Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kannattaa tarttua tilaisuuteen saada oikeaa rakkautta, jos sellainen tarjoutuu!
Minulla oli kesällä 2017 tuollainen tilaisuus ja harmittaa vieläkin, etten lähtenyt sille tielle.
Nyt eletään siis kohta huhtikuuta 2022, ja jos pääsisin takaisin tuohon 2017 vuoteen niin toimisin toisin.Mistäs sen oikeaksi tiedät? Senkun otat häneen yhteyttä. Jos hän sulle on tarkoitettu, niin varmaan ilahtuu yhteydenotostasi. Muussa tapauksessa ei vaan ollut sulle siltikään tarkoitettu.
Hän on tietysti ollut vakaassa suhteessa jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pyörii sun ajatuksissa nyt kun taidat tietää että olen eronnut?
Oletko? Miksi salaat sen? Jos tietäisin, uskaltaisin ehkä avata sydämeni.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä illalla on ihana ajatus
aamulla on hullu ajatus
Tai mikä illalla on ihana ajatus on aamulla muisto ja ehkä ei hullumpi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkkaava nainen ei vedä miestä puoleensa, vaan on silloin neutraali miesten silmissä. Naiset, jotka on pillereillä, eivät edes huomaa kuukautiskierron vaikutuksia olemukseensa, koska eivät ovuloi.
Niin, ja sitten kun se ovulointi päättyy ihan lopullisesti, niin me naiset muututaan näkymättömäksi.
Muuttuu kuka muuttuu. En ole koskaan ollut näkymätön, enkä tule olemaan sitä mummonakaan. Eläkää ja olkaa iloisia ja ylpeitä naiseudestanne, tytöstä mummoksi ja siltä väliltä. Miksi täällä on niin heikkoitsetuntoisia naisia? -”ihana nyt ja aina”-nainen
Itsekin katsoin juuri samaa, että ihme masentelija/masentelijoita mestoilla.
Jatkuvasti miettimässä milloin naiset on näkymättömiä ja miten elämä on stressaavaa ym.
Kauheen negatiivisia tyyppejäItse pitää tähän vastata, että olen melankolinen luonne jo muutenkin. Minulle on vierasta se ajattelu, että "olen niin ihana". Se ei vaan kuulu tyyliini. Huono itsetunto tulee jo lapsuudesta ja ikävät kokemukset ovat paljon vaikuttaneet. Olen myös introvertti ja mielelläni vähän "näkymätön" luonne. Ihmiset ovat erilaisia. Terveisin alle 30 v nainen.
Melankolinen voi olla olematta muiden ja koko ilmapiirin lannistaja
-ikätoveri
Vierailija kirjoitti:
En ole sellaista kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en tiedä sitä enkä juuri mitään muutakaan.
Sittenhän voit hyvällä omalla tunnolla ottaa yhteyttä minuun. Jos tahdot niin.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle/keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. mammat taas käy kierroksilla. Sedältä mammoille hyvä Vihje. Miehen hiki tunnetusti rauhoittaa naista.
"Jos elämä stressaa, kannattaa käpertyä vastakkaisen sukupuolen edustajan kainaloon ja nuuhkaista. Yhdysvaltalaistutkijoiden mukaan miehisen hien sisältämät hajuaineet, feromonit, rauhoittavat naisen mieltä. Lisäksi kainaloiden nuuskuttelu lisää luteinisoivan hormonin (LH) eritystä aivolisäkkeestä, joka puolestaan valmistaa naista hedelmöittymiseen."
mies54v 😉
Itseasiassa rauhoittaja ei ole itse hiki, vaan feromonit ja nimenomaan puhtaalla iholla. Pitemmän päälle miehen iholla ja hiessä syntyy androstenonia, joka toimii päinvastoin ja karkottaa naisia.
https://health.howstuffworks.com/wellness/men/sweating-odor/attractive-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiipuuko ihastus välillämme pikku hiljaa pois? Miehelle
Ei.
Ottaisitpa minuun yhteyttä. Katson joka päivä meiliä, mutta sinusta ei kuulu. -Ap
Laitappa jotakin josta toisemme tunnetaan, niin otan jos osuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihana P, mä jotenkin toivoisin, et sanoisit mulle jotain kaunista kun nähdään. Tunsin niin jotain kemiaa välillämme, mutta ehkä se on vaan harhaa.
onko tämä sama P jonka joku käski pesulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M. Kettu ❤ M. Amiraali
Hmmm. Olen myös Parantava Amiraali, koska mull on monta nimee.
Hymistely paljastaa, ettei osunut.
Vierailija kirjoitti:
Välillä hiipuu, sitten taas voimistuu. Tämä on kai luonnollista siksi, että et ole elämässäni läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teillä ei, mutta kyllä minulla on ihastus hiipunut jo vähiin ja taitaa olla lähellä tiensä päätä. Väärä aika ja paikka, ei voi mitään.
Elämä olisikin liian helppoa, jos voisi valita ajan, paikan ja ihastuksen kohteen.
Huomasin, että katoit mun perään käytävällä tänään puolen päivän jälkeen. Käännyit pois kun näin sen.
Suloista, mutta niinhän sä oot.
🥰💋
miehelle tottakai
Sä olet aurinko, tähdet ja kuu mun elämäni taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ottaisitpa minuun yhteyttä. Katson joka päivä meiliä, mutta sinusta ei kuulu. -Ap
Olet vienyt minut autollasi kotiin töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. mammat taas käy kierroksilla. Sedältä mammoille hyvä Vihje. Miehen hiki tunnetusti rauhoittaa naista.
"Jos elämä stressaa, kannattaa käpertyä vastakkaisen sukupuolen edustajan kainaloon ja nuuhkaista. Yhdysvaltalaistutkijoiden mukaan miehisen hien sisältämät hajuaineet, feromonit, rauhoittavat naisen mieltä. Lisäksi kainaloiden nuuskuttelu lisää luteinisoivan hormonin (LH) eritystä aivolisäkkeestä, joka puolestaan valmistaa naista hedelmöittymiseen."
mies54v 😉
Itseasiassa rauhoittaja ei ole itse hiki, vaan feromonit ja nimenomaan puhtaalla iholla. Pitemmän päälle miehen iholla ja hiessä syntyy androstenonia, joka toimii päinvastoin ja karkottaa naisia.
https://health.howstuffworks.com/wellness/men/sweating-odor/attractive-…
Niinhän tuossa sanottiin - feromonit. Kokeessa laitettiin kohteelle hajuvesiä estäen nuo epämukavat hajut, kuitenkaan peittämättä feromonien tuoksua.
Hiki sisätää feromoneja..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M. Kettu ❤ M. Amiraali
Hymistely paljastaa, ettei osunut.
Tai voisko olla sittenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Olet vienyt minut autollasi kotiin töistä.
Voisi osua kohdalle. Olenkohan varattu?