Miten syöt muroja? Cornflakes tai riisimuro
Itse olen aina laittanut pelkästään maitoa ja syönyt niin. Ihmettelen kovasti mieheni tapaa, laittaa maitoa + ison keon sokeria päälle :O
Miten se pystyy syömään sokerimaitoa ja ne murotkin muuttuu aivan järkyttävän makuiseksi sokerilla.
Onko tuo ihan yleinen tapa, teenkö itse siis normista poiketen? Kuuluuko niihin laittaa sokeria? Siitä on kyllä terveellisyys kaukana jos joka aamukin tuollain vetelee niitä
Kommentit (12)
Syökö niitä oikeasti joku? Hyllyt muroja täynnä eikä yhdessäkään ole hyvät ravintoarvot. Melkeen sama kun vetäis napaansa pullaa.
Makunsa kullakin. Itse laitan jukurttia ja marjoja. Lapsena söin maidon kanssa.
Niin ja banaani on herkkua muromaidossa myös.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:27"]
No niissähän on sokeria jo valmiiksi. Eivät ole terveellistä nähneetkään
[/quote]
No ei näissä meidän vaan ole, 100 grammassa 84g hiilareita joista sokereita 8g, tuskimpa on lisättyä sokeria. Näitä on myös täysjyväjuttuja ja muita
Menen typerästi lusikkaa vastaan, siirrän lusikkaa kohti suuta ja pää ikäänkuin tulee vastalle. .äääni jotenkin hölmöä. Jos jätän pään valmiiksi lähelle lautasta ja lusikkaa ; sama toistuu siltikin...Ihmettelen :? Pää oli jo lähellä lusikkaa ja siltikin työnnän päätä vieläkin lähemmäs. ..Onko muilla samaa? Kun syövän lapselle ruokaa oma suukin aukeaa automaattisesti. ..Olenko kummajainen?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:27"]
[/quote]
No ei näissä meidän vaan ole, 100 grammassa 84g hiilareita joista sokereita 8g, tuskimpa on lisättyä sokeria. Näitä on myös täysjyväjuttuja ja muita
[/quote]
Olet ap? Minkä merkkisiä?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:33"]Menen typerästi lusikkaa vastaan, siirrän lusikkaa kohti suuta ja pää ikäänkuin tulee vastalle. .äääni jotenkin hölmöä. Jos jätän pään valmiiksi lähelle lautasta ja lusikkaa ; sama toistuu siltikin...Ihmettelen :? Pää oli jo lähellä lusikkaa ja siltikin työnnän päätä vieläkin lähemmäs. ..Onko muilla samaa? Kun syötän lapselle ruokaa oma suukin aukeaa automaattisesti. ..Olenko kummajainen?
[/quote]
Kysymys pitäisi kuulua MIKSI HELVETISSÄ syöt muroja? Paljon turhempaa ruokaa saa hakea. Hiilaria ja sokeria, ei mitään varsinaista ravintoarvoa.
Mä oon syöny joskus nuorempana muroja paljonkin ja söin yleensä joko maustetun jogurtin, sokeroimattoman mehukeiton tai äidin tekemän marjakiisselin kanssa. Jätskinkin lisukkeena murot toimivat. Nykyisin syön joskus välipalana gluteenittomia tattarimuroja kookosmaitojuoman ja hedelmien kanssa, mutta nuoruuden määriä en enää pystyisi mitenkään syömään ihan senkin takia, kun tietämys ravintoaineista on lisääntynyt. :D
Laitan minä joskus sokeria, jos on enemmän makean nälkä, eikä muuta ole. Ihan on makuasia, muuttuvatko pahemmiksi vai eivät. Parhaimmalta ne mielestäni maistuvat vain maidon kanssa.