Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin.
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaipaajille: miten lähelle olet päässyt kaivattuasi? Eikä tarvitse ilmoittaa senttimetrien tarkkuudella.
Sitä lähemmäs ei voi päästä.
Läheisyys on niiiin kaunista.
Sivusta
Haluisin sun syliin ja myös pidellä sua mun sylissä. Tyyntyä siihen ja olla ihan hiljaa. Kuunnella sun sydämenlyöntejä.
Hopeaketulle sopii hyvin värit ja musta 😉. Nykyiset housut on seksikkäät 😊.
Vierailija kirjoitti:
Kauan siinä meni, mutta tänään vihdoin tajusin joka tasolla, ettei mitään koskaan tule olemaan ja kaikki on ohi. Olipa itsepäinen sydän ja mieli.
Samma, hiljattain tuon tajunnut sillä tavalla että tajuntaan mennyt.
Nyt jotenkin sellainen olo, että haluan tavata jonkun _oikeasti_ minun ihmisen eikä mitään tällaista epätoivosta case kaipausta. Jonkun joka näkee minussa sen mitä minä hänessä. Molemminpuoliset tunteet.
Välillä on ns. tylsä olo kun ei ole kaipausta päällä, mutta minulla on tässä kävelymatkan säteellä useampi kirjasto, niin oon alkanut käymään kirjastossa lueskelemassa tuollaisina hetkinä.
Kotoakin löytyy vaikka mitä lukemista, mutta keskittyminen on parasta kirjastoympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaipaajille: miten lähelle olet päässyt kaivattuasi? Eikä tarvitse ilmoittaa senttimetrien tarkkuudella.
Hipaisu tapahtui
Sama täällä. Ei karannut kauemmas, mutta piti itse astua askel sivummalle, kun alkoi jo tasapaino horjua. 😄
Koska halusit itse kaatua lähemmäs?
Eikun hänellä vaan on niin vahva vetovoima.
Olisit vain kaatunut syliin. Olisin halannut sinua niin lujasti, että olisi jo siinä rajoilla, että puristanko liian kovaa. Ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetkö JUSSI PUPUJA katteleen?
Taatusti. Missä tavataan?
Illinoisissa.
Odotan hieman tarkennusta paikkaan. Tarkat koordinaatit auttais.
A
Normal, Illinois.
Vierailija kirjoitti:
Kauan siinä meni, mutta tänään vihdoin tajusin joka tasolla, ettei mitään koskaan tule olemaan ja kaikki on ohi. Olipa itsepäinen sydän ja mieli.
Miten tuohon päädyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipaisu tapahtui
Sama täällä. Ei karannut kauemmas, mutta piti itse astua askel sivummalle, kun alkoi jo tasapaino horjua. 😄
Eli paljon massaa?
Mä oon panostanut nukkumiseen ja unenlaatuun, että paranisin joskus näistä ajoittaisista unihalvauskohtauksista. Hankala vaiva tämäkin, en uskalla mennä yöksi kenenkään miehen luokse.
Jos uskaltaisin niin sun luokse. Mutta en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetkö JUSSI PUPUJA katteleen?
Taatusti. Missä tavataan?
Illinoisissa.
A
Normal, Illinois.
Koordinaatit tarkoittaa jotain tällaista
Leveys- ja pituuspiirit muodostavat asteverkon. Sen avulla paikan sijainti voidaan ilmoittaa koordinaatteina. Koordinaateista ilmoitetaan ensin leveysasteet (_° N ja_° S) ja sitten pituusasteet (_° W ja _°E).
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sun syliin ja myös pidellä sua mun sylissä. Tyyntyä siihen ja olla ihan hiljaa. Kuunnella sun sydämenlyöntejä.
Ihanalle kuulostaa. ❤
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen oivallus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipaisu tapahtui
Eli paljon massaa?
Noihan on sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaikessa, setelit lompakossakin?
En provosoidu, vaikka provosoidaan. Mieluummin ilman seteleitä.
Vierailija kirjoitti:
Osa on täällä pinnallista porukkaa. Sairaudet ei näy aina ulospäin. Ihmisiä pitäisi rakastaa ehdoitta ja virheineen. Minäkin näytän ulospäin hyvältä ja hyvinvoivalta. Minulla on näkymätön sairaus. Olen saanut elää avoliiton, avioliiton, perhe-elämän, etäsuhteen jne... Minulla on aitoja ihmisiä ympärillä. Olen rakastettu. Saan apua, jos tarvitsen. En jää mistään paitsi vaikka en enää olisi parisuhteessa. Joillekin voisi sanoa: vian ei tarvitse olla edes suuri, kun se on päässä. Ilkeys, ymmärtämättömyys jne karkoittaa ihmiset ympäriltä.
Useimmat lukee ja kommentoi palstaa omaksi viihdykkeeksi. Eivät varmasti kovin vakavissaan ole siis. Hienoa, että olet kokenut paljon hyvää, vaikka sairaus vaikuttaakin elämässäsi!❤
Vierailija kirjoitti:
Mistä väristä pidät päälläni eniten?
Sinisestä. Tai siis hänen päällän, susta en tiedä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä lähemmäs ei voi päästä.
Läheisyys on niiiin kaunista.
Sivusta
Kauneinta mitä voi olla. Enkä viittaa yhdyntään, vaan vielä syvempään.