Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olitko edes syntynyt vuonna 82 bambino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on selkeesti salanimi. Johdettu kahdesta nimestä. Ja arvaan kyllä mistä kahdesta.
Sehän on Tarmo 50+ v. Miehenä Tarmo, naisena Petra. Peruukki silmillään ajelee kun on Petra.
Ja tämän vuoksi tänne ei kannata kirjoittaa kenestäkään nimellä tai aliaksella tai muutenkaan tunnisteella. Ne väännellään meemeiksi.
Sivusta
No mutta eikö me kaikki olla Suomen huumorintajusimmat, onnellinen valiojoukko?
Aamulla oli joku nainen joka oli saanut positiivisia viestejä tai ainakin epäili sitä, mutta se taisi kuvata jotain aikaisempia ketjuja ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Bambina, si.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä, hän ei
Vierailija kirjoitti:
Sulle, sinulle rakkahin:
"Words don't come easy to me
How can I find a way to make you see I love you
Words don't come easy
Words don't come easy to me
This is the only way for me to say I love you
Words don't come easy"(F.R. David: Words don't come easy)
Tärkeimmät asiat on vaikenta sanoa ääneen<3
Vierailija kirjoitti:
Misäs kaikk kaipaajat ova?
Kahtomasa kaivatun persettä atm
Parhaimmat viestit on fb:ssa yleensä.
Terkkuja.
Kaipaan.
Eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli enemmän naisille osoitettua, kirjoittajat on vaihtuneet.
Päinvastoin, vielä pari vuotta sitten oli melkein pelkästään n-m. Nykyään on nää mainitut n-n, joten naisetkin saa viestejä ;) aiemmin noi ei uskaltaneet juurikaan kirjoittaa, koska niiden teksteihin suhtauduttiin niin vihamielisesti
T. Vakkari vuodesta 2015
Ite oon kirjoittanut vuodesta 2014 asti naiselle. En vaan koskaan ilmaissut, että viestit on naiselta naiselle, niin sain kirjoittaa ihan rauhassa jo heti alussa. Aktiivisimmillani olinkin joskus 2014-2016.
Loppujen lopuksi ihan sama mitä täällä on.
Minäkin pistän gallupin:
⬆️ Olen nainen, joka kirjoittelee naiselle
⬇️ Olen nainen, joka kirjoittelee miehelle
Onneksi en tunne ketään täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, vielä pari vuotta sitten oli melkein pelkästään n-m. Nykyään on nää mainitut n-n, joten naisetkin saa viestejä ;) aiemmin noi ei uskaltaneet juurikaan kirjoittaa, koska niiden teksteihin suhtauduttiin niin vihamielisesti
T. Vakkari vuodesta 2015Ite oon kirjoittanut vuodesta 2014 asti naiselle. En vaan koskaan ilmaissut, että viestit on naiselta naiselle, niin sain kirjoittaa ihan rauhassa jo heti alussa. Aktiivisimmillani olinkin joskus 2014-2016.
Täällä toinen n-n, joka kävi ketjussa jo 2016. Silloin ei tosiaan voinut vastata ”naiselle vai miehelle” kysymykseen että kirjoitti naiselle mutta naisena, koska se viesti poistettiin sitten heti. Nykyään saa vapaasti kirjoittaa kelle haluaa, ei tosiaan enää mikään vihamielinen paikka meillekään tämä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vakkari vuodesta 2015Ite oon kirjoittanut vuodesta 2014 asti naiselle. En vaan koskaan ilmaissut, että viestit on naiselta naiselle, niin sain kirjoittaa ihan rauhassa jo heti alussa. Aktiivisimmillani olinkin joskus 2014-2016.
Vautsi, kahdeksas vuosi jo. Kaipaatko edelleen samaa naista? Mikä mättää teidän välillä?
Ja tämän vuoksi tänne ei kannata kirjoittaa kenestäkään nimellä tai aliaksella tai muutenkaan tunnisteella. Ne väännellään meemeiksi.
Sivusta