Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä olet? Ikävöin.
Täällähän minä. Täällähän minä🤗
Vierailija kirjoitti:
On vaikea olla ilman sinua.
Samoin.😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miksi olet ihastunut juuri häneen?
Sen kun tietäisin. Olen joskus tämän kertonut jo aiemminkin, mutta ihmettelen itsekin. En ikinä ole tuntenut vetoa naiseen. Mutta tavatessani hänet se oli jonkinlaista rakkautta ensisilmäyksellä. En vain tajunnut heti ihastuneeni, noin vuosi sitten tajusin, että tunteeni ovat ihastumista. Ja kun uskalsin myöntää tunteeni itselleni, olen ihastunut koko ajan vain syvemmin ja syvemmin.
Enkä ihastuessani ole ikinä nähnyt vain yhtä ihmistä, mutta nyt en näe kuin hänet.Luultavasti hän on on täysin hetero nainen, joten en häntä ikinä saa. Voi olla, että pitäisi minua myös liian nuorena itselleen ja ollaanhan me erilaisissa elämäntilanteissa, mutta toisaalta myös samankaltaisissa.
Hänessä on parasta se valloittava hymy, joka näkyy silmissään asti. On siis vain niin ❤
Vähän samantyyppinen stoori täälläkin, ollaan vissiin ennenkin vertailtu näitä. Itselläkin meni kauan aikaa ennen kuin tajusin tunteitteni olevan ihastusta, kohde oli niin odottamaton että ei sitä osannut edes miettiä. Ihmetteli vaan sitä kummallista jännitettä meidän välillä.
Sivusta
Karvojako kaipaatte? Ne eivät ole henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat silmät on kauneimmat.
Eräällä lapsuudenystävälläni on tummat, teräksenharmaat silmät ja täytyy kyllä tosiaan sanoa, että en ole koskaan nähnyt kenelläkään yhtä erikoisia ja kauniita silmiä, vaikka kauan olenkin elänyt ( ainakin kaivattuni mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu? ( sivusta peukaloinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munko vika se on, että ne miehet, jotka eniten viihtyvät seurassani, ovat perheenisiä? Niillä, joista eniten pidän, on vielä sama nimi.
Tuo on varmaan ihan luonnollista keski-ikäisen sinkkunaisen elämässä, kun siinä vaiheessa lähes kaikki miehet on perheenisiä.
En väitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia hyvää. Juostaan pois, juostaan pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En edes tunne häntä. Hän vain meni suoraan selkäytimeen.
Lanteiden viileä laulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En edes tunne häntä. Hän vain meni suoraan selkäytimeen.
Minkälainen ihminen menee suoraan selkäytimeen?
Hän meni, enkä tiedä miksi. Onhan hän minun silmiini hyvännäköinen, ja vaikuttaa ihan mukavalta, se vähä mitä olen ollut tekemisissä. Tunnen muitakin hyvännäköisiä ja mukavia ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan aiheuta samanlaista fyysistä reaktiota minussa kuin hän. Ehkä sitten hänen tuoksussaan on jotain, mikä toisilta puuttuu. En tiedä.
Minkälainen tämä fyysinen reaktio on? Joku eilen kuvaili, että hänen kehonsa palaa kuin roihtuna kaivatun läheisyydessä.
Harmaissa silmissä on jotain salaperäistä ja syvällistä. Minunkin kaivattuni silmät ovat harmaat ja katse on pohdiskeleva.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kaivatun ikä? Voit myös pyöristää jos et tarkkaa halua kertoa.
Eroa meillä on noin 628300800 sekuntia ( matikka ei ole vahvuuteni)
Yksinäisyys on läsnä kun tiedän ettemme kohtaa t. kuule vähän aikaa. Miten vajaavaiseksi tuli olo pelkästä tiedosta. Mikä toiselle on parasta täytyy elää tiedon kanssa.
Alapeukuista päätellen jollain on tosi huono päivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia hyvää. Juostaan pois, juostaan pois!
Jep! Nyt viet peukaloisen 🍄 lokakuussa Dance With A Death keikalle näille nurkille😁 lunadtat lupaukseni itselle! 💝
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias, huomaavainen mies, aina auttamassa muita ja pohtii tarkkaan mielipiteensä sekä tekonsa. Yhtäläiset kiinnostuksen kohteet, keskustelunaiheita riittää ja viihdymme hyvin yhdessä. Elämäntapa ja arvot sopivat yhteen. Yhteisiä tuttuja ja ystäviäkin.
Anna minulle sinut - tai edes pieni ajatus sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisin. Olen joskus tämän kertonut jo aiemminkin, mutta ihmettelen itsekin. En ikinä ole tuntenut vetoa naiseen. Mutta tavatessani hänet se oli jonkinlaista rakkautta ensisilmäyksellä. En vain tajunnut heti ihastuneeni, noin vuosi sitten tajusin, että tunteeni ovat ihastumista. Ja kun uskalsin myöntää tunteeni itselleni, olen ihastunut koko ajan vain syvemmin ja syvemmin.
Enkä ihastuessani ole ikinä nähnyt vain yhtä ihmistä, mutta nyt en näe kuin hänet.Luultavasti hän on on täysin hetero nainen, joten en häntä ikinä saa. Voi olla, että pitäisi minua myös liian nuorena itselleen ja ollaanhan me erilaisissa elämäntilanteissa, mutta toisaalta myös samankaltaisissa.
Hänessä on parasta se valloittava hymy, joka näkyy silmissään asti. On siis vain niin ❤
Vähän samantyyppinen stoori täälläkin, ollaan vissiin ennenkin vertailtu näitä. Itselläkin meni kauan aikaa ennen kuin tajusin tunteitteni olevan ihastusta, kohde oli niin odottamaton että ei sitä osannut edes miettiä. Ihmetteli vaan sitä kummallista jännitettä meidän välillä.
Sivusta
Tuntuu ihan kohtalon ivalta tuntea niin odottamattomasti niin vahvasti täysin odottamattomaan henkilöön.
Ainakin nyt tiedän, että olen mielummin yksin kuin että saisin suhdetta jossa on näin voimakkaat tunteet puolin ja toisin.