Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
13321/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vieläkö jumii tää sivu?

Vierailija
13322/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana viesti on 35-v.miehelle.

Ja mun ihana mies on vähän vanhempi kuin mä. Alkaa nelosella.

Ja mun on noilla paikkein myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13323/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Miten näet teidän (kaivattu & sinä) sopivan toistenne elämään tulevaisuudessa?

Jos yritän oikeasti miettiä asiaa enkä vain työnnä sitä epärealistisuutensa vuoksi pois mielestä, niin varmaan olisi aika omat jutut eikä se häiritsisi ainakaan minua (hänestä en tiedä, onko hänellä tarve symbioosiin ihan käytännön tason tekemisten ja olemistenkin tasolla).

En tiedä. Saatettaisiin olla fyysisesti paljon yhdessä ja yhteydessä, mutta mielemme olisivat eri asioihin kiinnittyneitä (huom: mieli on eri asia kuin henki) ja mielenkiinnonkohteissamme olisi myös sellaisia eroja, ettei esim. elämämme ihmiset olisi välttämättä molempien kanssa yhtälailla, vaan kummallakin olisi omat ympyrät?

Tulisimme kyllä varmasti ihan normaalisti toimeen toisen tuttavien / kavereiden / läheisten kanssa, vaikka ei mitään buddyja niiden kanssa oltaisikaan.

En osaa miettiä sen kummemmin, tuo nyt ainakin tuli mieleen. Seksielämä olisi varmaan hyvää ja helposti naurattaisi yhdessä kaikki asiat?

Tai sitten vaan luulen niin.

Vierailija
13324/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tänään muuten kuvaili sydämen virtausta. Mietin oliko se suora vihjaus kuin kun sydämen villit virtaukset loisti avaruuteen saakka.

Vierailija
13325/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meillä oli tänään hyvät hetket. ❤️ Rohkeutesi sytyttää. Huomiseen! ;)

Vierailija
13326/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä lopetan. Halusin vaan kertoa koko maailmalle et meillä on jotain sähköä ilmassa 😘

Vierailija
13327/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M&M😘

Vierailija
13328/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tavattiin olin 34. Olet nyt vanhempi kuin minä silloin. Ehkä nykyinen sinäsi tykästyisi minuun sellaisena kuin olin silloin. Katsoin kuvista, että olin ihan nätti.

Vierailija
13329/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 🧩❤.

L.

Vierailija
13330/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot niin urpo mutta silti jotenkin hurmaava.

Ja sä olet sellainen "nyt lyön sua turpaan ja huomenna pyytelen anteeks" tyyppi.

No ikin en oo ketään lyöny :D

Urpo voi olla sillai söpöllä tavalla.

Sun kaltaisen ei toivois olevan parisuhteessa. Jos tykkää toisesta, ei nimittele tätä. Itseäni on nimitelty tapailun alkuvaiheessa, ja sen tyypin ignoorasin samoin tein. Onneksi on fiksuja, hyvän itsetunnon omaavia, joilla ei ole tarvetta niitata toista ylentääkseen itseään. Kenenkään ei tarvitse sietää kumppaninsa taholta huonoa käytöstä. Siitä on lyhyt matka henkiseen ja fyysisenkiin väkivaltaan myöhemmin mahdollisessa suhteessa.

Jotkut voi ottaa tuon urpon ihan vaan huumorilla. Itekin ottaisin. Oon joskus kutsunut kaivattuani nörtiksi, huumorilla. Kaikesta ei kannata loukkaantua.

-sivusta

Vierailija
13331/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin.juu ei mulle mut.tykkäät kuitenki

Vierailija
13332/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S💖M

Rakastan sua. 

Hyvää yötä. 

Vierailija
13333/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla hän on rohkee? sivusta

Vierailija
13334/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Miten näet teidän (kaivattu & sinä) sopivan toistenne elämään tulevaisuudessa?

Jos yritän oikeasti miettiä asiaa enkä vain työnnä sitä epärealistisuutensa vuoksi pois mielestä, niin varmaan olisi aika omat jutut eikä se häiritsisi ainakaan minua (hänestä en tiedä, onko hänellä tarve symbioosiin ihan käytännön tason tekemisten ja olemistenkin tasolla).

En tiedä. Saatettaisiin olla fyysisesti paljon yhdessä ja yhteydessä, mutta mielemme olisivat eri asioihin kiinnittyneitä (huom: mieli on eri asia kuin henki) ja mielenkiinnonkohteissamme olisi myös sellaisia eroja, ettei esim. elämämme ihmiset olisi välttämättä molempien kanssa yhtälailla, vaan kummallakin olisi omat ympyrät?

Tulisimme kyllä varmasti ihan normaalisti toimeen toisen tuttavien / kavereiden / läheisten kanssa, vaikka ei mitään buddyja niiden kanssa oltaisikaan.

En osaa miettiä sen kummemmin, tuo nyt ainakin tuli mieleen. Seksielämä olisi varmaan hyvää ja helposti naurattaisi yhdessä kaikki asiat?

Tai sitten vaan luulen niin.

Lisään: tai sitten en osaa ylipäätään ajatella tätä objektiivisesti, koska nyt kun mietin, niin kuvailemani on pitkälti se parisuhdemalli jonka olen vanhemmilta ja isovanhemmilta saanut, joten en tiedä kuvailenko nyt omaa mielikuvaani vai ylipäätään mielikuvaani parisuhde-elämästä sen pohjalta millaisen mallin olen saanut - tai sekoitus molempia; omaa mielikuvaa ja opittuja malleja.

Vierailija
13335/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiseen 🐯!

💋🦊

Vierailija
13336/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään tykkään, edelleen. Ja viimeksi kun nähtiin, huomasin kyllä sinunkin tykkäävän. Olisihan siinä mutkia matkassa ollut jo muutenkin, mutta sillä ajoituksella jo aivan absurdia.

Vierailija
13337/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiinkö tänään? Vai näinkö hallusinaatiota. 

En tiedä. Mitä mulla oli päällä?

Vierailija
13338/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä 🧩❤.

L.

Mikä toi palasydän on, osakaivattu?

Vierailija
13339/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla hän on rohkee? sivusta

Rohkeaa on kertoa, mitä on ajatellut. En halua avata tätä tarkemmin, häntä suojellakseni.

Vierailija
13340/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Etäisyys kaivattuusi?

Alle 100metriä.

Tää on aina pelottavaa! Hui!

Ketju on lukittu.