Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit minusta?

Vierailija
26.08.2015 |

Olen alle 25-vuotias nainen. Minulla on 6kk ikäinen lapsi. Olen melko näyttävä nainen (kun jaksan laittautua), mutta minusta huomaa nuoruuteni. ajan melko uudella maasturilla.

Minulla on alkanut häiritä se että tiedostan olevani melko provosoiva näky ihan jo niiden juttujen perusteella mitä täältä lukee. Mieheni on vakituisessa työpaikassa. Itsellänikin on työpaikka mihin palata äitiysloman loputtua. Vaatteideni alla minulla on normaali synnyttäneen naisen vartalo arpineen kaikkineen. Maasturi meillä on, jotta voimme kulkea helpommin metsällä ja on tilaa matkustaa koirien ja lapsen kanssa.

Häitsee myös tämä oma vainoharhaisuus, koska en ennen ole välittänyt mitä muut ajattelevat, mutta olen alkanut liikaa ajattelemaan minkälaisen kuvan annan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta maasturisi ellet ajele miten sattuu.

Vierailija
2/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et erotu mitenkään muista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 00:58"]Ketään ei kiinnosta maasturisi ellet ajele miten sattuu.
[/quote]
Sama se sille. Kysyinkin mitä ajattelisit MINUSTA.
-ap

Vierailija
4/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tarkkailet itseäsi ihan kauheasti ja luulet ihmisten katselevan sinua enemmän kuin heitä ikinä kiinnostaakaan. Ja että olet tavattoman ylpeä autostasi ja miehestäsi, jotka molemmat tuvat tavallaan statusta elämääsi. Että olet aika epävarma ihminen, jolla on ehkä rikkomainen perhetausta ja nyt tämä turvatuissa puitteissa eläminen on vähän kuin tuhkimosatua.

Että tulet käymään melkoisen ikäkriisin kolmekymppisenä, kun oivallat olevasi erillinen ihminen etkä jotakin, jonka materia ja siviilisääty määrittää. Erehdyt silloin luulemaan, että siitä kaikesta on päästävä pois. Jätä miehesi, jos järki ei palaa päähän ajoissa ja jos et älyä tehdä itsetutkiskelua korvien välissä. Tarvitet paljon työtä itsesi kanssa, ja sillä ei pidä ylenmärin rasittaa omaisia.

Nelikymppisenä olet joko katkeroitunut ja tissutteleva masennuspotilas, tai voiton puolelle päässyt aikuinen ihminen, joka kykenee antamaan anteeksi menneisyytensä ihmisille ja ymmärtää heidätkin vajavaisina. He ovat tarjonneet sinulle juuri sitä parasta mihin ovat sen hetkisillä voimavaroillaan kyenneet.

Vierailija
5/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 korjaa: jätäT miehesi, jos...

Vierailija
6/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mwne juttelemaan tästä terapeutillesi. Jos ei ole, hanki sellainen

Vierailija
7/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajatella... Mikä ulkonäössäsi provosoi? Paljon tatuointeja vai kalju vai torahampaat?
Eikö töissäkäynti ja autoilu ole ihan normaaleja asioita? Mitä en nyt tajua?

Vierailija
8/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin, etta tyhma ja epavarma jos ajaa maasturilla

Vierailija
9/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäkun sinä olet trolli.

25-vuotias ei kuvailisi itseään "näyttäväksi", eikä osaisi kirjoittaa oikein "25-vuotias". Lisäksi tässä on liikaa elementtejä, joiden arvelet olevan ärsyttäviä. Lisäksi käytät tuota -ni-päätettä niin, että alat jo kuulostaa Tuksulta, eli koko juttu on ihan feikkiä.

Vierailija
10/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:10"]Eikäkun sinä olet trolli.

25-vuotias ei kuvailisi itseään "näyttäväksi", eikä osaisi kirjoittaa oikein "25-vuotias". Lisäksi tässä on liikaa elementtejä, joiden arvelet olevan ärsyttäviä. Lisäksi käytät tuota -ni-päätettä niin, että alat jo kuulostaa Tuksulta, eli koko juttu on ihan feikkiä.
[/quote]
Totta. ilta huvina katsoin kuinka hyvin tästä provosoidutaan.:) nro.5 voitti!
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme