Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Kuule pidäpä sinä monistaja kerrankin se monistamisesi aisoissa. Mä vaan tarkotan et sä oot valmis käyttämään hyväksesi fan ficceja, juonipaljastuksia siis ihan mitä tahansa viestejä joilla yritetään pitää tää keskustelu hyvänä. Se sun järkes on poissa ja sinne se jääkin ja huomenna sä tohellat jo ihan jotain muuta.
T. Hanna
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla ole mitään automaattista valvontaa? Luulisi, että kun käyttäjä postailee saman tekstin monta kertaa (tai useampia viestejä minuutin sisällä), spam detector aktivoituisi automaattisesti ja tämä käyttäjä bannattaisiin viesteineen ennen kuin toiminta ehtii räjähtää käsiin. Kummallista, ettei spammausta saada kuriin näin isolla keskustelupalstalla.
Ite oon huomannu, et jos yrittää heti laittaa uutta viestiä niin sitten se menee hyväksyttäviin, kai. Mutta jonkun minuutin päästä voi jo laittaa seuraavan.
Voisimmeko nyt pikku hiljaa keskustella minun elämästäni?
T. Susu
Voisinko olla uusi näyttelijä Raisalle?
Ettehän ole unohtaneet että minäkin olin sarjassa?
T. Pipsa
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla ole mitään automaattista valvontaa? Luulisi, että kun käyttäjä postailee saman tekstin monta kertaa (tai useampia viestejä minuutin sisällä), spam detector aktivoituisi automaattisesti ja tämä käyttäjä bannattaisiin viesteineen ennen kuin toiminta ehtii räjähtää käsiin. Kummallista, ettei spammausta saada kuriin näin isolla keskustelupalstalla.
Ei ole. Ja tuo "ilmianna asiaton" on ihan arpapeliä. Joskus poistuu, joskus ei. Joskus poistuu täysin asiallisia viestejä ja sitten samaan aikaan menee aivotonta 10 sivun spämmäystä läpi ilman mitään.
Ah Noel on niin ihana ja seksikäs en kestä!❤
On rikos unohtaa minut.
T. Susu
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että tämä menee nyt näin, että Aaro saa puolet Kallen tehtävistä ja sitten ne jakaa vielä työhuoneenkin. Saako kysyä, ovatko oikein saman pöydän ääressä?
Nythän ne hommat alkaa luistamaan ja Aaro nappaa tabuja. Homma päättyy vielä niin että Aaro mokaa ja joutuu ite katkaisuun. Mutta mutta, tätä johtaja skismaa pyöritetään ilmeisesti kevääseen.Miten tosiaan Linda voi saada roolin Matti Virtasen murhatutkinnassa kun yksi epäilty on sen oma tytär. Eikö edes Joanna sano tästä mitään?
Miten niin Lasse joutuu luopumaan Joannasta?
Kuulemma väliaikainen ratkaisu, joka tehty helpottamaan Kallen stressitöntä työhönpaluuta (työt jaetaan kahdelle johtajalle). Romppainen sopinut asiasta Dahlian ja johtoryhmän kanssa. Kallelle selvisi myöhemmin, että Dahlia soitti Romppaiselle siksi, että Ismo suututti hänet Delismo-porttikiellolla. Ja tästähän tietty Kalle suuttuu Ismolle.
Kallella ja Aarolla on sama työhuone, mutta sentään erilliset työpöydät (jotka tosin aika lähellä toisiaan). Molemmilla on suuri näyttämisenhalu ja painavat hommia iltamyöhään ylitöissä. Kalle haukottelee ja Aaro napsii pillereitä.
Lasse saa kuulla Matin tapauksesta ja vannoo Nellalle pitävänsä suunsa kiinni, vaikka se tarkoittaisi kihlatulleen valehtelemistä. Lasse murehtii miten voi enää tämän jälkeen koskaan katsoa Joannaa silmiin. Linda ilmoittaa myöhemmin Lasselle merenrannalla, että tyttöjen tulevaisuus saadaan pelastettua, jos Linda saisi tutkimuksen kokonaan itselleen. Se tapahtuisi, jos Joanna saataisiin lähtemään interpoliin. Lasse on murtunut, koska on vain huonoja vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ja tuo "ilmianna asiaton" on ihan arpapeliä. Joskus poistuu, joskus ei. Joskus poistuu täysin asiallisia viestejä ja sitten samaan aikaan menee aivotonta 10 sivun spämmäystä läpi ilman mitään.
Yritin kerran ilmiantaa oman viestini, kun tuli katumapäälle. Ei lähtenyt vaikka kahdella eri laitteella. Aina mietin, että mitenköhän tuo oikeen tekee sen kaiken? Saa välillä hetkessä poistettua monia viestejä.
Katkesi. Se sano et jos mä en pidä suurta suutain siitä kommenttien monistamisesta niin... se oli monistaja. Siis monistaja soitti mulle!
T. Ulla Pulla
Ilmiantaja tässä hei. Halusin vain sanoa, että lavastin monistajan syylliseksi viestien poistumiseen. Ei muuta. Jatkakaa.
Minä määrään sairaalan asiat. Kohta poliisiasemakin on hallinnassani.
T. Orvokki
Miten muuten Ismo pystyy antamaan Dahlialle porttarin Delismoon, kun eikös Dahlia omista osan puljusta? Tai ainakin rahoitti remontin? Dahliahan olisi voinut porttikiellosta suivaannuttuaan viedä Ismolta koko delin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että tämä menee nyt näin, että Aaro saa puolet Kallen tehtävistä ja sitten ne jakaa vielä työhuoneenkin. Saako kysyä, ovatko oikein saman pöydän ääressä?
Nythän ne hommat alkaa luistamaan ja Aaro nappaa tabuja. Homma päättyy vielä niin että Aaro mokaa ja joutuu ite katkaisuun. Mutta mutta, tätä johtaja skismaa pyöritetään ilmeisesti kevääseen.Miten tosiaan Linda voi saada roolin Matti Virtasen murhatutkinnassa kun yksi epäilty on sen oma tytär. Eikö edes Joanna sano tästä mitään?
Miten niin Lasse joutuu luopumaan Joannasta?
Lasse saa kuulla Matin tapauksesta ja vannoo Nellalle pitävänsä suunsa kiinni, vaikka se tarkoittaisi kihlatulleen valehtelemistä. Lasse murehtii miten voi enää tämän jälkeen koskaan katsoa Joannaa silmiin. Linda ilmoittaa myöhemmin Lasselle merenrannalla, että tyttöjen tulevaisuus saadaan pelastettua, jos Linda saisi tutkimuksen kokonaan itselleen. Se tapahtuisi, jos Joanna saataisiin lähtemään interpoliin. Lasse on murtunut, koska on vain huonoja vaihtoehtoja.
Oon varma, että myöhemmin Joanna kuulee totuuden. Yhteistuumin päädytään siihen, että todisteita hävitetään. Matin sukulaiset saattaa joskus tulla. Esimerkiksi lapsista oli joskus jotain puhetta.
Nuuh, nuuh! Satula tuoksuu hyvältä!
T. Sampo
Niin just. Kaiken maailman spekulointeja ja fan fan ficceja te kyllä luette mutta ette mun viestejä. Ettekö tajua että mä olen MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA?
T. Heli joka tajusi kaiken takana olevan monistaja
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaja tässä hei. Halusin vain sanoa, että lavastin monistajan syylliseksi viestien poistumiseen. Ei muuta. Jatkakaa.
Olet feikki. Ilmiantaja ei koskaan kommentoi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Ismo pystyy antamaan Dahlialle porttarin Delismoon, kun eikös Dahlia omista osan puljusta? Tai ainakin rahoitti remontin? Dahliahan olisi voinut porttikiellosta suivaannuttuaan viedä Ismolta koko delin.
Ei saat... millon toi tapahtu? Pitää soittaa äkkiä tiimille.
T. Yksi sarjan käsikirjoittajista