Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kukkatäsbye kirjoitti:
Sinä olit paskaa. Onnekseni olen Kukka ja osasin hyödyntää sen vähän mitä tarjosit. Tänks.
Terkuin Kukka
Kaipaatko lannoitetta? 🥵
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. mammat taas käy kierroksilla. Sedältä mammoille hyvä Vihje. Miehen hiki tunnetusti rauhoittaa naista.
"Jos elämä stressaa, kannattaa käpertyä vastakkaisen sukupuolen edustajan kainaloon ja nuuhkaista. Yhdysvaltalaistutkijoiden mukaan miehisen hien sisältämät hajuaineet, feromonit, rauhoittavat naisen mieltä. Lisäksi kainaloiden nuuskuttelu lisää luteinisoivan hormonin (LH) eritystä aivolisäkkeestä, joka puolestaan valmistaa naista hedelmöittymiseen."
mies54v 😉
Itseasiassa rauhoittaja ei ole itse hiki, vaan feromonit ja nimenomaan puhtaalla iholla. Pitemmän päälle miehen iholla ja hiessä syntyy androstenonia, joka toimii päinvastoin ja karkottaa naisia.
https://health.howstuffworks.com/wellness/men/sweating-odor/attractive-…
Vastalause! :)
Siis miehen pitää haissa hieltä ja valkosipulilta:
"Tutkijoiden mukaan naiset ovat voineet alkaa suosia valkosipulia syöneitä miehiä, koska miesten hiki voi viehättää naisia enemmän..."
https://www.nainen.com/valkosipulia-syoneet-miehet-vetoavat-naisiin/
Naiset tuntevat enemmän vetoa miehiin, jotka ovat syöneet valkosipulia. Tutkijoiden mukaan naiset ovat voineet alkaa suosia valkosipulia syöneitä miehiä, koska miesten hiki voi viehättää naisia enemmän sen hajun viitatessa miehen olevan terve.
Valkosipulilla on terveysvaikutuksia ja sen on tutkimuksissa todettu voivan vähentää sairastumista flunssaan, alentavan verenpainetta ja jopa ehkäisevän joitakin syöpiä. Tutkijoiden mukaan valkosipuli voi saada kainalot haisemaan paremmalle vähentäen tympeitä hajuja aiheuttavia mikrobeja.
Appetite-journalissa julkaistussa tutkimuksessa tutkijat totesivat hengityksen hajulla olevan iso rooli suuressa osassa sosiaalisia kanssakäymisiä, mutta myös kainaloista tulevalla hajulla on tärkeä rooli intiimeissä ihmissuhteissa.
”Tuloksemme osoittavat, että valkosipulin syömisellä voi olla positiivinen vaikutus kenties sen terveysvaikutusten takia siihen, millaista mielihyvää kehon hajuista saadaan”, tutkijat kirjoittivat.
Tutkimusta varten 42 miestä söivät vuoron perään joko raakaa valkosipulia, valkosipulikapseleita tai eivät ollenkaan valkosipulia ja pitivät siteitä kainaloissaan 12 tunnin ajan hikinäytteiden keräämiseksi. Tämän jälkeen 82 naista pyydettiin haistamaan hikinäytteitä ja arvioimaan niitä miellyttävyyden, viehättävyyden, maskuliinisuuden ja intensiivisyyden perusteella.
Tuloksista ilmeni, että naiset mielsivät miesten hienhajun merkittävästi viehättävämmäksi ja vähemmän intensiiviseksi, kun he olivat syöneet valkosipulia verrattuna siihen, jos he olivat olleet syömättä valkosipulia. Vaikutus ilmeni vain silloin, kun miehet olivat syöneet enemmän valkosipulia joko raakana tai kapseleina.
Hulluja ne on..
mies54v
Valkosipuli nostaa testosteroni tasoja. Haju muuttuu.
Kaipaan sua ihan hirvittävästi mies, vaikka tänään nähtiin. En jaksaisi enää tätä ikävässä kärvistelyä. Voitaisko jo pian tehdä jotain tälle vai onko sulla aikomus tehdä? Enhän minä edelleenkään tiedä, mikä on sun aikomus? Oli ihanaa nähdä taas, kuulla äänesi ja jutella edes vähän. Mutta haluaisin niin paljon enemmän. Jää aina niin kova ikävä. Ei mulle riitä, että näen sut kerran viikossa. Taas viikon kärvistelen ja odotan hetkeä, jolloin taas nähdään. Tää on rankkaa. Mitenhän sinä jakselet? Ottaako sulla yhtä koville? Näytit hyvältä ja taas olis tehny mieli koskettaa. Sä oot ihan liian ihana. Voitaisko nähdä jo pian?
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorusin kaikki salaisuutesi ko halusin sun kaatuvan ja pysyvän maassa. Mitäs läksit ilman syytä.
Kuulostaa sodanjulistukselta, ystävä.
Kerroin KAIKEN mitä keksin. Tuu kertoon mitä pidit sitte ku kuulet.
Jumalattomat paljastavat miekkansa,
jännittävät jousensa
kaataakseen köyhän ja avuttoman,
surmatakseen suoran tien kulkijat.
Mutta heidän miekkansa osuu heidän omaan sydämeensä
ja heidän jousensa särkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään teot on se mikä merkitsee.
Minkäänlainen pelailu, säätäminen ja värkkääminen ei voisi vähempää kiinnostaa.
En edes vastaa, jos joku laittaa minulle tuollaisessa mielessä viestiä.
Mistä tunnistat, että joku laittaa viestin sellaisessa mielessä. Vastaamattomuus vilpittömään viestiin on tulkittavissa myös tuollaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru tiedätkö olen kranttu ja hurjan kranttu olenkin. Juuri sinä olet palani, mutta lähennymekö koskaan. Yllätyitkö kuinka puna nousi poskilleni mustasukkaisuudesta ja epävarmuudesta tarvitsen kodin. Rauha onkin ollut kateissa ja iski kyyneleet.
Miksi olit mustasukkainen ja kenestä? Sinua minä vain kattelen.
Mustasukkaisuus on minullekkin uusi tunne, mutta luin että sitä se olisi. Juuri siksi ajatus sinusta jossakin mikä on täynnä mahdollisuuksia on liikaa. Ymmärrän toisaalta kirjoittaessa, että pitää taas viilentää ajatuksia. Rauhoittavaa tämä sanojen kirjoittamisen kun taas vilkaisee peiliin ja muistaa totuuden mahdottomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään teot on se mikä merkitsee.
Minkäänlainen pelailu, säätäminen ja värkkääminen ei voisi vähempää kiinnostaa.
En edes vastaa, jos joku laittaa minulle tuollaisessa mielessä viestiä.Mistä tunnistat, että joku laittaa viestin sellaisessa mielessä. Vastaamattomuus vilpittömään viestiin on tulkittavissa myös tuollaiseksi.
Tarkoitin tietysti sellaisia, jotka tiedän tuollaisiksi
Mikä helv hullu täällä on tänään riehunut?! Järkyttävää tekstiä useammassa viestissä.
Enhän mä oikeasti tiedä susta mitään. Sähän voit olla ihan täysin pskahousu. Ja mun miesmaun tuntien, todennäköisesti oletkin.
Tänään täällä, huomenna jossain muualla. Öitä.
Hyvää yötä Jm 🌱halaa minua seuravaaksi
Onnitele valmistumisesta Mn🦄
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru tiedätkö olen kranttu ja hurjan kranttu olenkin. Juuri sinä olet palani, mutta lähennymekö koskaan. Yllätyitkö kuinka puna nousi poskilleni mustasukkaisuudesta ja epävarmuudesta tarvitsen kodin. Rauha onkin ollut kateissa ja iski kyyneleet.
Miksi olit mustasukkainen ja kenestä? Sinua minä vain kattelen.
Mustasukkaisuus on minullekkin uusi tunne, mutta luin että sitä se olisi. Juuri siksi ajatus sinusta jossakin mikä on täynnä mahdollisuuksia on liikaa. Ymmärrän toisaalta kirjoittaessa, että pitää taas viilentää ajatuksia. Rauhoittavaa tämä sanojen kirjoittamisen kun taas vilkaisee peiliin ja muistaa totuuden mahdottomuudesta.
Ota rohkeasti selvää. Ei kannata tehdä oletuksia ja päättää hänen puolestaan.
Once in a lifetime you meet someone who changes everything and who becines your everything
Hyvää yötä valonsäteeni.
(biisi kuvaa minua)
Hyvä yötä elosalle elämäin naiselle miulta mieheltä halein suukoin kilsain matkoin päästä. Nukuttaa. Kauniita unia rakas, huomiseen. Nukkukaa hyvin kaipaajat, kaivatut
Vierailija kirjoitti:
Entäs minua rakastatko? T. S 🥰
Yes! Juuri Sinua, Tiina⛸️😚
Keväinen päivä kanssasi, rakas. Kiireisenä työpäivänäkin ehtii haaveilla vaikka mistä. Myös yhteisestä kesäpäivästä saaressa. Riittää, kun suljen silmäni, niin siinä sinä olet. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.