Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lihavuus elinkautista vai tunnetteko jonkun, joka on laihduttanut ja pysynyt hoikkana 30 vuotta tai kauemminkin?

Vierailija
18.03.2022 |

Ainkin lihavat tutut jojoilevat ja lihovat takaisin yli lähtöpainon vuosien kuluessa. Onko KUKAAN onnistunut??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin sellaisia jotka on lihoneet ja jääneet sellaisiksi. Kai se nyt vaan on sellanen aika että on ookoo olla lihava eikä koeta tarvetta edes yrittää laihduttaa.

Vierailija
2/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pysynyt normaalipainon ylärajoilla. En siis hoikkana. Minä en edes aikoinani saanut laihdutettua itseäni hoikaksi, painon putoaminen tyssäsi kun BMI oli jotain 24,8. Raskaana ollessa ja välittömästi sen jälkeen olen ollut ylipainon puolella, mutta muuten oon pysynyt aika pitkälti tässä painossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään joka on laihtunut 30 kg ja paino on pysynyt poissa nyt 1.5 v. Nimittäin itseni. Lihavuusleikkauksella. Onneksi uskalsin. Aikaisemmin yritin kaikki dieetit ja ryhmät. Aina tulivat kilot takaisin ja vielä korkojen kanssa. Suosittelen ehdottomasti leikkausta vaikka pelottikin. Prosessi kesti lähes 2 v. Korona hidasti lopussa.

Vierailija
4/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysynyt samassa painossa nyt bauttiarallaa 10 vuotta. Onnistumisen avain itselläni on ollut jokapäiväinen vaa'alla käynti. Näin pystyy aina pakittamaan, jos uhkaa nousta. Painohan nousee ihan salamavauhtia, jos sen antaa nousta. Eli pitää pysyä kartalla tilanteesta koko ajan.

Vierailija
5/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan 30 vuotta, mutta tunnen erään joka oli hyvin pullea yläasteella ja koulukiusattu kilojensa tähden, laihdutti silloin teininä n.30kg ja nyt n.25vuotta myöhemmin on edelleen hoikka :)

Vierailija
6/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään joka on laihtunut 30 kg ja paino on pysynyt poissa nyt 1.5 v. Nimittäin itseni. Lihavuusleikkauksella. Onneksi uskalsin. Aikaisemmin yritin kaikki dieetit ja ryhmät. Aina tulivat kilot takaisin ja vielä korkojen kanssa. Suosittelen ehdottomasti leikkausta vaikka pelottikin. Prosessi kesti lähes 2 v. Korona hidasti lopussa.

Mulla paino pysyi pois 10 vuotta. Pari vuotta paino pysyy pois kaikilla dieteillä, älä vielä iloitse liikaa.

Vierailija
7/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä 30, mutta 24 - saavutus kai sekin. Laihdutin kaiken kaikkiaan 44 kg aikoinaan. Sen jälkeen paino vaihdellut +- 2 kg.

Vierailija
8/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä laihtuminen on mahdollista jos muuttaa elintapoja/ruokailutottumuksia pysyvästi. Jojoilijoiden ongelma on että alkavavat syödä vanhaan malliin kun tavoite saavutettu, tai painonpudotuskeinot oli muutekin kestämättömiä pidemmän päälle (pussidieetit jne).

Itse laihdutin reilu 20kg yli 10v sitten eikä ole takaisin tullut kun syömistottumukset muuttui pysyvästi.

Vierailija
9/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä laihdutti joskus kuudennella selkeän lihavuutensa pois ja nyt tosiaan n. 30 vuotta myöhemmin on edelleen pieni ja hoikka. Jossain kohtaa oli pientä ylipainoa, kun oli saanut useamman lapsen peräkkäin, mutta siitäkin vuosia.