Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaan raiskausyritys

Vierailija
26.08.2015 |

Aika kammottava juttu. Olen itse ennen asunut tuolla Simonkylässä ja lenkkeillyt usein niillä purtseilla. Onko tekijää saatu vielä kiinni?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:52"] Kannattaa lukea! http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2015/08/26/missa-someraivo/ "Näiden ulkomaalaisten tekemillä rikoksilla mässäilijöiden ainoa ja alhainen motivi on alaston rasismi. Se vain on verhottu oikeudenmukaisuuden ja naisten rikoksilta suojelemisen jaloon kaapuun.  Oikeasti näitä kuohintapuukkoja tahkoavia nettihuutajia ei kiinnosta tippaakaan uhrin asema ja hänen kärsimyksensä. Oikeasti heitä ei kiinnosta naisten oikeus koskemattomuuteen.  Heitä kiinnostaa vain rasismin lietsominen." [/quote] Ei. Heitä kiinnostaa sellaisten rikosten vähentäminen maahanmuuttopoliittisin keinoin jotka ovat vähennettävissä maahanmuuttopoliittisin keinoin. (Poislukien älyttömimmät puukkokuohijat jotka ovat samalla tasolla mutta eri puolella tuon bloggailijan kanssa) [/quote]Eli heitä ei kiinnosta naisten oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Edelleen. Naisten oikeudet ovat rasisteille pelkkä keppihevonen.

[/quote]

Purkaisitko auki miten tulit tällaiseen johtopäätelmään. Se ei nimittäin ole totta vain sitä itse julistamalla, se pitäisi jotenkin loogisesti osata johtaa edellisestä tekstistä rationaalisen järkeilyn keinoin.
[/quote]Katsos kun minä en lähde oletuksesta, että maahanmuuttajien raiskaukset johtuvat heidän taustastaan.

Vierailija
42/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausten vastainen mielenosoitus ja heti, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:52"] Kannattaa lukea! http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2015/08/26/missa-someraivo/ "Näiden ulkomaalaisten tekemillä rikoksilla mässäilijöiden ainoa ja alhainen motivi on alaston rasismi. Se vain on verhottu oikeudenmukaisuuden ja naisten rikoksilta suojelemisen jaloon kaapuun.  Oikeasti näitä kuohintapuukkoja tahkoavia nettihuutajia ei kiinnosta tippaakaan uhrin asema ja hänen kärsimyksensä. Oikeasti heitä ei kiinnosta naisten oikeus koskemattomuuteen.  Heitä kiinnostaa vain rasismin lietsominen." [/quote] Ei. Heitä kiinnostaa sellaisten rikosten vähentäminen maahanmuuttopoliittisin keinoin jotka ovat vähennettävissä maahanmuuttopoliittisin keinoin. (Poislukien älyttömimmät puukkokuohijat jotka ovat samalla tasolla mutta eri puolella tuon bloggailijan kanssa) [/quote]Eli heitä ei kiinnosta naisten oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Edelleen. Naisten oikeudet ovat rasisteille pelkkä keppihevonen.

[/quote]

Purkaisitko auki miten tulit tällaiseen johtopäätelmään. Se ei nimittäin ole totta vain sitä itse julistamalla, se pitäisi jotenkin loogisesti osata johtaa edellisestä tekstistä rationaalisen järkeilyn keinoin.
[/quote]Katsos kun minä en lähde oletuksesta, että maahanmuuttajien raiskaukset johtuvat heidän taustastaan.
[/quote]Ja vielä rautalangasta: johtuiko tämän maatilan isännän tekemä raiskaus siitä, että hän on suomalainen?

Vierailija
44/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:52"]

Kannattaa lukea!

http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2015/08/26/missa-someraivo/

"Näiden ulkomaalaisten tekemillä rikoksilla mässäilijöiden ainoa ja alhainen motivi on alaston rasismi. Se vain on verhottu oikeudenmukaisuuden ja naisten rikoksilta suojelemisen jaloon kaapuun.  Oikeasti näitä kuohintapuukkoja tahkoavia nettihuutajia ei kiinnosta tippaakaan uhrin asema ja hänen kärsimyksensä. Oikeasti heitä ei kiinnosta naisten oikeus koskemattomuuteen.  Heitä kiinnostaa vain rasismin lietsominen."

[/quote]

No tuo ei ole monenkaan kohdalla totta. Tuotahan aina hoetaan, mutta onko oikeesti mitään todisteita väitteelle?

Olen itse maahanmuuttokriittinen nainen ja toimin uhrien paridsa auttaen, että eipä voi sanoa etteikö minua kiinnosta uhrit. Ja tuskinpa olen ainoa. Totuus on kuitenkin se, että mitä enemmän tänne raiskaajia raijataan, sitä enemmän raiskauksia tapahtuu. Ja rikollisia on jo omasta takaa ihan tarpeeksi. 

Vierailija
45/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:52"]

Pitääkö tännekin selittää miksi kantiksen tekemä raiskaus tai sen yritys ei herätä maahanmuuttopoliittista keskustelumyrskyä?

[/quote]

Miksi keskustelumyrskyn ja someraivon pitäisi olla maahanmuuttopoliittinen? Eikö siis raiskaus olekaan niin vakava rikos, että ihan sen takia kannattaisi someraivota? Mahanmuuttopolitiikkako se onkin ainoa syy, miksi somessa mamujen tekemiä raiskauksia kauhistellaan? Raiskaus itsessään ei ole edes keskustelun arvoinen asia, jollei siitä saada väännettyä maahanmuuttopoliitista keskustelua? Onko siis oikeasti kaikki se uhrien sääliminen, naisten oikeuksien perään huutaminen, turvallisuuden peräänkuuluttaminen pelkkää tekopyhää poliittista peliä?

Minusta raiskaus ja sen yrittäminen on rikoksena niin törkeä, että siitä pitää puhua ja se pitää tuomita aina. Ei vain silloin kun keskustelu ja tuomitseminen edistää omaa poliittista agendaa. Millaisen viestin me annamme raiskaajille, sekä mamuille että kotimaisille sellaisille, jos annamme someraivon voimakkuuden määräytyä tekijän ihonvärin ja etnisen taustan perusteella, eikä sen itse teon takia? Eikö viesti ole silloin se, että raiskaus ei itsessään ole melun arvoinen, vaan se kuka sen tekee?

-ap

[/quote]

juuri näin. en voi itse sietää sitä keskustelua, jota käydään raiskaustapauksissa, joissa on valkoinen mies. ihan niin kuin jenkeissä, sitä urheilujoukkueen joukkoraiskaajia puolusteltiin lehdessä ja voivotellaan kuinka heille nyt käy. ei sanaakaan uhrista, miten hän selviytyy tästä ja voi. sairasta. samoin kuin raiskaustapauksissa suomessa käydään keskustelua, että miten oli pukeutunut, kuinka kännissä oli ja lähti jatkoille, että kyllähän sen nyt tietää miten käy (jos luulisi tulevansa raiskatuksi niin ei kukaan nainen lähtisi). tällainen kulttuuri edistää sitä, että raiskattu ei uskalla tehdä uhrin syyllistämisen takia rikosilmoitusta ja mies voi jatkaa puuhiaan ja luullaan että eine suomalaiset raiskaa niin paljoa (ja nekin varmaan kostorikosilmoituksia kun on tullut katuma päälle..).

kun kulttuuri on sellainen, että mamun tekemä raiskaus heti tuomitaan ja vaaditaan kovia tuomoita, niin tällainen rikos on helpompi ilmoittaa. ja siis todella hyvä että edes jotkut raiskaajat jäisivät kiinni, mutta sitten vuorostaan ne suomalaisten tekemät vaietaan. joku oli hyvä muuten kun mainitsi noi mamujen tekemät kunniamurhat, että ei ne suomalaiset miehet vaan. mutta kun suomalaiset miehet lähtee aseen kanssa tappamaan ex-puolison ja hänen uuden puolisonsa, niin mitä muutakaan se on kuin samoja kun nuo mamujen tekemät kunniamurhat.

ja sille huutelijalle, että nämä someraivon perään kuuluttajat juuri välittävät uhrista luomalla keskustelua asiasta ja vaatimassa tälle samanlaisia puolustelijoita ja tuomittavuutta.

[/quote]

Sä olet varmaan myös hirveän huolissasi siitä, miten noita mamujen tekemiä rikoksiya vähätellään eikä meinata uskoa? 

Näytätkö mulle muuten missä joku on puolustellut  tai vähätellyt tämän rikoksen tekijän tekosia.

Vierailija
46/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:04"]

Kannattaa lukea!

"Näiden ulkomaalaisten tekemillä rikoksilla mässäilijöiden ainoa ja alhainen motivi on alaston rasismi. Se vain on verhottu oikeudenmukaisuuden ja naisten rikoksilta suojelemisen jaloon kaapuun.  Oikeasti näitä kuohintapuukkoja tahkoavia nettihuutajia ei kiinnosta tippaakaan uhrin asema ja hänen kärsimyksensä. Oikeasti heitä ei kiinnosta naisten oikeus koskemattomuuteen.  Heitä kiinnostaa vain rasismin lietsominen."

[/quote]

Ei. Heitä kiinnostaa sellaisten rikosten vähentäminen maahanmuuttopoliittisin keinoin jotka ovat vähennettävissä maahanmuuttopoliittisin keinoin.

[/quote]

Toisin sanoen siis raiskaus tai sen yritys ei itsessään ole heille niin merkityksellinen rikos, että siitä kannattaisi pitää melua ilman mahanmuuttopoliitista kontekstia. Puheet naisten oikeudesta koskemattomuuteen, oikeudesta elää ja kulkea rauhassa tässä maassa ovat ainoastaan keppihevosia, joita he käyttävät oman poliittisen agendansa edistämiseen.

Nainen joutui raiskausyrityksen uhriksi keskellä aurinkoista sunnuntaipäivää lenkkipolulla, eikä näitä ihmisiä se kiinnosta vähääkään. Luulisi kiinnostavan, jos heitä todella kiinnostaisi kansalaisten oikeus lenkkeillä rauhassa ilman pelkoa hyökkäyksen kohteeksi joutumisesta. Mutta kuten huomattu, huoli oikeudesta ruumiilliseen koskemattomuuteen ei ole aito, se on vain halpaa retoriikkaa osana poliittista keskustelua.

Ei tunnu tuo bloggaaja väärässä olevan. Valitettavasti.

Vierailija
47/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persunaiset saa mitä James Hirvisaari toivoi, eli tulla raiskatuksi. Kyllä on noi suomalaiset persut päästään viallisia, mutta mamut mamut ja sitä rataa.

Vierailija
48/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:52"]

Kannattaa lukea!

[/quote]

No tuo ei ole monenkaan kohdalla totta. Tuotahan aina hoetaan, mutta onko oikeesti mitään todisteita väitteelle?

Olen itse maahanmuuttokriittinen nainen ja toimin uhrien paridsa auttaen, että eipä voi sanoa etteikö minua kiinnosta uhrit. Ja tuskinpa olen ainoa. Totuus on kuitenkin se, että mitä enemmän tänne raiskaajia raijataan, sitä enemmän raiskauksia tapahtuu. Ja rikollisia on jo omasta takaa ihan tarpeeksi. 
[/quote]Johtuuko valkoisen suomalaisen tekemä raiskaus siitä, että hän on valkoinen suomalainen?

Vierailija
49/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:49"]

Kannattaa lukea!

[/quote]

[/quote]

Eikö se riitä todisteeksi, että maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista somessa mässäilijät ovat ihan hipihiljaa kun kantasuomalainen raiskaa? Eri asia on toki ne maahanmuuttokriitikot, jotka eivät mässäile millään raiskauksilla ja vaadi mamuraiskaajienkaan päitä suureen ääneen vadille. Heitäkin on, tiedän sen. En minä itsekään mikään suursuvakki ole.

Silmiinpistävää minusta vaan on tämä, miten oikeasti annetaan ymmärtää, että raiskaus ei ole melun avoinen asia ilman maahanmuuttopoliittista kontekstia! Eikö se ole sinusta käsittämätöntä? Mitä sinä, noin uhreja auttaneena ajattelet siitä, että raiskauksen uhrien oikeuksista pidetään somemeteliä vain silloin, kun raiskaaja on tummaihoinen? Millaisen viestin se sinusta antaa siitä, millä perusteilla me arvioimme raiskauksen pahuuta rikoksena? 

Vierailija
51/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:09"]Ketään ei kiinnosta, koska tekijä on TAASKIN PERSU. Yllättikö yhtään ketään, ei.
[/quote]

Eli tiedät satavarmasti kuuluvan Perussuomalaisiin vai levittelet huhuja, mikä on säännöissä kiellettyä? Jään odottamaan vastaustasi ennen kuin ilmoitan asiattomaksi.

Vierailija
52/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:12"]

Kannattaa lukea!

[/quote]

[/quote]

Eikö se riitä todisteeksi, että maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista somessa p ovat ihan hipihiljaa kun kantasuomalainen raiskaa? Eri asia on toki ne maahanmuuttokriitikot, jotka eivät mässäile millään raiskauksilla ja vaadi mamuraiskaajienkaan päitä suureen ääneen vadille. Heitäkin on, tiedän sen. En minä itsekään mikään suursuvakki ole.

Silmiinpistävää minusta vaan on tämä, miten oikeasti annetaan ymmärtää, että raiskaus ei ole melun avoinen asia ilman maahanmuuttopoliittista kontekstia! Eikö se ole sinusta käsittämätöntä? Mitä sinä, noin uhreja auttaneena ajattelet siitä, että raiskauksen uhrien oikeuksista pidetään somemeteliä vain silloin, kun raiskaaja on tummaihoinen? Millaisen viestin se sinusta antaa siitä, millä perusteilla me arvioimme raiskauksen pahuuta rikoksena? 

[/quote]

Siis jos tarkoitat "mässäilijällä" sitä, että ei paina asioita villaisella, niin olen itsekin varmaan "mässäilijä" ja aloitin itsekin ketjun tätä vantaan tapausta ajatellen. 

Mun mielestä ei missään nimessä ole hyväksyttävää sulkea silmiään siltä, että pieni porukka syyllistyy tällaisiin tekoihiin niin valtavassa määrin (suhteellisesti väkimääränsä nähden, tietysti)  Miten joku voi edes väittää, ettei tuo näkökulma huomioimalla voida suojella uusia uhreja? Eli järkevällä maahanmuuttopolitiikalla ja rikollisille karkoitus. Tottakai se suojelisi, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa...

Vierailija
53/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:12"]

Kannattaa lukea!

[/quote]

[/quote]

Eikö se riitä todisteeksi, että maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista somessa p ovat ihan hipihiljaa kun kantasuomalainen raiskaa? Eri asia on toki ne maahanmuuttokriitikot, jotka eivät mässäile millään raiskauksilla ja vaadi mamuraiskaajienkaan päitä suureen ääneen vadille. Heitäkin on, tiedän sen. En minä itsekään mikään suursuvakki ole.

[/quote]

Siis jos tarkoitat "mässäilijällä" sitä, että ei paina asioita villaisella, niin olen itsekin varmaan "mässäilijä" ja aloitin itsekin ketjun tätä vantaan tapausta ajatellen. 

Mun mielestä ei missään nimessä ole hyväksyttävää sulkea silmiään siltä, että pieni porukka syyllistyy tällaisiin tekoihiin niin valtavassa määrin (suhteellisesti väkimääränsä nähden, tietysti)  Miten joku voi edes väittää, ettei tuo näkökulma huomioimalla voida suojella uusia uhreja? Eli järkevällä maahanmuuttopolitiikalla ja rikollisille karkoitus. Tottakai se suojelisi, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa...

[/quote]

Lisään vielä, että millainen prosentuaalinen määrä sulle olis sellanen raja, että voisit alkaa keskustelemaan tästä maahanmuuton varjopuolena? 

Vierailija
54/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset, 30-40 vuotias joikkarakenteinen KANTASUOMALAINEN mies :)

Vierailija
55/55 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:19"]

[/quote]

Tarkoitan mässäilijöillä niitä, jotka huutavat suuna päänä esim. facebookissa kuolemaa mamuraiskaajille ja vähän muillekin neekereille, haluavat heidät saunan taakse ja autiolle saarelle karkotetuksi ja joko ehdottavat että suvakkiämmät voisi vaikka mamuraiskata tai naureskelevat ja tykkäilevät tällaisista ehdotuksista. Tarkoitan mässäilijöillä niitä, jotka kaivavat heti tilastot esiin ja todistavat niiden avulla, kuinka naisten oikeuksien kannalta maahanmuutolle tulee saada stoppi. Niitä jotka kauhistelevat miksi naiset eivät enää saa rauhassa kävellä kaduillakaan kun nämä yön timot tulee ja raiskaa meidän naisemme.

Sitten kun Vantaalla aurinkoisena iltapäivänä nainen ei saanut rauhassa käydä lenkillä, kun kantasuomalainen tuli ja yritti raiskata, he vaikenevat eivätkä ole kiinnostuneita keskustelemaan aiheesta. Ja kuten tästäkin keskustelusta voit ihan itse lukea; syy tähän mielenkiinnon puutteeseen on se, että tämä raiskaus ei ole maahanmuuttajiin liittyvä. Raiskaus on näille ihmisille maahanmuuttopoliittinen kysymys, seksuaalirikoksena se tuntuu menettäneen merkityksensä.

En halua sulkea silmiäni maahanmuuttajien tekemiltä rikoksilta. Päinvastoin. Olen nyt tässä ketjussa kritisoinutkin sitä, kuinka eräät haluavat sulkea silmänsä kantasuomalaisten tekemiltä rikoksilta. Missä on se someraivo tämän tapauksen takia? Aivan, sitä ei ole.

Minun silmissäni raiskaus on ensisijaisesti seksuaalirikos, ei maahanmuuttokysymys. Raiskauksen uhrit ovat aina ensisijaisesti seksuaalirikoksen uhreja, eivät epäonnistuneen maahanmuuttopolitiikan uhreja. Asia voidaan ottaa esiin osana maahanmuuttokeskustelua, mutta siltikään emme saa unohtaa sitä, että kyseessä on seksuaalirikos joka ei suurimmassa osassa tapauksista liity maahanmuuttoon. Tästä syystä meteliä minusta pitäisi pitää myös näistä kantasuomalaisten tekemistä raiskauksista, ei ainoastaan mamujen tekemistä. Se, että suuren yleisön mielenkiinto ei enää riitä kantisten tekemille raiskauksille, ei edistä uhrien asemaa mielestäni millään tavalla. Päinvastoin, se vähättelee sitä. Rikoksena raiskauksen pahuus vääristyy, jos siitä tehdään vain pelinappula maahanmuuttopoliittisella pelikentällä.

Loppuun vielä korostaisin paria seikkaa. Se, että peräänkuuluttaa someraivoa myös kantasuomalaisten tekemille raiskauksille, ei tarkoita sitä, että vähättelisi tai sulkisi silmänsä mamujen tekemiltä raiskauksilta.

Se, että haluaa keskustella raiskauksesta seksuaalirikoksena eikä ainoastaan tai edes ensisijaisesti  maahanmuutokysymyksenä, ei tarkoita sitä, etteikö voisi keskustella asiasta osana maahanmuuttokeskusteluakin.

Ketju on lukittu.