Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
1461/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin... monistan tänään viestejä ja aika rajusti.

T. Roosa

Vierailija
1462/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon molemmat ihmissuhdeviritykset alkaa tuntumaan kiusallisilta. Kovan luokan huijari juoksee Kallea karkuun sen sijaan, että sanoisi vaikka ettei ole kiinnostuntu. Ai niin, eihän Sampo pysty siihenkään. Joka kerta ajautuu aina ihmeellisiin asioihin. Ihan kuin Kalle saisi hänet aina ihan sekaisin kaikesta kun näkevät :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte: Kenen DNA osuma tulee Virtasen vaatteesta löytyneelle spermalle. Tai oikeastaan tuleeko osumaa jos ei ole rekisterissä. Tytöt epäilevät Violan spermaksi, mutta voihan se olla kenen tahansa. Yhtä hyvin Mirkun tai Ullan jos se on tarttunut emättimestä tai vaikkapa Dahlian. Näistä ei välttämättä kenestäkään ole rekisterissä jos ei ole rikoshistoriaa. Ja saaneet selville että emättimen kuidut täsmää hotellien lakanoihin.

Vierailija
1464/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ MONISTAMISTA!

T. Jaana

Vierailija
1465/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte: Kenen DNA osuma tulee Virtasen vaatteesta löytyneelle spermalle. Tai oikeastaan tuleeko osumaa jos ei ole rekisterissä. Tytöt epäilevät Violan spermaksi, mutta voihan se olla kenen tahansa. Yhtä hyvin Mirkun tai Ullan jos se on tarttunut emättimestä tai vaikkapa Dahlian. Näistä ei välttämättä kenestäkään ole rekisterissä jos ei ole rikoshistoriaa. Ja saaneet selville että emättimen kuidut täsmää hotellien lakanoihin.

Vierailija
1466/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET KOSKE SIIHEN LÄHETÄ NAPPIIN! EI SAA TA NA!

TÄSSÄ SULLE SOPIVA KORISTE, KÖYSI!

T. Hullu Hellu

Vierailija
1467/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1468/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sarjan nykytodellissuudessa ei ole sitä mun ja Noelin ekaa yötä, niin mua ei voi sanoo kaksinaismoralistiks. Turha moralisoida mua, hah haa!

T. Superlääkäri Susu

Vierailija
1469/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääkö ikinä noelin osuus liikenneonnettomuudessa?

Vierailija
1470/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1471/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinhullu vauhdissa.

Vierailija
1472/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa raskasta tämä trollaaja. Tiedän ettei pitäisi valittaa mutta tuntuu kaikkien kadonneen hänen myötään. Ihan muutamia asiallisia kommentteja välissä. Inhottavaa spämmäämistä. Jokainen ketjussa pidempään ollut tietää hänen kaavansa. Ensin alkaa poistelemaan, sitten tullaa ilkeilemään eli näitä kannattaisi tappaa ittensä tms. sitten alkaa ties mitä ja sama kaava alusta loppuun. Koskaan ei jätä tätä kokonaan rauhaan. Kuka tänne haluaa kommentoida tuon tempauksien jälkeen? Surettaa että pitää aina pilata kaikkien pienet ilot.

Vierailija
1473/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviääkö ikinä noelin osuus liikenneonnettomuudessa?

Mikä onnettomuus?

T. Yksi sarjan käsikirjoittajista.

Vierailija
1474/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa! Kiva tässä keskustella ku yhet vaan monistaa ja valittaa.

T. Aamu, jota ei ole enää sarjan nykytodellisuudesssa.

Vierailija
1475/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon elämä alkaa tuntumaan kiusalliselta. Kovan luokan runkkari juoksee Kallea karkuun sen sijaan, että sanoisi vaikka että omistaa peräpukaman. Ai niin, eihän Sampo pysty siihenkään. Joka kerta purkautuu aina ihmeellisiin asioihin. Ihan kuin Kalle saisi hänet aina ihan sekaisin kaikesta kun nussivat :D

Vierailija
1476/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon elämä alkaa tuntumaan kiusalliselta. Kovan luokan runkkari juoksee Kallea karkuun sen sijaan, että sanoisi vaikka että omistaa peräpukaman. Ai niin, eihän Sampo pysty siihenkään. Joka kerta purkautuu aina ihmeellisiin asioihin. Ihan kuin Kalle saisi hänet aina ihan sekaisin kaikesta kun nussivat :D

Vierailija
1477/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman valituksia ja fan ficcejä sä oot valmis lukemaan mut et mun tekstejä. Etkö sä tajua että mä oon MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA!?

T. Heli Sievinen, jonka joku saattaa vielä sarjassa muistaa.

Vierailija
1478/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1479/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1480/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon mun isää. Se ei muistanu et mä asun Ranskassa! Tanjakin pitää viinitilaansa täällä. Miksei Jarkko sanonut siitä mitään kun kävi Helsingissä?

T. Oona

Ketju on lukittu.