Miks Salkkareissa osa II
Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!
Kommentit (4498)
Sampon molemmat ihmissuhdeviritykset alkaa tuntumaan kiusallisilta. Kovan luokan huijari juoksee Kallea karkuun sen sijaan, että sanoisi vaikka ettei ole kiinnostuntu. Ai niin, eihän Sampo pysty siihenkään. Joka kerta ajautuu aina ihmeellisiin asioihin. Ihan kuin Kalle saisi hänet aina ihan sekaisin kaikesta kun näkevät :D
Mitäs veikkaatte: Kenen DNA osuma tulee Virtasen vaatteesta löytyneelle spermalle. Tai oikeastaan tuleeko osumaa jos ei ole rekisterissä. Tytöt epäilevät Violan spermaksi, mutta voihan se olla kenen tahansa. Yhtä hyvin Mirkun tai Ullan jos se on tarttunut emättimestä tai vaikkapa Dahlian. Näistä ei välttämättä kenestäkään ole rekisterissä jos ei ole rikoshistoriaa. Ja saaneet selville että emättimen kuidut täsmää hotellien lakanoihin.
Mitäs veikkaatte: Kenen DNA osuma tulee Virtasen vaatteesta löytyneelle spermalle. Tai oikeastaan tuleeko osumaa jos ei ole rekisterissä. Tytöt epäilevät Violan spermaksi, mutta voihan se olla kenen tahansa. Yhtä hyvin Mirkun tai Ullan jos se on tarttunut emättimestä tai vaikkapa Dahlian. Näistä ei välttämättä kenestäkään ole rekisterissä jos ei ole rikoshistoriaa. Ja saaneet selville että emättimen kuidut täsmää hotellien lakanoihin.
ET KOSKE SIIHEN LÄHETÄ NAPPIIN! EI SAA TA NA!
TÄSSÄ SULLE SOPIVA KORISTE, KÖYSI!
T. Hullu Hellu
Onneksi sarjan nykytodellissuudessa ei ole sitä mun ja Noelin ekaa yötä, niin mua ei voi sanoo kaksinaismoralistiks. Turha moralisoida mua, hah haa!
T. Superlääkäri Susu
Onpa raskasta tämä trollaaja. Tiedän ettei pitäisi valittaa mutta tuntuu kaikkien kadonneen hänen myötään. Ihan muutamia asiallisia kommentteja välissä. Inhottavaa spämmäämistä. Jokainen ketjussa pidempään ollut tietää hänen kaavansa. Ensin alkaa poistelemaan, sitten tullaa ilkeilemään eli näitä kannattaisi tappaa ittensä tms. sitten alkaa ties mitä ja sama kaava alusta loppuun. Koskaan ei jätä tätä kokonaan rauhaan. Kuka tänne haluaa kommentoida tuon tempauksien jälkeen? Surettaa että pitää aina pilata kaikkien pienet ilot.
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö ikinä noelin osuus liikenneonnettomuudessa?
Mikä onnettomuus?
T. Yksi sarjan käsikirjoittajista.
Lopettakaa! Kiva tässä keskustella ku yhet vaan monistaa ja valittaa.
T. Aamu, jota ei ole enää sarjan nykytodellisuudesssa.
Sampon elämä alkaa tuntumaan kiusalliselta. Kovan luokan runkkari juoksee Kallea karkuun sen sijaan, että sanoisi vaikka että omistaa peräpukaman. Ai niin, eihän Sampo pysty siihenkään. Joka kerta purkautuu aina ihmeellisiin asioihin. Ihan kuin Kalle saisi hänet aina ihan sekaisin kaikesta kun nussivat :D
Sampon elämä alkaa tuntumaan kiusalliselta. Kovan luokan runkkari juoksee Kallea karkuun sen sijaan, että sanoisi vaikka että omistaa peräpukaman. Ai niin, eihän Sampo pysty siihenkään. Joka kerta purkautuu aina ihmeellisiin asioihin. Ihan kuin Kalle saisi hänet aina ihan sekaisin kaikesta kun nussivat :D
Kaiken maailman valituksia ja fan ficcejä sä oot valmis lukemaan mut et mun tekstejä. Etkö sä tajua että mä oon MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA!?
T. Heli Sievinen, jonka joku saattaa vielä sarjassa muistaa.
Mä inhoon mun isää. Se ei muistanu et mä asun Ranskassa! Tanjakin pitää viinitilaansa täällä. Miksei Jarkko sanonut siitä mitään kun kävi Helsingissä?
T. Oona
Mä ainakin... monistan tänään viestejä ja aika rajusti.
T. Roosa