Miks Salkkareissa osa II
Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Onpa raskasta tämä trollaaja. Tiedän ettei pitäisi valittaa mutta tuntuu kaikkien kadonneen hänen myötään. Ihan muutamia asiallisia kommentteja välissä. Inhottavaa spämmäämistä. Jokainen ketjussa pidempään ollut tietää hänen kaavansa. Ensin alkaa poistelemaan, sitten tullaa ilkeilemään eli näitä kannattaisi tappaa ittensä tms. sitten alkaa ties mitä ja sama kaava alusta loppuun. Koskaan ei jätä tätä kokonaan rauhaan. Kuka tänne haluaa kommentoida tuon tempauksien jälkeen? Surettaa että pitää aina pilata kaikkien pienet ilot.
Just siksi en enää hetkeen kirjoita mitään tänne. Tulee itelle jotenkin häpeä kun väännetään omat tekstini.
Onpa raskasta tämä trollaaja. Tiedän että pitää valittaa koska tuntuu kaikkien kadonneen hänen myötään. Ihan muutamia asiallisia kommentteja välissä. Luuseri spämmääjä. Jokainen ketjussa pidempään ollut tietää hänen kaavansa. Ensin alkaa poistelemaan asiattomuuksia, sitten tullaa kertomaan karuja faktoja eli näitä kannattaisi tappaa ittensä tms. sitten alkaa ties mitä ja sama kaava alusta loppuun. Koskaan se luuseri ei jätä tätä kokonaan rauhaan. Kuka tänne haluaa kommentoida tuon tempauksien jälkeen? Ärsyttää että pitää aina pilata kaikkien pienet surut.
Monistaja, tee maailmalle palvelus ja kuole. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.
Onpa jännä katsoa sarjan ensimmäisiä jaksoja ja ajatella että Tero se on siellä käynyt mummonsa hoitelemassa, vaikka koko Teroa ei oltu keksitty tuolloin.
Se hirviö Salme ansaitsi kuolla. En anna sille koskaan anteeksi.
T: Aki Nikkinen
Kaiken maailman valituksia ja fan ficcejä te ootte valmis lukemaan mutta ette mun rakkaita tekstejä. Ettekö te tajua että mä oon MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA MONISTAJA!?
Heli ei oo monistaja ja me ei sitä siihen suuntaan yllytetä.
T. Paula
Vierailija kirjoitti:
Katkesiko Noelin penis auto-onnettomuudessa?
Se ei missään onnettomuudessa ollu. Kaikki yrittää mustamaalata Noelin. Opetin Danielaakin että varoittajat valehtelee. Ja se penis kuule toimii paremmin kuin kellään muulla ja on isokin!
T. Susu, joka hoitaa kaikki sairaalan työvuorot. (Voiskos se joku Katariina tulla takas, niin helpottas työt vähän?)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaatte: Kenen DNA osuma tulee Virtasen vaatteesta löytyneelle hiukselle. Tai oikeastaan tuleeko osumaa jos ei ole rekisterissä. Tytöt epäilevät Violan hiukseksi, mutta voihan se olla kenen tahansa. Yhtä hyvin Sallan tai Cindyn jos se on tarttunut lakanoista tai vaikkapa Kiiran. Näistä ei välttämättä kenestäkään ole rekisterissä jos ei ole rikoshistoriaa. Ja saaneet selville että lakanoiden kuidut täsmää hotellien lakanoihin.
Ei varmaan selviä. Myöhemmin kerätään näytteitä lähipiiriltä. Osuma tulee asiaan kuulumattomaan tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Aha, niitä mun kertomuksia sitten on poisteltu. Ehkä siinä on sitten hyvä syy olla jatkamatta. Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen. 😔
Minunkin viestejä on poisteltu, vaikka kirjoitin vain ennakoista. Pari onneksi jäänyt. En kyllä ymmärrä miksi tässä ketjussa on aina tällaista. Tuo poistattaja ja monistaja on luultavasti sama henkilö. Siinäpä rattoisa tapa viettää pääsiäistä.
Se hirviö Salme ansaitsi kuolla. En anna sille koskaan anteeksi, mutta en ole parempi ihminen.
T: Aki Nikkinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa raskasta tämä trollaaja. Tiedän ettei pitäisi valittaa mutta tuntuu kaikkien kadonneen hänen myötään. Ihan muutamia asiallisia kommentteja välissä. Inhottavaa spämmäämistä. Jokainen ketjussa pidempään ollut tietää hänen kaavansa. Ensin alkaa poistelemaan, sitten tullaa ilkeilemään eli näitä kannattaisi tappaa ittensä tms. sitten alkaa ties mitä ja sama kaava alusta loppuun. Koskaan ei jätä tätä kokonaan rauhaan. Kuka tänne haluaa kommentoida tuon tempauksien jälkeen? Surettaa että pitää aina pilata kaikkien pienet ilot.
Just siksi en enää hetkeen kirjoita mitään tänne. Tulee itelle jotenkin häpeä kun väännetään omat tekstini.
Jokin kommentissasi ei nyt täsmää. Ja me selvitetään että mikä.
T. Linda ja Joanna, Helsingin ainoat sankarit.
Jes! Sain monistajan lavastettua ilmiantajaksi. Kaikki lukee että monistaja = ilmiantaja. Oon kusipäiden kunkku! :D
Heli: No mä oon halunnu kertoo teille jo jotain tosi pitkään. Mä on monistaja.
Paula: Mikä?
Heli: Monistaja. Et mä tykkään monistaa. Mut se ei oo nyt se tärkein juttu. Annikka?
Lasse: Anna tulla vaan Annika, kyllä me jaksetaan valittaa.
Annika: No, joskus mä monistan muiden kommentteja ku mulla on paha olla. Sitten mä oksennan koneen ääreen.
Paula: Voi Annika kulta. Heli mieti sinä vielä identiteettiäsi. Sulla on vaan tommonen vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Haavekuvat on vähän turhia, kun yleensä katsojana tajuaa jo ennen sen loppumista, ettei tapahtuma ole todellinen. Jostain syystä tälläistä kohtauksia tunnutaan tekevän aika usein. Ehkä jotkut menee halpaan?
Ois hyvää vaihtelua jos joskus jonkun uni tai haavekuva kävisi lähes samanlaisena toteen. Jotkut voi olla ihan uskottavia. Kun nämähän alkaa aina niin ettei katsojalle kerrota tämän olevan vain mielikuvitusta.
Minä kirosin talon kuollessani. Vapise kohtaloasi, Pihlajakatu!
T. Tyyne Puustinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, niitä mun kertomuksia sitten on poisteltu. Ehkä siinä on sitten hyvä syy olla jatkamatta. Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen. 😔
Minunkin viestejä on poisteltu, vaikka kirjoitin vain ennakoista. Pari onneksi jäänyt. En kyllä ymmärrä miksi tässä ketjussa on aina tällaista. Tuo poistattaja ja monistaja on luultavasti sama henkilö. Siinäpä rattoisa tapa viettää pääsiäistä.
Ei tästä ole poistettu. Ainakaan en ole huomannut. On vaan vissiin tultu yli viisi sivua eteenpäin aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Sain monistajan lavastettua ilmiantajaksi. Kaikki lukee että monistaja = ilmiantaja. Oon kusipäiden kunkku! :D
Ilmiannettu!
T. luuseri ja sosiaalipummi monistaja
Kari vaikuttaa todella yksinkertaiselta kaverilta. On miljonääri ja aina ollut työnvieroksuja ja nyt korjaamolla tekee hommia vaikkei tarvis.