Suomi on maailman onnellisin maa viidettä kertaa peräkkäin. Mistä olet onnellinen tänään?
Vihdoin on pilvinen sää niin ulkona voi liikkua ilman pelkoa auringosta johtuvasta päänsärystä.
Kommentit (66)
Olen onnellinen kun olen suomalainen ja saan asua puhtaassa luonnossa, on puhdasta juomavettä, maailman puhtain ruoka, koulutusmahdollisuudet, maailman korkeimmin koulutetut opettajat, demokratia, itsenäisyys, yhteiskunnan tuet, pelastus-ja palolaitosjörjestelmä, korruptoitumaton poliisi-ja oikeusjärjestelmä, äänioikeus, itsemääräämisoikeus, vapaus ja vastuu… näin muutaman mainitakseni!
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen, kun Suomessa saa hoitaa mielenterveyttään juomalla pään täyteen viinaa ja sammumalla hankeen, jos tuuri käy niin kuolee ja ja sitten vasta onnellinen onkin.
Tuon voi tehdä monessa muussakin maassa, ei mikään ihme juttu.
Nämä Suomea dissaavat ulkosuomalaiset ovat juurikin sopeutumattomia terveeseen yhteiskuntaan. Ongelmaisia, paossa tekojaan, virheitään ym.
Katkeroituneita ihmisiä.
Mulla ei ole elämä mennyt sillä tavalla miten olisin sen halunnut menevän ja välillä on ollut todella masentaviakin kausia päällä.
Toisaalta on kuitenkin myös paljon mistä olla onnellinen.
Asun pienessä, suhteellisen rauhallisessa ja idyllisessä kaupungissa tilavassa kaksiossa vuokralla. Mulla on toimiva ja ihan menevä auto, melko stressitön työpaikka ja paljon kavereita. Suomi on siitä hieno maa, että täällä ei kukaan jää heitteille jos on itse valmis ottamaan ensimmäisen askeleen kohti uutta ja erilaista elämää. Apua saa kun sitä pyytää ja uusi päivä on uusi mahdollisuus. *kaikkien kliseiden äiti*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen että olen työtön. olen onnellinen että jouduin maksamaan yksityisellä hammaslääkäristä kun pari vuotta sitten en päässyt kunnalliseen. Ehkä puolen vuoden kuluttua..en voi antaa sinulle aikaa hammaslääkäriin sanottiin puhelimessa. ESPOOSSA.olen onnellinen siitä että vaikka eu.ssa ollaan suomessa rikotaan eu..n sääntöä sosiaaliturvasta (määrästä joka on alhainen) eikä MUUTOSTA NÄYTÄ TULEVAN.Ei köyhille tartte mitään avustuksia lisätä.oon niin onnellinen että suomessa on kaivoslaki niin paska että ne kaivospaskat joudutaan ME korjaamaan ja maksamaan. Ynnä muuta ynnä muuta.Olen onnellinen että suomessa laki on rikollisen puolella tuomioineen ja hyssyttelyineen ja olot vankilassa paremmat kuin vanhuksella hoitolaitoksessa.
Mutta sinulla on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä. Monessa muussa maassa olisit kadulla.
USAssa minulla on nuo ja lisaksi 2 miljoonaa pankissa. Onko sinulla, onnellisella suomalaisella?
Tässä ei ollut kyse tuosta, vaan siitä että tekeekö se kaksi miljoonaa sinut onnelliseksi. Itse voin ihan rehellisesti kokemukseen perustuen sanoa että oman onnellisuuteni kannalta moni muu asia on paljon merkityksellisempi kuin pankkitilin saldo.
Kylla tekee kun tietaa etta koskaan ei tule mistaan puutetta. Lisaksi asun maassa missa paasen laakariin ja hammaslaakariin silloin kun haluan.
Rahalla saa ja hevosella paasee.
Hyvä jos se riittää sinulle. Itselleni ei. Halusin ennemmin jotain aitoa, ja sen olen löytänyt kaikkein kauneimmasta Suomesta vaikka muutaman euron sen eteen joutuikin uhraamaan.
Kylla tekee kun tietaa etta koskaan ei tule mistaan puutetta. Lisaksi asun maassa missa paasen laakariin ja hammaslaakariin silloin kun haluan.
Rahalla saa ja hevosella paasee.