Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Pakko tämä on selvittää. Pidä puhelin käsillä, soitan iltapäivällä.
Soita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tämä on selvittää. Pidä puhelin käsillä, soitan iltapäivällä.
Soita!
Kannatetaan. Soita. Jännätään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna odotan elonmerkkiä. 🤨
Siinähän oottelet. Elossa olen.
Noinkin suhtaudut kaivattuusi, rumasti? Onneksi en ole kaivattusi.
Terveisiä unelmieni naiselle. ♥️
Annoit minulle näkymän. Siitä olen iloinen. Se oli kuitenkin vain kuvajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tuntuu kyllä ilmiselvältä, miksi osa ihmisistä jää syrjään ihmissuhteista. Jos on töykeä ja arvottaa ihmisiä mielivaltaisesti, ei mikään ihme etteivät muut kiinnostu. Sisäinen rumuus loistaa ulos, vaikka itseään miten kiillottaisi ja paklaisi. Sori suorasukaisuudesta.
Ei sillä jää kyllä mitenkään syrjään, että haluaa hoikan/normaalivartaloisen ja omaan makuun viehättävän näköisen kumppanin.
Tai mitä nyt haluaakaan. Useinhan ihmiset haluaa sen tyyppisen, kuin itsekin ovat.
Esim. kaveripiirini on täynnä hoikkia/normaalivartaloisia pariskuntia jotka näkevät toisensa erityisen viehättävinä.Epäilen, onko paino niitä yhdistävä liima.
Ei tietenkään ole, mutta pariutumista ei olisi tapahtunut, jos jompikumpi olisi ollut pyöreä.
Silloin ehkä olisi, jos molemmat olisivat olleet.No, sinänsä ihan sama ja jokainen on tietysti yhtä arvokas oli kilomäärä mikä vaan, mutta turha syyttää ketään pinnallisuudesta sen perusteella, että preferoi kumppaniksi terveitä, ok kuntoisia ihmisiä joilla on suurinpiirtein samat elintavat ja arvot.
Erikoinen ajattelutapa, että se ihminen jotenkin merkittävästi muuttuu kilojen myötä. Toki jotkut himourheilijat on erikseen, niillähän liikunta ja jopa siihen liittyvä ruokavaliokin on elämäntapa, mutta jos mietin joitain tavallisia toimistotyöläisiä arkiliikuntoineen, niin miten siinä ihminen muuttuu, oli se sitten plus tai miinus 15 kiloa? Muuten kuin ulkoisesti siis.
Kukin toki valitsee mieleisensä, ei sillä. Itse olen aina ollut luonnostani tosi hoikka, eikä tämä asia ole ollut koskaan mikään juttu mulle. Viehätyn ulkoisesti monenlaisesta, aivot ratkaisevat kiinnostuksen tason.
Sivusta
Minä vetäydyn täältä kokonaan pois, koska ei tee hyvää lukea ja kirjoittaa julkisesti mutta en lopeta kaipaamistasi koskaan. Itseasiassa päinvastoin, alan kirjoittamaan rakkausproosaa meidän avatareille. ♥️💓(っ˘з(˘⌣˘ ) (灬º‿º灬)♡
Iltapäivän pitkä hali sinulle, rakas.
" Läskiä, lotinaa ja peuranpa pyllyä ihanaa."
Onko nuo rutiinihalit runomieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo rutiinihalit runomieheltä?
Ei tuo kuulosta runomieheltä 🤔
Mun puhelin ei oo viel soinut. 🤔
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tuntuu kyllä ilmiselvältä, miksi osa ihmisistä jää syrjään ihmissuhteista. Jos on töykeä ja arvottaa ihmisiä mielivaltaisesti, ei mikään ihme etteivät muut kiinnostu. Sisäinen rumuus loistaa ulos, vaikka itseään miten kiillottaisi ja paklaisi. Sori suorasukaisuudesta.
Ei sillä jää kyllä mitenkään syrjään, että haluaa hoikan/normaalivartaloisen ja omaan makuun viehättävän näköisen kumppanin.
Tai mitä nyt haluaakaan. Useinhan ihmiset haluaa sen tyyppisen, kuin itsekin ovat.
Esim. kaveripiirini on täynnä hoikkia/normaalivartaloisia pariskuntia jotka näkevät toisensa erityisen viehättävinä.Epäilen, onko paino niitä yhdistävä liima.
Ei tietenkään ole, mutta pariutumista ei olisi tapahtunut, jos jompikumpi olisi ollut pyöreä.
Silloin ehkä olisi, jos molemmat olisivat olleet.No, sinänsä ihan sama ja jokainen on tietysti yhtä arvokas oli kilomäärä mikä vaan, mutta turha syyttää ketään pinnallisuudesta sen perusteella, että preferoi kumppaniksi terveitä, ok kuntoisia ihmisiä joilla on suurinpiirtein samat elintavat ja arvot.
Erikoinen ajattelutapa, että se ihminen jotenkin merkittävästi muuttuu kilojen myötä. Toki jotkut himourheilijat on erikseen, niillähän liikunta ja jopa siihen liittyvä ruokavaliokin on elämäntapa, mutta jos mietin joitain tavallisia toimistotyöläisiä arkiliikuntoineen, niin miten siinä ihminen muuttuu, oli se sitten plus tai miinus 15 kiloa? Muuten kuin ulkoisesti siis.
Kukin toki valitsee mieleisensä, ei sillä. Itse olen aina ollut luonnostani tosi hoikka, eikä tämä asia ole ollut koskaan mikään juttu mulle. Viehätyn ulkoisesti monenlaisesta, aivot ratkaisevat kiinnostuksen tason.
Sivusta
En osaa sanoa onko tuossa sitten joidenkin mielestä jotain erikoista, kuplia ja mieltymyksiä on monenlaisia enkä jaksa tästä alkaa vääntämään.
Minä en viehäty ulkoisesti monenlaisista, mutta tietysti henkinen puoli aina ratkaisee kiinnostuksen tason.
Vierailija kirjoitti:
Raksulle hyvää
yötä<3
Naksulle hyvää päivänjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään tapauksessa tarkoitukseni ei ole syyttää pinnallisuudesta. Itsetunnon kohottaminen laihduttamalla tai terveyden vuoksi on totta kai ihan ok, jos vain käsittää, etteivät vastavuoroiset, tyydyttävät ihmissuhteet perustu ensijaisesti painoon. Silloin ei tule myöskään pettymyksiä, vaikka ongelmat eivät ratkea painonpudotuksen avulla. Kelpaavuus on monitahoinen juttu, jossa ulkonäkö on vain yksi piirre. Sen arvo vaihtelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voitaisiin hyvin pitää toisiamme silloin tällöin hyvänä, vaikka vaan helliä vähän.
Eikä siitä tarvitsisi kenellekään kertoa. Mitä ajatuksia? Miehelle tämä
Ihan ajatuksen tasollakin mukavan kuuloinen idea. Hellimisiin.
Silloin ehkä olisi, jos molemmat olisivat olleet.
No, sinänsä ihan sama ja jokainen on tietysti yhtä arvokas oli kilomäärä mikä vaan, mutta turha syyttää ketään pinnallisuudesta sen perusteella, että preferoi kumppaniksi terveitä, ok kuntoisia ihmisiä joilla on suurinpiirtein samat elintavat ja arvot.