Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä hajoaa kaikki

Vierailija
18.03.2022 |

Paitsi omaan autoon liittyvät ei omasta toimesta hajoa. Mutta laatikoiden kannet, keittiövälineet, vetoketjut ym. Kaikki hajoaa, kun tekee kaiken raivovaihteella nykien, kiskoen ja paiskoen.

Onko jollain kokemusta tai peräti ratkaisua ko ongelmaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen kuin miehesi, ja se ärsytti kyllä ex-miestä (vaikka ei nyt tästä syystä aikanaan erottu). Mutta en vaaan voi sille mitään, olen kyllä yrittänyt tehdä hitaammijnja huolellisemmin, olla paiskomatta ovia yms, mutta aina se sitten kuitenkin unohtuu. Vaikka joskus olen laittanut muistilappujakin seinälle (kun asuin hetken kerrostalossa eron jälkeen, halusin säästää varsinkin alakerran naapureita). Mutta olen jotenkin vaan niin kömpelö käsistäni ja nopea temperamentiltäni, että edelleen hajotan vähän väliä jotakin. 

Eli en ikävä kyllä keksi ratkaisua ongelmaasi, mutta ehkä jos se tietonyhtään auttaisi, ettei miehesikään sitä ehkä tahallaan tee. Meillä on kaikilla vikamme, joita on vaan opittava sietämään, ellei tahdo jatkuvasti riidellä samoista asioista

Vierailija
22/26 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samanlainen kuin miehesi, ja se ärsytti kyllä ex-miestä (vaikka ei nyt tästä syystä aikanaan erottu). Mutta en vaaan voi sille mitään, olen kyllä yrittänyt tehdä hitaammijnja huolellisemmin, olla paiskomatta ovia yms, mutta aina se sitten kuitenkin unohtuu. Vaikka joskus olen laittanut muistilappujakin seinälle (kun asuin hetken kerrostalossa eron jälkeen, halusin säästää varsinkin alakerran naapureita). Mutta olen jotenkin vaan niin kömpelö käsistäni ja nopea temperamentiltäni, että edelleen hajotan vähän väliä jotakin. 

Eli en ikävä kyllä keksi ratkaisua ongelmaasi, mutta ehkä jos se tietonyhtään auttaisi, ettei miehesikään sitä ehkä tahallaan tee. Meillä on kaikilla vikamme, joita on vaan opittava sietämään, ellei tahdo jatkuvasti riidellä samoista asioista

Lisään, että en ole lainkaan tuittuileva enkä vihainen luonteeltaani, kärsimätön kyllä, mikä lienee osasyynä tähän ongelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä on, että joissakin vaatteissa voi vetoketjun väliin liian helposti mennä kangasta. Eli tavallaan suunnittelu virhe jo alun pitäen.

Tämän tilanteen ratkaisu usein rikkoo vetoketjun. Ainakin, kun ottaa voimat käyttöön. Miehillä on yleensä voimaa riittävästi vetoketjun rikkomiseen.

Vierailija
24/26 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei pitäisi leijua kun puhutaan kiukussa paiskomisesta. Kuinka monta puhelinta on naiset paiskoneet seinille ja pitkin maisemaa? Siinä on laji jossa naisilla on paljon enemmän osallistujia kuin miehillä. V.t.n huudon kanssa lähtee se puhelin kun naisella menee hermot.

Vierailija
25/26 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen monasti törmännyt naisiin, jotka rikkovat laitteet. Eivät katso, että onko oikea liitin ja oikeassa asennossa, vaan yrittävät rinnoa väkisin. Johto irrotetaan johdosta, eikä liittimestä vetämällä. Jos printterin tms luukku ei meinaa mennä helpilla kiinnostaa, yritetään runnoa voimalla. Ei asianmukaista puhdidtusta. Pölypussi ei ole kunnolla paikallaan tai on vääränlainen ja pölyt pääsevät moottoriin. Kaadetaan juomat tietokonerllr jne.

Vierailija
26/26 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että en ole lainkaan tuittuileva enkä vihainen luonteeltaani, kärsim

Jahas, kirjoitinkin jo tänne. Motorinen kömpelyys on ihan klassikko-ADHD:tä, kattilankannet vaan lentelevät ja rouva kävelee sujuvasti päin ovenkarmeja. Olen luonnostani hyväntuulinwn optimisti, joten mies ei luule kiukkuiluksi. Muu maailma on kieltämättä niin hidas, että odotellessa ehtii hyvin rönsyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan