Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten usein miehesi huomioi ja miten?

Vierailija
26.08.2015 |

Haluaisin tietää miten usein miehesi huomioi sinua naisena ja millä tavoin?

Minun mieheni halaa kerran kahdessa viikossa. Ulkonäköä ei kehu juuri koskaan. Kertaakaan en ole saanut hääpäivälahjaa tai toivomaani yllätysreissua. Onko teillä samoin vai toisin? Olisi mukava kuulla. Itse tunnen näivettyväni tässä suhteessa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä loistava perheenisä, mutta kun se ei valitettavasti riitä parisuhteen ylläpitoon. Lapset jo aika isoja, joten ei eletä pikkulapsiarkea.
Ap

Vierailija
2/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halailee pitkin päivää, sanoo kauniiksi ja rakkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hieroo mun selkää jos tietää että se on kipeä, tai pyydän. Antaa pusun kun lähtee yövuoroon töihin, se tapa on siksi kun työ on sellaista ettei tiedä tuleeko sieltä takaisin. Kun lähetän viestin hänelle yövuoroon että rakastan, hän vastaa että samoin. Seksiä saan nykyään hyvässä lykyssä kerran kuussa. Kukkia saan äitienpäivänä ja synttärinä, lahjan ehkä synttärinä, ja yleensä jouluna. Koskaan ei mitään yllätyksiä, ei ylimääräisiä kosketuksia tai suudelmia, ei sano koskaan että rakastaa, kerran tekstiviestissä sanoi, ja yhdessä oltu 15 vuotta joista 11 naimisissa.

Vierailija
4/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla menee pitkään töissä, se tekee mulle valmiiksi aamiaista, pusuttelee ja halii aina tilaisuuden tullen. Lahjoja saan merkkipäivinä, ja joskus muuten vaan. Sanoo aina "rakastan sua" ennen kuin lähden töihin, hän on teknisesti ottaen työtön ja helppii mua töissä jos tarvin apua.

Vierailija
5/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
6/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi koko ajan. Jutellaan ja ollaan läheisiä, kosketellaan, otetaan toinen huomioon koko ajan eri tavoin. Se on minusta itsestäänselvää, en näe mitään syytä miksi olisin parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei välitä minusta ihmisenä ja naisena ja puolisona.

Vierailija
7/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin ihania miehiä, että kateeksi melkein käy. Olen omalle miehelleni kertonut mitä toivon, mutta ei heru huomiota.
Ap

Vierailija
8/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan miettiä, mutta en keksinyt oikein mitään. Kukkia olen saanut viimeksi noin 16 vuotta sitten, suudeltu/pussattu noin kymmenen vuotta sitten, kauniiksi tai edes kivan näköiseksi ei ole kehunut sitten seurusteluaikojen eli 16-18 vuoteen, tekemääni ruokaa kyllä saattaa pari kertaa vuodessa kehua. Syksyllä liukkaiden kelien tullessa vaihtaa ensin minun autoni renkaat (tosin kuskaan paljon lapsiamme..), pesee autoni jos ajan sen pesupaikalle silloin kun hän pesee omaa autoaan, tekee joskus ruokaa, eli lähinnä grillaa/savustaa kun laitan kaiken valmiiksi.. Lapsiamme hän kehuu, auttaa, huomioi ja juttelee, mä olen enemmän sellainen kalustoon kuuluva itsestäänselvyys, joka toimii ilman huomioimistakin. Näin vielä toistaiseksi, mutta muutoksen tuulet ovat puhaltaneet jo jonkun aikaa ja joskus se todellisuus rysähtää miehen niskaan voimalla. Olen yrittänyt asiasta puhua kymmeniä kertoja ja tilapäistä parantumista on tullutkin, mutta samalla myös minulle on tullut uusia velvollisuuksia ja negatiivista palautetta, joten olen hiljaa jatkossa ja vain toimin. Hyvällä mielellä täällä kuitenkin olen, itsehän tämän hyväksyn, ainakin vielä.

Vierailija
9/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Aanulla saan lämpimän halauksen ja suukkoja. Siitä alkaa päivä. Ja jos ollaan kokopäivä kotona saan haleja pitkinpäivää. Meillä se on normaalia arkea. On ollu jo monta kymmentä vuotta.

Vierailija
10/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta ja mies päivittäin kehuu ( menee jo mun mielestä välillä vähän naurettavaksi - en mä nyt niiiin hehkeeltä näytä aamuisin tukka pörrössä ja silmät ristissä ) kauniiksi. Koskettelee koko ajan, hieroo joka ilta jalkoja/niskoja, ostelee pieniä yllätyslahjoja silloin tällöin/lainaa kirjastosta jonkun teoksen, jonka arvelee mua kiinnostavan, sanoo rakastavansa, lähettelee rakkaustekstareita pitkin päivää, herää joka aamu kukonlaulun aikaan vain sanoakseen mulle huomenta, huomioi mun pienet omituisuudet ( kärsin mm. lievästä pakko-oireisesta häiriöstä ) ihanasti, on noussut jopa kesken uniensa katsomaan hellan tms. jonka eteen olen jäänyt jumittamaan ahdistuksissani, kun tietää sen auttavan. 

Ai kamala, hyvä, kun kirjoitin noita ylös.. mullahan on ihana mies, jota ikävä kyllä sorrun välillä pitämään itsestäänselvänä. Menenkin nyt heti huomioimaan häntä jotenkin ekstrasti.

Vierailija
11/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo melkein joka ilta että rakastaa, hieroo harteitani ja muutenkin pusuttelee usein. Tekee ruoan jos tulen myöhään töistä. Huolehtii lapset siltä osin kun ehtii/minä en ole kotona tai en ehdi. Välillä ostaa kukkia. Joskus siis. Lahjoja saan aina äitienpäivänä synttärit ja jouluna. Mies laittoi mulle myös rahaa kun odotan palkkaa tulevaksi 1,5kk työssäoloehto jälkeen :)

Vierailija
12/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:35"]Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta ja mies päivittäin kehuu ( menee jo mun mielestä välillä vähän naurettavaksi - en mä nyt niiiin hehkeeltä näytä aamuisin tukka pörrössä ja silmät ristissä ) kauniiksi. Koskettelee koko ajan, hieroo joka ilta jalkoja/niskoja, ostelee pieniä yllätyslahjoja silloin tällöin/lainaa kirjastosta jonkun teoksen, jonka arvelee mua kiinnostavan, sanoo rakastavansa, lähettelee rakkaustekstareita pitkin päivää, herää joka aamu kukonlaulun aikaan vain sanoakseen mulle huomenta, huomioi mun pienet omituisuudet ( kärsin mm. lievästä pakko-oireisesta häiriöstä ) ihanasti, on noussut jopa kesken uniensa katsomaan hellan tms. jonka eteen olen jäänyt jumittamaan ahdistuksissani, kun tietää sen auttavan. 

Ai kamala, hyvä, kun kirjoitin noita ylös.. mullahan on ihana mies, jota ikävä kyllä sorrun välillä pitämään itsestäänselvänä. Menenkin nyt heti huomioimaan häntä jotenkin ekstrasti.
[/quote]

Kuulostaa ihanalta! :)

Vierailija
13/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se nyt jotenkin huomioi. Tänään toi minulle suklaata kun pyysin samalla kun meni ostamaan itselleen herkkuja. Viimeksi kun olin vatsataudissa toi pyynnöstä ämpärin. Asentaa muistipalikat myös minun koneeseeni ja neuvoo, jos jokin laite temppuilee. Kuulemma myös siksi tulee kotiin joka päivä töistä, kun minä ja perhe olemme tärkeitä, toisaalta eipä sillä ole muutakaan paikkaa mihin mennä. Tässä nämä nyt taisi suurinpiirtein olla.

Vierailija
14/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kehuu ulkonäköä, aika usein useammin kuin kerran päivässä. Kauniiksi sanoo tai kehuu esim hiuksia, pyllyä tai hymyä. Joka päivä monta kertaa myös kertoo rakastavansa, meillä se on luonnollista ihan kotona lähdettäessä sanoa. Pusutellaan ja halitaan paljon.

Vierailija
15/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aamuisin minua hellästi herättelemään kun kello on soinut. (Mies on yötöissä ja siksi hereillä kun minä heräilen.) Suukottelee, halailee, silittelee ihan spontaanisti päivittäin, miehen käsi eksyy usein takapuolelleni, juttelee, kehuu, ja osoittaa välittävänsä, arvostavansa ja haluavansa minua. Mieheni ei osaa juurikaan yllättää, eikä järjestää romanttisia kynttiläillallisia. Ei se kuitenkaan haittaa. Kukkia saan naistenpäivänä, lahjan joka syntymäpäivänä ja jouluna. Ostelee kaikkea tarpeellista, esim. oma kannettava tietokoneeni vetelee viimeisiään ja mainitsin asiasta ohimennen miehelle. No, mies ilmoitti tilanneensa minulle uuden, kuulemma sillä ehdolla että hänkin saa sitä käyttää. :) Sellainen tuo mun mörrikkäin. <3

Vierailija
16/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi paljonkin. Koskettelee, halii, suutelee, sanoo rakastavansa. Välillä kun tuun töistä, se nappaa mut syliinsä ja vie sänkyyn.
Ostelee pieniä lahjoja, viimeeksi huomasi että mun conversen tennareissa on aika kuluneen nauhat, osti uudet. On myös korjauttanut isäni vanhan kellon, jonka olen saanut aikoinaan.
Tulee työpaikalleni jos ei ole aamulla ehtinyt antaa pusua. Auttaa aina pyytäessä.
Hieroo hartioita, jalkoja ja selkää. On se aika ihana♥

Vierailija
17/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuijottaa mua ennen kuin herään, makaa siinä mun vieressä ja katsoo mua. Rakastan tota hetkeä yli kaiken, kun avaan silmät ja nään sen hymyn. Ihana, aito hymy.

Vierailija
18/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotenkin. Aamuisin olemme sylikkäin ennenkuin nousemme ja päivän mittaan galaamme. Joka ilta kun olen mennyt nukkumaan hän tulee "peittelemään".

Meillä on tie poikki 200m matkalta ja pelkkää louhosta tällähetkellä. Kun lähden pe aamuna klo 6.30 lentokentälle mies lupautui kantamaan laukun autolle tuon matkan. Muutn hänellä olisi ollut herätys vasta 7.30.

Vierailija
19/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huomioidaan tosi pienillä jutuilla, pääsen sohvalle kainaloon ja saan jonkin verran suukkoja. Emme asu vielä yhdessä, mutta viikonloput vietämme yhdessä. Ei ostele lahjoja tai järkkäile mitään yllätyksiä, joskus toivois että vois tuntee ittensä jotenkin erityiseksi, mutta pienen kehun antaminenkin tuntuu toisinaan tosi vaikealle. Kiva kun joku ajattelis edes sen verran, että kaupassa käydessään ostais vaikka jotain mistä mäkin tykkään. Nyt kun tätä alko pohtimaan ni tuli vähän sellanen olo etten taida olla yhtä tärkeä kun se mulle.

Vierailija
20/26 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussii n. kerran viikossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan