Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Monilla vastaavilla palstoilla on käytössä korrekti tapa laittaa viestin alkuun sana: "Spoilaa", jolloin ne jotka eivät halua tietää tulevista, voivat skipata (ohittaa) ko. viestin.
Täällä oli ennen sama tapa. Valitettavasti yhteen aikaan jokainen spoiler merkitty viesti ilmiannettiin kiusallaan ja jätettiin ne joissa sitä varotusta ei mainittu. Jossain kohtaa tästä vaan tuli tapa, että kaikki puhuu sekaisin kaikkea. Tosin nykyään ainakin perjantaina pistän yleensä viestin alkuun maininnan ennakoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivillä oli kuvauksissa samat vaatteet kuin muilla vangeilla sarjassa, eli joutuvat todennäköisesti telkien taakse.
https://www.tiktok.com/@olgabolga00/video/7088248458108243206?is_from_w…
Ei liity mitenkään sarjan kuvauksiin.
Studiolta toi on. Taustalla näkyy vielä roikkumassa tiistain päivän maskitsekkauslista.
Eipä ollut.
Maskitsekkauslista se on. Video on kuvattu maskihuoneesta.
https://www.instagram.com/p/CWL5AMxjoRi/
Sama nurkkaus, mutta toi aikaisemmin tiktok video on vaan eri suunnasta kuvattu.
Nyt on siis selvää, että he joutuvat putkaan. Uskotteko, että pääsevät sieltä pois?
Ei hätää, pirunkova juristi tulee apuun
Ketjussa on tarkoitus keskustella Salkkareista (ennakkoon tai tv-tahtiin), tulen lukemaan paljastukset, jotka aiheuttavat peppukipua minussa. :D Ihan oma syy.
Tuo Dahlian "ettekö osaa lukea? Siellä on ei saa häiritä lappu. En ole muistaakseni tilannut mitään narria" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Salkkarit surkea sarja?
On. Ulosteen peittämä sarja.
Vaikea kaivaa sieltä pohjalta enää niitä hyviä kultaisen ajan jaksoja. Saisi loppua paskakasa nopeasti.
Onhan se hauskaa, että Dahlia pilkkaa dyslektikoita. Keitä seuraavaksi? Läskejä? Vammaisia? Itsetuhoisia?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hauskaa, että Dahlia pilkkaa dyslektikoita. Keitä seuraavaksi? Läskejä? Vammaisia? Itsetuhoisia?
Älä jaksa olla tosikko. On todella hauskaa, kun joku tekee viiltojälkiä käteen tai muualle kehoon. Katu-uskottavuus kasvaa :D
Huomisessa jaksossa Sampo tunnustaa Kallelle olevansa impotentti, ja Karille on kertynyt ylipainoa, jonka seurauksena Pihlajakadun saunan lauteet romahtavat. Kannattaa kattoo nopee!
Hei Aino, oonks mä impotentti? Joku täällä väittää, että oon.
T. Sampo
Ihan mielenkiintosta lueskella välillä "boksin" ulkopuolelta eli muualla spekulaatiota. Toisaalla Sampoa ja Cindyä on parina kehuttu. Jää sellainen mielikuva, ettei kaikki välttämättä näe samalla tavalla. Tavallaan se on rikkaus ja oikeus, mutta näille saattaa tulla yllärinä se että Sampo todennäköisesti tulevaisuudessa päätyy Kallen kanssa hommailemaan ja yhteen asti. Sampo voi pitää Cindyä kauniina ja saada siitä jotain kiihotusta, mutta itse ainakin koen nimenomaan Cindyn olevan korvike. Sampo haluaa Kallen ja olla sen kanssa, mutta joku sisäinen mörkö kieltää ja käskee kieltämään ajatukset ja tällä tavoin peittää omia todellisia tunteitaan.
Noel, tuu tänä yönä mun uniin äläkä päästä mua helpolla❤
Parin kuukauden sisään luulisi tulevan tieto, jos tämä naurettava sirkus jatkuu vielä 2023 jälkeenkin. Toivottavasti tekevät järkevän ratkaisun, eli lopettavat sarjan jos sitä ei ole aikomus kehittää parempaan suuntaan, kun koronakin on poissa sekoittamasta kuvauksia. Vielä ennen poikkeusaikoja sarja oli ihan siedettävää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot Susu, voin tulla naulaa sut ristille.
T. Noel
Salatut elämät on paska sarja! 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot Susu, voin tulla naulaa sut ristille.
T. Noel
En oo mikään Susu, oon suurin fani❤
Vierailija kirjoitti:
Tuo Dahlian "ettekö osaa lukea? Siellä on ei saa häiritä lappu. En ole muistaakseni tilannut mitään narria" 😂
Aika laimeaa huumoria Dahlialta. Ei naurattanut yhtään.
Taidan jopa toivoa Kallen päätyvän sarjan lopussa tai sarjasta poistuessaan yhteen Larin kanssa. Toinen vaihtoehto Sami taitaa sitten olla oikeasti kuollut. Varmasti mahdollinen kuoleman lavastus olisi jo selvinnyt, jos siis sellaista olisi ajateltu tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden sisään luulisi tulevan tieto, jos tämä naurettava sirkus jatkuu vielä 2023 jälkeenkin. Toivottavasti tekevät järkevän ratkaisun, eli lopettavat sarjan jos sitä ei ole aikomus kehittää parempaan suuntaan, kun koronakin on poissa sekoittamasta kuvauksia. Vielä ennen poikkeusaikoja sarja oli ihan siedettävää katsottavaa.
Vasta ollaan pääsemässä siihen aikaan, kun käsikirjoitukset on aina vähän pidemmälle. Voi muuten olla, että Sallan ja Karin hääpresissä kerrotaan. Ehkä se on yksi syy pitää se paitsi lopettamista tuskin siellä kerrottaisi.
Rantabaarin jatkostakaan ei ole mitään tietoa, vaikka kohta on jo toukokuu. Jossain casting-haussa oletettavasti oli jo paljon aiemmin etsitty juuri Rabaan näyttelijää.
Mä ainakin spoilaan huomenna ja aika rajusti.
T. Roosa