Mistä johtuu kun on kännissä
Ja jälkeenpäin ei muista kaikkea. Juuri sen tyhjän aukon kohdalla on tavannut jonkun kivannäköisen miehen. Jonka kanssa tanssii ja suutelee. Yleensä kun olen vain jonkun verran humalassa, niin en edes tee tuttavuutta kiinnostavien miesten kanssa. Olenko se minä joka tekee aloitteen vai mitä tapahtuu? Olenko yhtäkkiä flirtti ja miehet uskaltaa lähestyä? Vai olenko vaan känniapina, jonka miehet ottaa helppoa kohteena.
Kommentit (9)
No jos olet jo niin kännissä, että muisti menee, niin tokkopa kauhean viehko enää olet..
Jospa se mieskin on alkoholin komistama silmissäsi...
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:21"]No jos olet jo niin kännissä, että muisti menee, niin tokkopa kauhean viehko enää olet..
[/quote] Et varmaan tiennyt, että joillain lähtee muisti vähemmällä määrällä. Itellä pätkii jo muutamasta siideristä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:21"]
No jos olet jo niin kännissä, että muisti menee, niin tokkopa kauhean viehko enää olet..
[/quote]
Tai se mieskään niin hirveen kivannäköinen...sellainen Ketonen&Myllyrinne sketsin mukainen tilanne, jossa unessaan suutelee komistusta ja tosiasiassa on assan vessassa sammuneena ja pultsari oksentaa suuhun...
Kaverit kyllä sanoo että olen käyttäytynyt suht normaalisti. En tee mitään noloa tai sano. Kävely sujuu etten horju tms. Yhtäkkiä vaan huomaavat mulla jonkun miehen siinä :D ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:21"]
[/quote]
Tai se mieskään niin hirveen kivannäköinen...sellainen Ketonen&Myllyrinne sketsin mukainen tilanne, jossa unessaan suutelee komistusta ja tosiasiassa on assan vessassa sammuneena ja pultsari oksentaa suuhun...
[/quote] Olen kyllä nähnyt ihan selvinpäin nämä miehet ja komeita ovat edelleen. Ap
Mulla ainakin tiettyyn aikaan kuukaudesta (ja tää aika kestää siis puolet kuusta, viikkoa ennen ja jälkeen oviksen) juodessa estot laskee ihan tolkuttomasti ja musta tulee ihan törkee flirtti. Kyllähän silloin miestä saa, vaikka selvinpäin on niin kunnollista ja asiallista... =D Oikeasti tää on jo vähän ongelma, kun sen pari viikkoa panisin melkein ketä vaan miespuoleista, paras pidättäytyä silloin alkoholista kokonaan... (Paitsi parisuhteessa en ole ikinä pettänyt, humalassakaan, mutta silloin saa miesparka olla noiden himojen kohteena.)
Mulla on ihan sama misä vaiheessa kiertoa olen. Ap
Ehkä sun estot lähtee. Laita ens kerralla heti Haddaway soimaan.