Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Ihan sama mitä tänne ketjuun laitetaan, kuhan mä saan kohta munaa ja oikein kunnolla.
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jaksat? Aamusta iltaan samaa? Kiva etsiä tästäkin monen sivun jutusta muutamat oikeat viestit.
Ei noi kaikki viestit yheltä ole. Useampi vähän pitää hauskaa näin pääsiäisenä.
Hauskaa voi pitää varmaan muuallakin. Ja nyt varmaan haukutte seuraavaksi tosikoksi. Täällä on tarkoitus spekuloida ja kommentoida jaksoja ei pelata mitään roolipeliä. Sillekin on ollut oma ketjunsa olemassa.
EVVK.
T. Silja
Kuka täällä nyt on se syyllinen?
T. Linda ja Joanna
Mun tylsähköä arkea tämä hahmojen keskustelu kyllä piristää ja hauskuuttaa.
Millon minä saan kunniani Tyynen kuoleman tutkimustyön puolesta? Tyyne kiroa Rajala!
T. Susanna Viita
SIIS MÄ RAKATASTAN TÄTÄ MONISTAJAA!
T. Jaana
Valittaja, valittaja, valittaja...
T. Aero
Noelkin sai minkä halusi, kun Robin sai puhelun Valviralta ja samalla varoituksen. Vielä lähti Elinan luota pois siten, että pitää miettiä asioita. Vaikka Elina sen jo ääneen sanoi, että Noel sen varmasti teki kuten tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vei mun konjakkipullon ja Suomi viinat!?
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. JukkaOn se kumma ku ei saa huuliaan vähän kostuttaa.
T. MaaritTI
Kostuta niitä alapään huulias, mutta dokaamisen on loputtava! Lapsetkin häpee sua ja entäs Sofia? Lapsenlapseskin on kohta deeku, kiitos sun seurasi!
T. Jukka
Miksi kukaan ei kestä kaakatustani?
T. Mirkku
Mä ainakin aion tänään vitsailla ja aika rajusti. T. Roosa
Mä ainakin aion panna tänään ja aika rajusti. T. Eva
Mä ainakin aion "unohdella" tänään ja aika rajusti. T. Aaro
Mä ainakin aion uhkailla tänään ja aika rajusti. T. Noel
Mä ainakin aion tänään sekoilla ja aika rajusti.
T. Laura
Siis mitä? Onko tämä ketju mennyt rikki? Hahmot rikkovat neljännen seinän.
T. AV-mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
Kostuta niitä alapään huulias, mutta dokaamisen on loputtava! Lapsetkin häpee sua ja entäs Sofia? Lapsenlapseskin on kohta deeku, kiitos sun seurasi!
T. Jukka
Isä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
T. JukkaIsä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
T. Aleksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
T. JukkaIsä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
Äidin poika, ota tosta huikka. Ja isukki voi pitää huolen omista asioistaan. Kuten siitä kirveen heiluttamisesta. Ismon seura ei ole näköjään tehnyt hyvää, mutta säälistähän minäkin sen kanssa aikaa vietin.
T. MaaritTI
Ei ois tarvinnut tehdä kolmekymppiselle miehelle enää näin järkyttävän dramaattista panikointia oman seksuaalisuutensa kanssa. Ymmärrän sen hämmennyksen ja mahdollisen peittelyn, mutta Sampo on aina ihan hemmetin paniikissa, kun se meinaa suudella Kallea. Aikuismaisempi käsittelytapa olisi sopinut tähän.
Tavallaan toivon että Kalle vois jotenkin tehdä Sampon mustasukkaiseksi. Koska sillä varmaan nousis korvista savua :D Ihme ettei Cindy tajunnu ollenkaan. Kalle kysyy Sampoa mutta ei miettinyt kertaakaan miksi. Ismolla sentään tuntuu ehkä olevan jonkinlainen vainu menossa? Jotenkin tuntui sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei kestä kaakatustani?
T. Mirkku
Koska sä yrität pilata mun elämän! Häivy takas kotiis ja jätä mut rauhaan!
T. Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
Äidin poika, ota tosta huikka. Ja isukki voi pitää huolen omista asioistaan. Kuten siitä kirveen heiluttamisesta. Ismon seura ei ole näköjään tehnyt hyvää, mutta säälistähän minäkin sen kanssa aikaa vietin.
T. MaaritTI
Maarit, onko se totta? Olitko sä mun kanssa vaan säälistä? Älä ärsytä mua...
T. Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
T. MaaritTI
Maarit, onko se totta? Olitko sä mun kanssa vaan säälistä? Älä ärsytä mua...
T. Ismo
Voi voi, tekeekö totuus kipeää että minä olen se alfa?
T. Jukka
Missä viipyy "Miks Susussa" ketju?
T. Susu