Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
🌸🌸🌸🌸🌸❤️💠💠💠💠
Jääprinsessat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitkä ovat mahdollisuutesi lähentyä tai tutustua paremmin kaivattusi kanssa? Vai jääkö kaikki tähän ketjuun?
Ei olisi mitään syytä kieltäytyä, jos kutsu kävisi. En vain tiedä mikseivät uskalla suoraan kysyä. Kysyisin itse, jos ei olisi vähän turhan monimutkainen tämä tilanne. Ja ei, en ole varattu.
Ehkä tietävät jo toisistaan, eivätkä halua olla sun kanssa missään tekemisissä kun molempia lämmität samaan aikaan.
Tietäväthän nuo, ja luultavasti keskustelevatkin asiasta keskenään. En silti ole ihastunut keneenkään, kun tarvitsisi tuntea vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitkä ovat mahdollisuutesi lähentyä tai tutustua paremmin kaivattusi kanssa? Vai jääkö kaikki tähän ketjuun?
Ei olisi mitään syytä kieltäytyä, jos kutsu kävisi. En vain tiedä mikseivät uskalla suoraan kysyä. Kysyisin itse, jos ei olisi vähän turhan monimutkainen tämä tilanne. Ja ei, en ole varattu.
Ehkä tietävät jo toisistaan, eivätkä halua olla sun kanssa missään tekemisissä kun molempia lämmität samaan aikaan.
Hohhoijaa. Vertailkaa vaikka viestejä, niin sillähän se nopeasti selviää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
11?
Mulle tolla numerolla on merkitystä, mutta luulen, että se joku taas päivittää sivunäkymäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaatko työpaikan kollegaa?
Kyllä! Ja hän on huomannut sen? Eikö niin?
😳voisko olla?
Voi🤗
Ottaisin niin mielelläni tän.
Varmuuden vuoksi:
en ole P, T, S tai M.
😘
Luulin jo että olet ihana P.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka,mielelläni istahtaisib syliisi hajareisin, mutta,pelkään pahoib että l7iskaantuisit alleni.
Ketä kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaatko työpaikan kollegaa?
Kyllä! Ja hän on huomannut sen? Eikö niin?
😳voisko olla?
Voi🤗
Ottaisin niin mielelläni tän.
Varmuuden vuoksi:
en ole P, T, S tai M.
😘Luulin jo että olet ihana P.
No niinpä! Arvasin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet juuri nyt?
Sängyllä
Kuvailepa mitä teet siellä? Jos liian K18-matskuu, niin laita minulle privana, niin ei kaikkien tarvitse lukea.
Syön karkkia kissa kainalossa ja katsellaan Netflixiä. Haluutko vielä tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka,mielelläni istahtaisib syliisi hajareisin, mutta,pelkään pahoib että l7iskaantuisit alleni.
:D
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut saada mut, mutta hukkasit tilaisuutesi. Nyt on jo liian myöhäistä.
Millainen pipipää kokee itsensä noin ylivertaisena??? Yäk🤮
On vapautta vaistota viesti suuremmasta
^ kuulin ton kohdan aluksi aina ’viesti suudelmasta
Teilläpä aika syvällistä täällä, ainakin jos omiin juttuihin vertaan :D Tommosen hokasin:
https://www.is.fi/ruokala/art-2000008725087.html
ja nyt noita paistelen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Tasan nolla. Ketjuun jään.
Hyviä unia kaivatulleni ja muillekin tänne. Toivonut jo monta yötä, että saisin edes yhden tilaisuuden kanssasi. Nähdään taas samassa unessa, jos ei muuallakaan. Tuot valon mukanasi, minne tahansa kuljetkin. Saat sydämeni syttymään.
Joutsenten jokakeväiset tappelut. Kyllähän ne tiedetään …kovin ovat väkivaltaisiakin!
Siinä lähtee kaulushaikaratkin nopeasti litomaan, etteivät joudu taistelun tuoksinaan itsekin.
- Seppo, penkereen ja rantapuiden välistä, katsoen ei kytäten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka harvinainen olet? En halua menettää sinua, ei ole ketään samanlaista ja usko, kun sanon, että olen tavannut monia ihmisiä. En ole epätoivoinen tai läheisriippuvainen tai mitään muutakaan mitä tälläkin palstalla tarjotaan. Yksinkertaisesti sinä olet minulle se uniikki yksisarvinen, josta olen haaveillut koko elämäni. Sanoin, että saat ottaa yhteyttä, vaikka 10 vuoden päästä. Se ei muutu, eikä minun tunteeni muutu. Usko pois.
Ja voi miten ihana olisi omia tämä, mutta…
Kenelle kirjoitat? Olisi kohtuullista hieman vihjata.
Mä ainakin olisin mielelläni erään Miehen kulta.Tämä meni valitettavasti vaalealle miehelle.
Vaikea uskoa.
Usko pois, sanoinhan sen jo. En halua ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet juuri nyt?
Sängyllä
Kuvailepa mitä teet siellä? Jos liian K18-matskuu, niin laita minulle privana, niin ei kaikkien tarvitse lukea.
Syön karkkia kissa kainalossa ja katsellaan Netflixiä. Haluutko vielä tarkemmin?
Mikä on kissekisulin nimi ja mikä väritys? Mitä katsotte Netflixistä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 😉
Kauniit unet hyvännäköiselle naapurilleni! ❤️