Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Muistan pakkastalven 87 entä sä kirjoitti:
Jäin ulvomaan kuin susi kuutamoo.
Miks vedät mua puolees tuollai, etten pysty hankaa vastaan?En tiedä <3
Mä muistan kyllä. Ajeltiin kavereiden kanssa järven jäällä vanhalla oldsmobilella. Bensa oli vielä sellaisissa hinnoissa, että saattoi niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, ei täältä kukaan oikeaa löydä. - Sivusta.
Ei ole tarkoituskaan. Kunhan vain haikaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan kyllä. Ajeltiin kavereiden kanssa järven jäällä vanhalla oldsmobilella. Bensa oli vielä sellaisissa hinnoissa, että saattoi niin tehdä.
Okei sä oot vanha.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti. Olin ala-asteella tuolloin, mutta muistikuvissani kaikki lapsuuteni talvet olivat yhtä kylmiä. Onneksi näin ei enää ole, vaan joskus selvitään kokonaan ilman luntakin...
Ps. on pysyvä mielipiteeni, joten jos tästä haluatte jankuttaa, jankutatte keskenänne. :)
Sivusta toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei sä oot vanha.
Kyllä, ja vielä ihan ikäiseni näköinen. Mutta niin vaan me vanhatkin vielä ihastutaan tulenpalavasti.
Kyllähän sitä voi itselleen selittää mitä tahansa, mutta kiinnostunut mies käyttää hyväkseen jokaisen mahdollisuuden nähdä, koska ihastuneena siitä toisesta ihmisestä ei voi saada tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi itselleen selittää mitä tahansa, mutta kiinnostunut mies käyttää hyväkseen jokaisen mahdollisuuden nähdä, koska ihastuneena siitä toisesta ihmisestä ei voi saada tarpeeksi.
No älä sitten selittele enää itsellesi. Tää on just hyvä paikka purkaa näitä tuntoja 👍
Mut ehkä vielä joskus. Joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä noin yleisesti, mutta nyt taidettiin tarkoittaa ihan täsmällisesti tuota Elinaa, joka edellä yritti saada osuman. Ap vaan ei osannut lainata viestejä.
Sivusta
Tai joku sivullinen yritti pikemminkin kalastella Elinan kaipaajan henkilöllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä noin yleisesti, mutta nyt taidettiin tarkoittaa ihan täsmällisesti tuota Elinaa, joka edellä yritti saada osuman. Ap vaan ei osannut lainata viestejä.
SivustaTai joku sivullinen yritti pikemminkin kalastella Elinan kaipaajan henkilöllisyyttä.
No aika sama sen itse Elinan, aloittajan viestistä vaan kirjoitin
Huomenta, rakkaani. Ajatuksissani heti aamusta.
Arvioisin pituuseromme olevan ehkä noin 12 senttiä. En ole kovin hyvä arvioimaan tosin, mutta osuuko yhtään sinne päin mies?
Gallup: Ihastuksesi postinumero?
Vierailija kirjoitti:
00400?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkkaa osoitetta, joten en tiedä tätäkään
Terveiset Turkuun Elinalle :) Hyvää pääsiäistä ja lankalauantaita.