Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Voi voi Daniela ressukkaa, ajatteliko se loputtomiin piilotella?
Tanner tömisi ja kutvana soi. Voin pahoin.
Sarjassa miesten suuhun kirjoitetaan kummallisia repliikkejä. Lassen kaltainen 60v mies tuskin puhuisi mitää mistään "stressisuklaasta". Ei miesten sana varastossa ole vaan tuollaisia termejä. En ole ikinä kuullut yhdenkään miehen puhuvan stressisuklaasta.
Ai, vanhukset eivät saisi harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Tanner tömisi ja kutvana soi. Voin pahoin.
Ismon suuhun sopisi kuin nyrkki päähän sanonta "siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun hevoset nai" 🤘😂
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä niin sanonut. Vanhukset harvemmin mitää seksiä harrastaa jos toinen halua ja toinen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä niin sanonut. Vanhukset harvemmin mitää seksiä harrastaa jos toinen halua ja toinen kykene.
Kyllä Danny ainakin kykenee. Helmi näyttää hehkuvan ja leijuvan ilmassa.
Taitaa Frederikilläkin vielä vientiä olla...
Ensin täällä keskusteltiin aikuisuuden määritelmästä, nyt vanhusten seksielämästä. hiiohoi halojatapäivää!
Lasse länkyttää Evalle että sen sijaa että me etsitään syyllisiä, meidän tulee etsiä ratkaisuja. Entäs ne puheet kentällä Kristianille. Hyviä ratkaisuja etsikin.
Miksi Daniela valehtelee televisiossa? Sanoi että ei aio enää milloinkaan nähdä ja puhua Henrikille. Aikooko ottaa lopputilin sidasta ennen kuin on ollut kertaakaan mallina.
SIIS MÄ RAKASTAN VANHUSTEN SEKSIELÄMÄÄ!
T. Jaana
MÄ AJATTELEN AINA JA VAIN VANHUSTEN SEKSIELÄMÄÄ!
T. Laura
Pääsispä maistamaan Ismon makkara-voikkaleipää. Miksei Kallenkin...!?!
Ja näin saatiin Salla mustasukkaiseksi! Häät pilalla!
Eikö päätösjaksossa Kari astu Sallan hunnun päälle, jonka seurauksena molemmat kaatuvat portaissa, näyttö pimenee, kuuluu rusahdus ja joudutaan odottamaan, kumpi kuolee?
Aina kun näen Danielan, mulle tulee mieleen spanieli! :D
Kari yllätti silloin Antonin kanssa Ullan ja Gunnarin suihkusta. Jakson nimi oli Kari todistaa letkujenkkaa :D