Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten usein miehesi huomioi ja miten?

Vierailija
26.08.2015 |

Haluaisin tietää miten usein miehesi huomioi sinua naisena ja millä tavoin?

Minun mieheni halaa kerran kahdessa viikossa. Ulkonäköä ei kehu juuri koskaan. Kertaakaan en ole saanut hääpäivälahjaa tai toivomaani yllätysreissua. Onko teillä samoin vai toisin? Olisi mukava kuulla. Itse tunnen näivettyväni tässä suhteessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi pienin teoin jok päivä; halaa, keittää mulle kahvia tai tekee iltapalaa mulle samalla kuin itselleenkin.. aika samoja juttuja miten itsekin huomioin häntä. Lahjoja mietitään yleensä yhdessä, joten mitään yllärireissuja ei ole täälläkään tullut (enkä toisaalta sellaisia edes toivo). Aniharvoin kehuu ulkonäköä, eikä se ehkä oikein miehen suuhun istukaan. Kymmenen vuoden suhteen aikana mies on tuonut kukkia tai suklaata ehkä 5-10 kertaa ilman mitään erityistä syytä, mikä on ilahduttanut, mutta silti mulle tärkeämpää on fyysinen läheisyys ja asioiden jakaminen (juttelu).

Jos jotain toivoisin enemmän niin pitkiä keskusteluja, sillä meillä kommunikointi jää usein aika arkiselle tasolle. 

Tietääkö ap sun mies minkälaita huomiota haluat? Toisille lahjat ja yllätykset on tärkeitä ja toiset eivät niistä puolestaan välitä yhtään - mies ei voi tietää jos et kerro mitä haluat.

Vierailija
22/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kiinnostunut siitä, miten naiset huomioivat miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta oltu yhdessä ja kyllä edelleen huomio minua (niin kuin minäkin häntä) päivittäin. Aamulla herättää silittämällä, kun minä nukun tulpat korvissa enkä siksi herää kellon soittoon. Keittää aamukahvit laittautumiseni aikaan. Pussataan töihin lähtiessä ja iltapäivällä kotiin palatessa. Välillä saan jonkun viestin kesken päivän. Esim. Jos aamulla puhuttu, et pitää joku homma hoitaa ja mies on sen saanut hoidettua työpäivän aikana. Sanoo rakastavansa lähes päivittäin. Kehuu toisinaan ulkonäöstä, mutta se ei ole niin yleistä.

Lahjoja saan synttäreinä, nimpparina, jouluna, ystävänpäivänä, äitienpäivänä ja joskus muulloinkin. Kukkia silloin tällöin. Minusta ne pienet huomaavaisuudet puolin ja toisin on sitä parasta yhdessä pitävää voimaa välillä kohtuu uuvuttavassa pikkulapsiarjessa! Toisinaan, kun fiilis kotona on kireä, otan itseäni niskasta kiinni ja huomioin toista kuuriluontoisesti runsaammin, alkaa elämä hymyillä taas ihan eri tavalla.

Vierailija
24/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä teillä.

Vierailija
25/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee antamaan suukon joka aamu kun lähtee töihin (lähtee tuntia ennen minua) ja silittää hiuksia. Ottaa välillä autolla ajaessaan kädestäni kiinni tai silittää polvea. Silittää peukalollaan poskeani jos katsotaan telkkkaria, makoillaan sängyssä tai ollaan vaikka kauppajonossa. Ottaa illalla kainaloon kun aletaan nukkumaan. Kesällä kun oli itse lomalla ja minä töissä, heräsi joka aamu ennen seitsemää minun kanssa ja keitti aamupuuron. 

Pieniä juttuja, mutta niiden ansiosta tunnen olevani tärkeä. 

Vierailija
26/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä huomioimme toisiamme ("oot ihana" suukottelu, ohimennen hyvänä pito...)

15 vuotta suhdetta takana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi