tietynlainen. 

Vierailija
6/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä vaimo ainakaan tälläisiä kysele. :D

Vierailija
7/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.
[/quote]

Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä

Vierailija
8/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä

[/quote]

Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata.

Vierailija
9/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]

Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.

[/quote]

Aiheen vierestä mutta menköön: "Reipas" ei oikein sovi aikuisen ihmisen kuvailuun. lapsi voi olla reipas, aikuisesta käytetään muita adjektiivejä. Käyttääkö kukaan miehestä sanaa reipas? Miksi ei?

Vierailija
10/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä

[/quote]

Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata.

[/quote]

Lompakoksi. Tuo edellinen kommentoijahan sanoi että hyvä vaimo odottaa häneltä riittävän suurta palkkaa.

Vierailija
11/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toi oli hänen näkemyksensä / mielipiteensä hyvästä vaimosta. Ei yleinen totuus. Ei sellaista (yleistä totuutta) taida ollakaan.

Vierailija
12/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa omaakin tilaa. Siis parisuhdehan on erilaisten ihmisten rakkautta. Rakkautta siis, ei yhdytä samaksi henkilöksi (teknisesti siis). Esim samat aikataulut, samat eväät samanlaiset vaatteet samat harrastukset, ystävät ymsyms.
Antaa olla oma itsensä. Ei tuomitse vaikka miehellä olisikin joku huono tapa.
En nyt puhu kaiken hyväksymisestä, en voisi odottaa vaimoni hyväksyvän sellaisia asioita, joita en itsekään hyväksy.
Rakastaa ja näyttää sen. Siitähän on avioliitossa kyse parhaimmillaan, rakkaudesta.

Vierailija
13/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen.
[/quote]

Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä
[/quote]
Perus miesten ajattelutapa...

Vierailija
14/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]
No kyllä lastenhoito ja kotityöt pitäisi jakaa 50/50 eikä niin että mies vähän auttaa kerran kaks kuukaudessa.
Miksi naiselle pitää sysätä kodinhommat omien töiden päälle ja mies saakin sitten levätä kun pääsee kotiin?

Vierailija
15/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei koskaan tule kenenkään vaimoa.

Elämänkumppaniksi haluan miehen, joka haluaa minut ja vain minut. 

Vierailija
16/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:00"]

Kertokaa miehet millainen hyvä vaimo on mitä ominaisuuksia yms.

[/quote]

kuuntelee ja tukee. yrittää auttaa miestä saamaan tavoitteensa. puolin ja toisin pyytävät anteeksi ja antavat anteeksi. parisuhteeseen tarvitaan kaksi tsemppaavaa ja halukasta, ei yksi riitä.

Vierailija
17/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joka jakaa persettä viikonloppusin ei taida olla hyvä vaimo.se joka nalkuttaa ja huutaa ei ole hyvä vaimo.se joka tuhlaa rahat shoppailuun tai ei laittaudu koskaan ei ole hyvä vaimo.ei anna pillu tai haisee pahalle ei ole hyvä vaimo.

Vierailija
18/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]Hoikka, pitkät hiukset, meikkaa vähän, tahtoo muutaman lapsen, laittaa hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa kodin, hyvä äiti, tykkää seksistä, luonteeltaan iloinen ja reipas. Pitää puolensa. Odottaa minulta riittävän suurta palkkaa, välillä apua kotitöissä ja lastenhoitoa sen verran, että ehtii nähdä ystäviään, pitää kunnostaan huolta ja mielensä virkeänä. Sallii minun harrastaa. Hyvä koulutus. Palaa takaisin töihin joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti, jos se ei haittaa perhe-elämäämme, mutta viihtyy kotonakin mielellään kauankin. Itsenäinen nainen, joka on hyvä vaimo ja kätevä emäntä. Ei rajoita minua liikaa, mutta tahtoo tietää silti mitä teen. [/quote] Käy töissä ja siivoaa ja hoitaa kaiken. Sinä vähän autat pyydettäessä [/quote] Mihin sitten miehiä tarvitaan? Irtopainoksia saa tarvittaessa, ei tarvi passata. [/quote] No kyllä lastenhoito ja kotityöt pitäisi jakaa 50/50 eikä niin että mies vähän auttaa kerran kaks kuukaudessa. Miksi naiselle pitää sysätä kodinhommat omien töiden päälle ja mies saakin sitten levätä kun pääsee kotiin?

[/quote]

Toi vastaaja haluaa rouvan jonka haluaa olla mieluummin kotona kuin töissä ja elää miehen rahoilla. Mies on valmis kustantamaan vaimonsa menot, vastineeksi hän saa lastenhoidon, ruuanlaiton ja kodin ylläpidon. Kyllä mä luulen että löytyy paljonkin naisia jotka tuollaisen diilin haluaisivat tehdä. (Itse en kyllä sellainen ole; siinä ois taloudellisesti miehestä riippuvainen eikä se oikein houkuta. )

Vierailija
19/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:08"]

[/quote]

Voi luoja sun kanssas. Vai, että oikein odottaa sinun APUASI kodinhoidossa ja lastenhoidossa. Eiköhän se ole teidän yhteinen koti ja yhteiset lapset. Jos oletat vaimon käyvän töissäkin niin millä perusteella vaimo hoitaa myös pääasiassa kaikki kotityöt ja lapset ja sinä vain vähän auttelet kun sille päälle satut? :D Tai auttelet, että vaimo voi hoitaa ulkonäkään, että pääsee tyydyttämään sinut sitten sängyssäkin? 

Vierailija
20/40 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

Lompakoksi. Tuo edellinen kommentoijahan sanoi että hyvä vaimo odottaa häneltä riittävän suurta palkkaa.

[/quote]

Ja silti on itsenäinen? :D Vaimo joka hoitaa lapsia kotona ja joutuu elämään miehensä palkalla ja silti pitäisi olla itsenäinen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan