Miks Salkkareissa osa II
Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salinit pitäkää perhepäivälliset.
T. Helena KuulaSun neuvos kyllä tiedetään.
T. Stuba ja Segu
Älkääs pojat soittako poskea äidillenne. Pelastin teidät monesta kusesta.
T.HelluPidä sinä vaan poskessas Nikkisen kul...lia
T. Kuulan pojot
No mutta pojat!!! Eikö teillä ole mitään häpyä!
Itse naitte kaikki rapun naiset läpi, eikö hävetä yhtään?Hyi hel ve tti. Vieläkin painajaisia ton lehmän käsittelystä sängyn puolella.
T. Nikkinen
Älä? Entäs, kun jouduit Salmea nuolee? Muaaahhhhaaahhaaa! Ei juma*auta!
T. Sergei
Voi Jukka kulta, jopa Ismo "hik" on parempi mies kuin sinä. Eikä niistä sun piirroksista tullu yhtään mitään, taiteeski "hik" oli naurettavaa. Sofia, haluuks käydä Seppoo kattoo?
T. MaaritTI
Vierailija kirjoitti:
Voisko Dahlia heittää mua lihapullilla?
T. Jutta
Sinähän olet itse liikkuva lihapulla. Aion eroittaa Aaron ja sinut
T.Dahlia
Kuka tykkää, kuka ei. Itse päätin jättää kommentoinnin pois. Kukaan ei kommentoi mun juttuja koska ne häviää tämän kaiken alle. Palaan sitten viestittelemään kun täällä joskus voi sitä tehdä. Hyvää pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jukka kulta, jopa Ismo "hik" on parempi mies kuin sinä. Eikä niistä sun piirroksista tullu yhtään mitään, taiteeski "hik" oli naurettavaa. Sofia, haluuks käydä Seppoo kattoo?
T. MaaritTI
Otatko omalletunnollesi jos teen itselleni jotain tai päädyn vokottelemaan vaihto-oppilas tytärtäni Manilaan? Sitäkö sinä haluat? Sofian jätät kuitenkin rauhaan.
Jos mä palaisin sarjaan niin, et leikittäis et mä on Miia, niin nousisko sarjan taso?
T. Kirsi
Vierailija kirjoitti:
Kuka tykkää, kuka ei. Itse päätin jättää kommentoinnin pois. Kukaan ei kommentoi mun juttuja koska ne häviää tämän kaiken alle. Palaan sitten viestittelemään kun täällä joskus voi sitä tehdä. Hyvää pääsiäistä.
Siinä voi kestää, mä ku palasin vähän pidemmäks aikaa.
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Aki-kulta, annatko äidillesi koskaan anteeksi?
T. Salme
Muistan vielä liisn hyvin, kun jouduin antaa sulle mun tikkarin imettäväksi. Pala tulessa haaska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Stuba ja Segu
T. Kuulan pojot
Itse naitte kaikki rapun naiset läpi, eikö hävetä yhtään?Hyi hel ve tti. Vieläkin painajaisia ton lehmän käsittelystä sängyn puolella.
T. Nikkinen
T. Sergei
Camillan laukusta etsin Seireenin numeron. Odotas vain.
T. Nikkinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Otatko omalletunnollesi jos teen itselleni jotain tai päädyn vokottelemaan vaihto-oppilas tytärtäni Manilaan? Sitäkö sinä haluat? Sofian jätät kuitenkin rauhaan.
Ota nyt juma lauta vastuu teoistas! "Hik" Me lähetään Sofian kaa nyt kattoo Seppoa Nakk... siis "hik" kittilään.
T. MaaritTI
Vierailija kirjoitti:
Aki-kulta, annatko äidillesi koskaan anteeksi?
T. Salme
Et saa koskaan anteeksi! Olet häikäilemätön ihmishirviön kuvotus, joka käytti viatonta lasta seksuaalisesti hyväksi! Toivottavasti et elä kauan.
T. Ex-poikasi Aki
Hejssan kaikki. Karin täällä. Onko Lasse vielä vapaa? Meillä jäi juttu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi ihan hyvin edelleenkin kommentoida mistä tykkää.
Salme, lähtisitkö kanssani ulos? Tunnen, että meillä synkkais.
T. Veli
Ah, näin äsken ihan fantastista unta. Siinä mä olin saunassa ja kaikki pihlajakadum miehet oli mun ympärillä odottamassa vuoroaan. Uh, mun pöksyt on niin märät!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Ota nyt juma lauta vastuu teoistas! "Hik" Me lähetään Sofian kaa nyt kattoo Seppoa Nakk... siis "hik" kittilään.
T. MaaritTI
Pääsenks mä mukaan, sano että pääsen! On niin yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Stuba ja Segu
T. Kuulan pojot
T. Nikkinen
T. SergeiCamillan laukusta etsin Seireenin numeron. Odotas vain.
T. Nikkinen
Miltäs se mamma maistui? Et sä mua ja Sebua löydä.
Uskallappas!
T. Pirjo