Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kuljinkohan tänään akkunais alta...
Olen nähnyt täällä kuusi viestiä, jotka voin omia. Yksi niistä oli neutraali ja muut negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko edes syntynyt vuonna 82 bambino?
Bambina, si.
Bambinoa etsittiin, eli miespuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko edes syntynyt vuonna 82 bambino?
Bambina, si.
Bambinoa etsittiin, eli miespuolista.
Jep. Ymmärsin kyllä.
Viime vuonna tähän aikaan kuumetta ja kuumetta
Aivan uskomaton lataus. Sydän hakkasi niin että varmaan näkyi ulosoäin. Korvia kuumottaa niin että niillä varmaan vois lämmittää talon. Kuumaa oli, kuumaa tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tunne ketään täältä.
Valitettavasti luulen tunnistavani yhden, jollen kaksikin. Toinen tunnistus olisi positiivinen, toinen erittäin negatiivinen. Ei muuta tästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt täällä kuusi viestiä, jotka voin omia. Yksi niistä oli neutraali ja muut negatiivisia.
Mulle sopivia viestejä taas on ollut kymmenittäin ja ne on kaikki olleet positiivisia. Monet niistä on tietenkin osoitettu ihan muille, vaikka tuntuu olevan itselle.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tähän aikaan kuumetta ja kuumetta
Kuka? Ketä? Vaiko korona?
Vierailija kirjoitti:
hi there❤️
Hi..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti luulen tunnistavani yhden, jollen kaksikin. Toinen tunnistus olisi positiivinen, toinen erittäin negatiivinen. Ei muuta tästä.
Mä tiedän täältä yhden miehen, muista ei mitään käryä, enkä muiden juttuja ole seurannutkaan koska eivät ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on sopinut muutama neutraali joskus aikoinaan, nyt ne on loppuneet. Olen poissa silmistä ja myös mielestä, jos mitään sittenkään.
Negaa en suostuisi omimaan, kaivattuni ei kirjoittaisi sellaisia. Jos kirjoittaisi, en kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän täältä yhden miehen, muista ei mitään käryä, enkä muiden juttuja ole seurannutkaan koska eivät ole mulle.
Minä en oikeasti tiedä ketään, mutta joskus ollut jänniä sattumia
Tasa-arvon nimissä:
Gallup
⬆️ Olen mies, kirjoitan naiselle.
⬇️ Olen mies, kirjoitan miehelle.
Sarjassamme: huonoimmat iskurepliikit:
"Haluaisitko olla munamankelini? Polkisin sinua kuin viimeistä päivää."
Naiselle
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Jotakuta tuntematonta kaunista naista, jolla olisi hyvien ulkomuotojen lisäksi niin kultainen luonne, että haluaisin tutustua syvällisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle
Mitä tohon nyssi sanois?
En oikeastaan kiinnitä huomoita muiden kuin miehen viesteihin ja siksi ne mollaamiset menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NaiselleMitä tohon nyssi sanois?
Helppo: ”en.”
No ei ainakaan mun kaivattuni tai kaipaukseni ole mikään vitsi kyllä..