Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Hyvää yötä sille opettajalle joka antoi ihan pskan arvosanan.
Lähtisin silti yhdellä katseella.
Toivottavasti et nyt sitten alkanut miettiä, että onko sua inhottu jotenkin yleisestikin. Ei tietääkseni oo. Ainakin silloin niinä ekana parina vuonna, kun tunnettiin, niin monet muutkin tuntui tykkäävän sinusta. Tai no se meni jotenkin niin, että silloin ekana talvena, kun tunnettiin, niin jotkut puhui että sä oot jotenkin muuttunut positiiviseen suuntaan. Olit muuttunut niiden mielestä ainakin iloiseksi ja innostuneeksi. En enää muista että millainen olit niiden mielestä ennen, kun minusta sä olit ollut aina sellainen kuin olit silloin. Paitsi silloin ekalla vai tokalla kerralla, kun sut lyhyesti näin. Ja tuosta ainakin 1,5 vuotta sinusta selkeästi tykättiin. Kerran joku jopa kyseli n. 5-6 hengen porukalta, että kuka on mukavin tietyistä henkilöistä ja mun lisäksi useampi sanoi sinut. Asiat vaan sitten muuttui myöhemmin ja alkoi kuulla niitä negatiivisia kommentteja. Ei toki kaikki sellaisia puhuneet.
Vaikka tämä.
I can be your astronaut
If you want some space
Or I can hold mirrors
Right in your face
Right in your
Right in your face
I can hold mirrors
I can hold mirrors
I can hold mirrors
Damien Rice ~ Astronaut
Olisi voinut olla ihan mikä muu tahansa.
Rakastan lyriikoita.
Rakastan sanoja.
Rakastan Sua eräs Mies, joka asetat sanasi mulle kauniisti hyväillen mun sielua ja sydäntä tavalla, jolla ei kukaan muu.
🦋
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienempi mies, sitä suuremmat munat.
Suhteellisesti ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tänään hyvin konkreettisesti hyvästit sinulle ja viimeisille parilla vuodelle. Heitin aamulla roskiin sen ainoan asian, mitä koskaan sinulta sain.
Mun sydämenkö? 🥺💔
Hänellä ei sydäntä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti haluaisin vastaviestin...
Sulle vain...
(Tapani Kansan kipale)
Näin muuten sinusta aamulla pätkän unta, mutta en usko että se on tällä kertaa enneuni, koska näin samoihin aikoihin niin monia muitakin unia, jotka ei taas mitenkään voi irl olla mahdollisia. Jostain syistä näin aamulla älyttömästi unia. Mutta siinä unessa missä sinä olit, niin ilmoitit muka someseuraajillesi storyssa että jäät syksyllä äitiyslomalle etkä enää päivitä pitkään aikaan tiliä. Esittelit jopa raskausmahasi ja se oli yllättävän pieni. Tai no sillain pitkä kyllä, että alkoi tosi korkealta, mutta ei pyöristynyt hurjasti eteenpäin. Jotenkin sun selkäkin oli unessa tosi pitkä. Ajattelin unessa mahan perusteella, että se on sitten varmaan tyttö, kun on tuon muotoinen maha.
Tuosta tuli mieleen sitten nyt yhtäkkiä se kauan kauan sitten näkemäni uni, jossa nähtiin todella pitkästä aikaa jossain lentokentällä tai ostoskeskuksessa ja sulla oli mukana poika, jota en ollut aiemmin nähnyt ja teillä vaikutti olevan tosi läheiset välit. Silloin tuntui että siihen on ihan älyttömästi aikaa, mutta nyt yhtäkkiä tajusin että jos se uni toteutuu, niin siihen ei ole enää hurjasti aikaa sittenkään. Mutta oiskohan se eka ja viimeinen kerta kun nähtäis. No ainakin olit unessa ilahtunut näkemisestä, sen muistan. Tuntuu tosin vaikealta uskoa että enää olisit ilahtunut.
Hyi tuo tunnistenumero on 666, onkohan se merkki että ei pitäis lähettää tätä viestiä 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙💤💙💤💙 Hyvää yötä Sydis! 💙💤💙💤💙
🧡💤💛💤💜💤❤💤❤
💕💕💕 Jutellaan lisää ensi viikolla 💕💕💕
-Tosis
Vierailija kirjoitti:
Actionpätkä loppuillaksi: lähetä terveiset kaivatulle laulun sanoilla.
”I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
There's something in your eyes that is saying tonight
I'm not a child anymore, life has opened the door
To a new exciting life
I lose control when I'm close to you babe
I lose control don't look at me like this
There's something in your eyes, is this love at first sight
Like a flower that grows, life just wants you to know
All the secrets of life…”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tänään hyvin konkreettisesti hyvästit sinulle ja viimeisille parilla vuodelle. Heitin aamulla roskiin sen ainoan asian, mitä koskaan sinulta sain.
Hienoa. Kauan sinulla kestikin. Niinhän neuvoin sinua tekemäänkin. Mutta tiesitkös että sillä välin kun olet hannaillut niin minä olen jättänyt sinut jo taakseni siitä päivästä lähtien kun tiemme erosivat. No hard feelings.
Projisoit jotain mikä ei lainkaan liity asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä.
I can be your astronaut
If you want some space
Or I can hold mirrors
Right in your faceRight in your
Right in your face
I can hold mirrors
I can hold mirrors
I can hold mirrorsDamien Rice ~ Astronaut
Olisi voinut olla ihan mikä muu tahansa.
Rakastan lyriikoita.
Rakastan sanoja.
Rakastan Sua eräs Mies, joka asetat sanasi mulle kauniisti hyväillen mun sielua ja sydäntä tavalla, jolla ei kukaan muu.🦋
Niin Minäkin sinua rakas. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos pienellä miehellä on itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et nyt sitten alkanut miettiä, että onko sua inhottu jotenkin yleisestikin. Ei tietääkseni oo. Ainakin silloin niinä ekana parina vuonna, kun tunnettiin, niin monet muutkin tuntui tykkäävän sinusta. Tai no se meni jotenkin niin, että silloin ekana talvena, kun tunnettiin, niin jotkut puhui että sä oot jotenkin muuttunut positiiviseen suuntaan. Olit muuttunut niiden mielestä ainakin iloiseksi ja innostuneeksi. En enää muista että millainen olit niiden mielestä ennen, kun minusta sä olit ollut aina sellainen kuin olit silloin. Paitsi silloin ekalla vai tokalla kerralla, kun sut lyhyesti näin. Ja tuosta ainakin 1,5 vuotta sinusta selkeästi tykättiin. Kerran joku jopa kyseli n. 5-6 hengen porukalta, että kuka on mukavin tietyistä henkilöistä ja mun lisäksi useampi sanoi sinut. Asiat vaan sitten muuttui myöhemmin ja alkoi kuulla niitä negatiivisia kommentteja. Ei toki kaikki sellaisia puhuneet.
Kai ne lopulta muuttui kun siihen kun tuli useita muuttujia sotkemaan. En ole miettinyt. Ei mua jaksa kiinnostaa miettiä mitä muut miettii. Tuollaisissa asioissa minulla on vahva selkäranka. Mutta kiva kuulla jos sinä ja jotkut muut ovat ajatteleet ja ilmaisseet positiivisia näkemyksiä.
Valot pimeyksien reunoilla
Ovat toisinaan himmeitä ja harvassa
Sulla on sisälläs valtameren kokoinen voima, jonka sä voit oppaaksesi valjastaa
Tää on pelkkä tyhjä kuori
Joka sun pitää täyttää
Tää on valoista kirkkain, tää on loputon yö
Tää on sydämen lyönti
Tää on ajattomuus
Ovat harvassa mutta olemassa
Kaikki loputon kauneus kaikki järjettömyys kaikki ruoskivat toiveet kaikki päättämättömyys
Ovat lopulta tarkoituksen palasia
Osa arvoitusta
Apulanta ~ Valot pimeyksien reunoilla
Suomalaisista tämä.
🦋
💙💤💙💤💙 Hyvää yötä Sydis! 💙💤💙💤💙