Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
ETTE RIITELE ENÄÄ AIKUISUUDEN MÄÄRITELMÄSTÄ! EI SAA TA NA!
T. Helena
Mä taas ajattelen aina ja vain Noelia❤
Koska tulee spin-off sisarsarja Alastomat elämät?
Roosa takaisin. Voittaa kaikki muut hahmot mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
ja Noelin eiffeltornia pystyssä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja Noelin eiffeltornia pystyssä...
Hei älä anna mulle lisää mielikuvia, mulla on muutenkin jo tukalat oltavat.❤
Kiitos Roosa, että mukiloit monistajan!
T. kerrostalokyttääjä
Mä hoitelen tän ketjun viholliset ja aika rajusti. Wow wow wow!
Roosa
Kohta julkaistaan jakso "Pihlajakadun monistaja saa Roosan veren kuohumaan". Kannattaa katsoa!
Mirkkua alkaa taas kuumottamaan Ismon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta julkaistaan jakso "Pihlajakadun monistaja saa Roosan veren kuohumaan". Kannattaa katsoa!
Veren kuohuminen? Anteeksi mitä? :D
Luulin että tuota Leoa ensin Aaroniksi Olgan stoorissa :D on kyllä kuumat sexmanet 🔥
Peliluolassa ollut mieshän on ollut poliisina useammassa kohtauksessa taustalla. Jotenkin todella häiritsevää vaikka ei olekaan mikään poliisi siinä pelurin roolissa. Muuten Miki olisi tunnistanut tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lauta! Eikö Linda ole jäävi?
Niin kauan kun tutkinta ei käänny Violan suuntaan, Linda ei ole jäävi, vaikka tämä tietää totuuden.
Oo hiljaa kun et Suomen laista ymmärrä yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Sampo muuttui Viljamista Sampoksi ja kuvansa tunnariin, kirjoitin ketjuun että Sampo näyttää siinä tunnarissa ihan homolta tai se hahmo on jotenkin homo ainen ja tässä sitä ollaan, Samposta kuoriutu ihan homo.
Muistan ja samaa aikaan kiersi ajatus, että Sampo on oikeasti liittoutunut Laurin kanssa Sabrinaa vastaan. Ja ehdotettiin että he muka olisivat yhdessä. Sitä en tiedä kuinka tosissaan spekuloitiin mutta muistan näitä juttuja.
Koska Dahlia pääsee kotiinsa? Rooman palvelijat ei tulleet Suomeen?
Toisinaan mietin, millä logiikalla valitaan jaksolle nimi. Onko jollakin tapahtumalla merkittävä elementti tms., että jakso nimetään sen mukaan? Jotkin nimet ovat paljastavia: "Sabrina - pois pois pois", toiset taas "mystisempiä": "Noel saavuttaa sukulypsyyden".
Jakso "Linda lyö ranskat tiskiin" loppuu siihen, kun Markku paljastaa Mirkulle Sallan ja Karin läsnä ollessa, että hän on menossa Thaimaahan tulevan vaimonsa luo. Tuli mieleen nimiä, jotka liittyvät jakson loppuun:
- Thaimaan kellot soivat Mirkulle
- Mirkkua järkyttää aurinkoinen hääuutinen
- Sallan yllätys saa thaimaalaisen käänteen
Toisaalta mietin, miksi yllä mainitulle jaksolle ei annettu toista nimeä, joka ei liity Lindaan. En yritä väittää, että nimi olisi huono tms. Mietin vain.
Kaikki sarjan hahmot ovat enemmän tai vähemmän tekopyhiä.
Wow wow wow!
Roosa