Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro itsestäsi jokin piirre tai asia, jonka haluaisit paljastaa kaivatullesi.
Olen tylsä.
Eikö sitä näe päälle päin?
Nimenomaan näkyy, kuuluu ja tuntuu jos minut näkisi, kuulisi ja tuntisi.
Tylsäksi tyypiksi kiinnostava.
Voisin kuvitella nämä sinusta mies
A) pidät musta
B) olet ollut ihastunut minuun jollakin tasolla
C) tunteesi ovat haalenneet
D) olet ollut epävarma siitä mitä tunnen sua kohtaan
E) et tiedä mitä tunnen sua kohtaan oikeasti
F) et tiedä mitä haluan elämältäni
G) et tiedä mitä sun pitäisi tehdä suhteeni
Täsmääkö jokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥚🐣🐤🐔🦅
💨💥🥜💪🐦
Tässä on pähkinää purtavaksi ja toisaalta ei, jos tämä on sulta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tätä voisin painottaa riittävästi anonyyminä tässä ketjussa. Jos haluat mut niin toimi. Elämä on nyt tuonut mun eteeni ihmisen jonka kanssa kiinnostus vaikuttaisi olevan molemminpuolista. Ikuisesti en voi odottaa sua ja jos tunteet tästä syvenee se on menoa ja sen jälkeen saat etsiä uuden ihmisen itsellesi. Sitoudun pitkäksi ajaksi suhteeseen jos sellaiseen alan, että sen jälkeen joudut odottamaan vähintään kymmenen vuotta tai jopa loppuelämäsi jos mut haluat. Kaikella rakkaudella kaivatulle.
Hei, en ala kilpailla kenenkään kanssa. Voit pitää hänet.
A) pidät musta
B) olet ollut ihastunut minuun jollakin tasolla
C) tunteesi ovat haalenneet
D) olet ollut epävarma siitä mitä tunnen sua kohtaan
E) et tiedä mitä tunnen sua kohtaan oikeasti
F) et tiedä mitä haluan elämältäni
G) et tiedä mitä sun pitäisi tehdä suhteeni
Kaikki kohdat.
Mies tykkään sun käsistä ja käsivarsista... Kattelin niitä taas tänään, kun teit tietsikan ääressä hommia. Mielikuvitus lähti liikkeelle... 😏
Vierailija kirjoitti:
Vihreä
Kasvit ja kuulat, kyllä! Aate...Ei!
Tässä yksi paljastus. Olen aina inhonnut valkosipulia yli kaiken, en laita sitä koskaan mihinkään ruokiin ja ravintolassa pitää tarkistaa ruokien mausteet. Sen haju on oksettava.
Onnea! Puolivuosisataa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä olikin mies kaivattu.
Olen edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi paljastus. Olen aina inhonnut valkosipulia yli kaiken, en laita sitä koskaan mihinkään ruokiin ja ravintolassa pitää tarkistaa ruokien mausteet. Sen haju on oksettava.
Entä kumina?
Mysteeri:
Onko kaipausketjulaiset vain ilkeitä (eli trollaavat tahalleen kaikkia ihme väitteitä toisten juttuihin) vai tyhmiä eli oikeasti eivät ymmärrä lukemaansa?
Hyvää yötä rauhallinen hallitsijatar. Sinulle en ole vihainen vaan niille jotka kiusaavat minua—haurasta liittolaistasi. Toivottavasti meidän välillä asiat vielä järjestyvät. Kauniita unia ja oman valtakunnan kuvia. ♥️
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Puolivuosisataa täynnä.
Jo parisen viikkoa sitten, mutta ei hätää. 🤗
Voisitko M teleportata itsesi vähän halimaan mun kanssa?
Pikkiriikkisen vaan vaikka?
Kiva kiltti jookos?
Tuli akuutti ikäväpuuskaus.
🤗❤️
Naiselle
Mieheltä
Viitaten tuohon aikaisempaan kommenttiin. Muistaakseni et pidä valkosipulista. Minä taas pidän. Tuli vain mieleen. Toivottavasti voit(te) hyvin ja maailman murheet eivät liikaa paina. Hyvää yötä.
P.S.
Niille, jotka tämän viestin lukevat:. Osa on varmasti jo auttanut sodan uhreja esim. Unicefin kautta tms. Itsekin olen ns. aktivoitunut tässä. Ihmismieli on vain siitä omituinen, että se turtuu. Olen huomannut, että uutisointikin on muuttunut arkisemmaksi. Nyt kuitenkin meidän kaikkien tulisi tehdä uusi lahjoituskierros tms., sillä sota riehuu edelleen. Sen pitäisi olla säännöllistä. Halusin vain tämän tuoda ilmi varsinkin, kun tämä on aika suosittu palsta ja ehkä kommentti saa enemmän huomiota. Toivottavasti tästä ei kukaan mieltään pahoita, kun ei aiheeseen liity.
Vierailija kirjoitti:
Haisiko kaivattusi valkosipulille? 😄
Tukkasi on yleensä tosi siisti ja sopii sinulle, mies.
Suatolle Suhmuraan.