Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tätä voisin painottaa riittävästi anonyyminä tässä ketjussa. Jos haluat mut niin toimi. Elämä on nyt tuonut mun eteeni ihmisen jonka kanssa kiinnostus vaikuttaisi olevan molemminpuolista. Ikuisesti en voi odottaa sua ja jos tunteet tästä syvenee se on menoa ja sen jälkeen saat etsiä uuden ihmisen itsellesi. Sitoudun pitkäksi ajaksi suhteeseen jos sellaiseen alan, että sen jälkeen joudut odottamaan vähintään kymmenen vuotta tai jopa loppuelämäsi jos mut haluat. Kaikella rakkaudella kaivatulle.
Tämä voisi olla mulle, mutta tuskin on. Vastaan silti, että olisin onnellinen sun onnestasi. Pahoittelen, että en pystynyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiipuuko ihastus välillämme pikku hiljaa pois? Miehelle
Ei.
Ottaisitpa minuun yhteyttä. Katson joka päivä meiliä, mutta sinusta ei kuulu. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tätä voisin painottaa riittävästi anonyyminä tässä ketjussa. Jos haluat mut niin toimi. Elämä on nyt tuonut mun eteeni ihmisen jonka kanssa kiinnostus vaikuttaisi olevan molemminpuolista. Ikuisesti en voi odottaa sua ja jos tunteet tästä syvenee se on menoa ja sen jälkeen saat etsiä uuden ihmisen itsellesi. Sitoudun pitkäksi ajaksi suhteeseen jos sellaiseen alan, että sen jälkeen joudut odottamaan vähintään kymmenen vuotta tai jopa loppuelämäsi jos mut haluat. Kaikella rakkaudella kaivatulle.
Sinä taidat olla trolli. Kukaan ei kirjoittaisi noin. Jos haikailet toisen perään et kirjoittaisi kenellekään muulle. Miksi pitää tulla aina hämmentämään. Toiset omii ihan turhaan näitä inhottavia viestejä.
Trolli se on. Älkää omiko tuollaista sontaa. Aina jos täällä vähäänkään on kauniita kaipuuviestejä, tuo tunkee noita negojaan sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Röllillä on huono päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkkaava nainen ei vedä miestä puoleensa, vaan on silloin neutraali miesten silmissä. Naiset, jotka on pillereillä, eivät edes huomaa kuukautiskierron vaikutuksia olemukseensa, koska eivät ovuloi.
Niin, ja sitten kun se ovulointi päättyy ihan lopullisesti, niin me naiset muututaan näkymättömäksi.
Muuttuu kuka muuttuu. En ole koskaan ollut näkymätön, enkä tule olemaan sitä mummonakaan. Eläkää ja olkaa iloisia ja ylpeitä naiseudestanne, tytöstä mummoksi ja siltä väliltä. Miksi täällä on niin heikkoitsetuntoisia naisia? -”ihana nyt ja aina”-nainen
Itsekin katsoin juuri samaa, että ihme masentelija/masentelijoita mestoilla.
Jatkuvasti miettimässä milloin naiset on näkymättömiä ja miten elämä on stressaavaa ym.
Kauheen negatiivisia tyyppejä
Itse pitää tähän vastata, että olen melankolinen luonne jo muutenkin. Minulle on vierasta se ajattelu, että "olen niin ihana". Se ei vaan kuulu tyyliini. Huono itsetunto tulee jo lapsuudesta ja ikävät kokemukset ovat paljon vaikuttaneet. Olen myös introvertti ja mielelläni vähän "näkymätön" luonne. Ihmiset ovat erilaisia. Terveisin alle 30 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röllillä on huono päivä.
Jep. Kukaan ei kerro tätä näin täällä, vaan vain katoaa sen toisen elämästä mitään sanomatat.
Ihana P, mä jotenkin toivoisin, et sanoisit mulle jotain kaunista kun nähdään. Tunsin niin jotain kemiaa välillämme, mutta ehkä se on vaan harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen taidat olla herkkä?
Kyllä. On sekä siunaus että kirous. Tästä lähemmin irl.
Naiselle tuo herkkyys ei ole koskaan kirous, pikemminkin aivan jotain muuta. Miehelle tuo taas voi olla jotain hyvinkin epämiellýttävää. Tiesitkö, että katsoin sua tänään pitkään kun kipitit kiireellä menenmään portista ulospäin.
On se joissakin tilanteissa kun kyyneleet yrittävät ottaa vallan.
Ai- no toivottavasti nautit näkemästäsi:)No eikä ole, vaikka kyyneleet hieman valuukin.
Nautin näkymästä, mutta en siitä ajatuksesta että kipitit poispäin.[/quote
Olisit tarttunut hihasta. En nähnyt sua, ellet sitten tarkkaillut tilannetta lintuperspektiivistä.
Ei yhtään harhaa kuukausiin, tänä vuonna lainkaan. No hyvä näin! Ikävä vaan sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiipuuko ihastus välillämme pikku hiljaa pois? Miehelle
Ei.
Ottaisitpa minuun yhteyttä. Katson joka päivä meiliä, mutta sinusta ei kuulu. -Ap
Samoin,samoin! Jo monta vuotta
Ja näemmä aivan suotta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kauniisti hymyilevälle söpöliinille 🤗
Mutta haluan olla viekoittelevasti hymyilevä kohtalotar.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kannattaa tarttua tilaisuuteen saada oikeaa rakkautta, jos sellainen tarjoutuu!
Minulla oli kesällä 2017 tuollainen tilaisuus ja harmittaa vieläkin, etten lähtenyt sille tielle.
Nyt eletään siis kohta huhtikuuta 2022, ja jos pääsisin takaisin tuohon 2017 vuoteen niin toimisin toisin.
Mistäs sen oikeaksi tiedät? Senkun otat häneen yhteyttä. Jos hän sulle on tarkoitettu, niin varmaan ilahtuu yhteydenotostasi. Muussa tapauksessa ei vaan ollut sulle siltikään tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
M. Kettu ❤ M. Amiraali
No, löysitkös nyt ittes?🙃
😘🧩❤
Mitä pyörii sun ajatuksissa nyt kun taidat tietää että olen eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kannattaa tarttua tilaisuuteen saada oikeaa rakkautta, jos sellainen tarjoutuu!
Minulla oli kesällä 2017 tuollainen tilaisuus ja harmittaa vieläkin, etten lähtenyt sille tielle.
Nyt eletään siis kohta huhtikuuta 2022, ja jos pääsisin takaisin tuohon 2017 vuoteen niin toimisin toisin.
Sama vika rahikaisella. Ei oltais kummassakaan tapauksessa täällä. Meni sitten suhteen tai saveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla trolli. Kukaan ei kirjoittaisi noin. Jos haikailet toisen perään et kirjoittaisi kenellekään muulle. Miksi pitää tulla aina hämmentämään. Toiset omii ihan turhaan näitä inhottavia viestejä.
Miksei voisi kirjoittaa?
Minä missasin silloin 2017 vuonna mahdollisuuden rakkauteen nimenomaan siksi, kun kuvittelin että ”kaivatun” kanssa voisi tulla jotain xD
Nyt tuo ajatus naurattaa, mutta silloin olin jossain psykoosinomaisessa tilassa tunteineni enkä nähnyt selkeästi.
Vasta 2020 tajusin kunnolla koko jutun ja sen, että ns. kaivatun kanssa ei olisi koskaan voinut tulla mitään ja sen sijaan tuo 2017-mies olisi voinut minua rakastaa, ja kuluneen vuoden aikana tuo tunne on vain vahvistunut.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vain! Kun kolahtaa, täytyy antaa mennä!
Ehdottomasti samaa mieltä! Anna mennä vaan! Eri.
Itse itselleen vastaaja !