Suomi on maailman onnellisin maa viidettä kertaa peräkkäin. Mistä olet onnellinen tänään?
Vihdoin on pilvinen sää niin ulkona voi liikkua ilman pelkoa auringosta johtuvasta päänsärystä.
Kommentit (66)
Olen niin onnellinen, kun Suomessa saa hoitaa mielenterveyttään juomalla pään täyteen viinaa ja sammumalla hankeen, jos tuuri käy niin kuolee ja ja sitten vasta onnellinen onkin.
Ulkoeläin kirjoitti:
Olen onnellinen siitä,etä tajusin lähteä muille maille jo liki 15 vuotta sitten!
Silti palstailet täällä, taitaa olla kova ikävä takaisin.
Yököttää tuollainen valitus, joka kuuluu kuitenkin oman kodin omalta sohvalta tai sängystä.
Kyllä kuulkaa on asiat hyvin vaikkei rahaa olisikaan ja joutuu itse maksamaan hammaslääkärinsä!
Hitto soikoon kun maailma on täynnä ihmisiä jotka eivät ikikuunaan edes näe hammaslääkäriä, saati sänkyä, sohvaa tai omaa kotia! Hävetkää.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007613855.html
"Juontaja Mikko Kekäläinen asui Nenäpäivä-reissulla savimajassa Keniassa – järkyttyi olosuhteista, joissa pienet lapset elävät"
Siitä, ettei minua huumata enää väkisin opioideilla. Voisiko väärentää tilastoa?
https://yle.fi/uutiset/3-11094735
Tuon Violan jäljille voisivat mennä ne jotka tästä maasta haluavat pois.
Edelleen köyhillä tukala tilanne. Muuten voi kiittää rauhasta, niin kauan kuin naapurivaltio sen suo. Keväällä luonto on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sosiaaluokkia käytetään haastatteluissa. Köyhä ei kyllä onnea tunne kun saa kokoajan pelätä millon tulee karenssia ja muita ongelmia kelan ja työkkärin kanssa. Kyykyttämistä ja vainoamista joka sentistä. Ei täällä terveydenhuoltokaan pelaa jossei itse osaa vaatia ja valittaa. Jopa lääkitykseen pitää itse puuttua.
Ymmärrätkö että monessa muussa maassa juuri köyhän asema on todella paljon heikompi kuin köyhän asema Suomessa. Saat kuitenkin ylipäätään sitä terveydenhoitoa, lisäksi asunnon ja ruokaa vaikka et edes viitsisi laittaa tikkua ristiin oman toimeentulosi eteen. Varmaan yli 90%:lle maailman ihmisistä jo yksin tuo olisi todella luksusta. Kun taas juuri niillä paremmilla sosiaaliluokilla on lokoisammat oltavat ennemminkin Suomen ulkopuolella.
Tulin just kuntosalilta ja keho tuntuu siellä toipuneen viikon istumatyöstä.
Kuntosalitreenin lisäksi olin iloinen kun löysin kaupasta pashaa. Ostin itselleni pari purkillista.
Olen onnellinen siitä, että vanha äitini on vielä elossa ja järjissään, minulla on ruokaa ja katto pään päällä. Loppujen lopuksi en muuta tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen kun näin naapurin vaihtavan vaatteita herättyään.
Jos hän olisi tehnyt sen ennen heräämistään,olisi saattanut olla vielä mielenkiintoisempaa seurattavaa. :)
Kuulostaa siltä, että joku lobbaa tuon tuloksen ironisesti ja passiivisaggressiivisesti.
Ei ole, uutinen on propaganda paskaa, Suomessa on viljalti korruptiota, verorahat syydetään maailmalle, sosiaalietuudet menevät nekin vierasmaalaisille.
Ukrainan menestymisestä venäjää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen että olen työtön. olen onnellinen että jouduin maksamaan yksityisellä hammaslääkäristä kun pari vuotta sitten en päässyt kunnalliseen. Ehkä puolen vuoden kuluttua..en voi antaa sinulle aikaa hammaslääkäriin sanottiin puhelimessa. ESPOOSSA.olen onnellinen siitä että vaikka eu.ssa ollaan suomessa rikotaan eu..n sääntöä sosiaaliturvasta (määrästä joka on alhainen) eikä MUUTOSTA NÄYTÄ TULEVAN.Ei köyhille tartte mitään avustuksia lisätä.oon niin onnellinen että suomessa on kaivoslaki niin paska että ne kaivospaskat joudutaan ME korjaamaan ja maksamaan. Ynnä muuta ynnä muuta.Olen onnellinen että suomessa laki on rikollisen puolella tuomioineen ja hyssyttelyineen ja olot vankilassa paremmat kuin vanhuksella hoitolaitoksessa.
Mutta sinulla on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä. Monessa muussa maassa olisit kadulla.
USAssa minulla on nuo ja lisaksi 2 miljoonaa pankissa. Onko sinulla, onnellisella suomalaisella?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitäisi olla positiivisia ja osoittaa onnellisuutensa käyttäytymällä aina ystävällisesti ja auttavaisesti omassa lähipiirissään.
Jos jollain on vakavaa sairautta tai muuta vastaavaa, muut auttavat ja tukevat tällöin.Olen onnellinen asuessani maailman onnellisimmassa, itsenäisessä ja vapaassa maassa.
EI kiinnosta auttaa tai olla positiivinen teitä fasisteja kohtaan. En vielä unohtanut että massat olivat juuri hetki sitten uunittamassa ja syrjäyttämässä rokottomattomia tästä yhteiskunnasta. Mun puolesta saa tulla teille vaikka jokaiselle kasvain aivoihin niistä roskapiikeistä. Olisi ehkä parempi huominen tälläkin maalla edessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen että olen työtön. olen onnellinen että jouduin maksamaan yksityisellä hammaslääkäristä kun pari vuotta sitten en päässyt kunnalliseen. Ehkä puolen vuoden kuluttua..en voi antaa sinulle aikaa hammaslääkäriin sanottiin puhelimessa. ESPOOSSA.olen onnellinen siitä että vaikka eu.ssa ollaan suomessa rikotaan eu..n sääntöä sosiaaliturvasta (määrästä joka on alhainen) eikä MUUTOSTA NÄYTÄ TULEVAN.Ei köyhille tartte mitään avustuksia lisätä.oon niin onnellinen että suomessa on kaivoslaki niin paska että ne kaivospaskat joudutaan ME korjaamaan ja maksamaan. Ynnä muuta ynnä muuta.Olen onnellinen että suomessa laki on rikollisen puolella tuomioineen ja hyssyttelyineen ja olot vankilassa paremmat kuin vanhuksella hoitolaitoksessa.
Mutta sinulla on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä. Monessa muussa maassa olisit kadulla.
USAssa minulla on nuo ja lisaksi 2 miljoonaa pankissa. Onko sinulla, onnellisella suomalaisella?
Tässä ei ollut kyse tuosta, vaan siitä että tekeekö se kaksi miljoonaa sinut onnelliseksi. Itse voin ihan rehellisesti kokemukseen perustuen sanoa että oman onnellisuuteni kannalta moni muu asia on paljon merkityksellisempi kuin pankkitilin saldo.
Jos Suomi haluaa väkisin narsistisen maan uhriksi, tämä on se tapa.
Kaikki hyvin kun on oma asunto, siellä lämmintä ja riittävästi ruokaa. Ja ihan mahtavaa, että terveydenhuolto toimii niin hyvin, pääsin tutkimuksissa hienosti eteenpäin. Kesän ihmeet Suomessa, rantasauna, järvi. Ja talvella suksimaan valkeille hangille. Kyllä meidän kelpaa!
Keväästä ja siitä, että on perjantai. Viikonlopuksi ei mitään suunnitelmia, joten huomenna voin aamulla herättyäni tehdä ihan mitä vaan mua huvittaa. Olen myös onnellinen ihmissuhteistani, koirastani (käytiin äsken pitkällä päivälenkillä), kodistani ja työstäni.