Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Tapa itsesi Dahlia-vihaaja! Hyppää sillalta junan eteen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä bileet loppui, vaikka piti jatkua pääsiäisen jälkeenkin.
Täällä ei haluttu edistää ihmisoikeuksia niin muutettiin toiseen ketjuun.
T. Heli
Vierailija kirjoitti:
Tuu toiseen ketjuun niin saatat saada.
Eva
Vierailija kirjoitti:
LOPPU VAI? EI SAA TA NA!
T. Hellu
Mä voisin kyl viel bilettä täälläkin ja aika rajusti.
Roosa
Noni ja sitte kaikki pihlajakatulaiset toiseen ketjuun Karin ja Sallan häihin. Siel on tällä hetkellä aika hiljasta.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Ketkä on sitä mieltä että Dahlia-vihaajan pitäisi tapaa itsensä? Toivottavasti kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Miran ja Violan vauva syntyy eikä mitään keskenmenoa tulekaan. Saa nähdä tuleeko tästä isyyskysymystä. Sitähän on jo etukäteen spekuloitu, että vahingossa paljastuu jostain lapusta henkilöllisyys. Kuitenkin asia on tiedossa vaikka sen lapsi saakin tietää vasta aikuisena halutessaan. Matti Virtanen olisi varmasti kauhutapaus. Silloin pelkäisivät varmaan lapsesta tulevan samanlainen ja tulisi jonkilainen hylkimisreaktio? Toisaalta kuka tahansa Pihlajakadun miehistä on voinut luovuttaa. Tiedon varjossa alkaa sekaantua tyttöjen elämään. Eli isättömälle vauvalle tuleekin isä. Virallisesti ei sitä koskaan voi olla valitettavasti.
Kalle se luovuttaja ihan varmasti on.
Tämä on varmaan ainut kerta, kun se voisi olla jopa realistista. Lääkärit luovuttaa jonkun verran tai tuntuu, että heistä löytyy luovuttajia. Senhän saa halutessaan päättää jopa meneekö heteropareille vai naispareille tai molemmille. Jos haluaa tukea jompaa kumpaa voi valita vaikka vaan naisparit. Ulkönäölliset seikat otetaan huomioon. Jos molemmat ovat sinisilmäisiä tai siniharmaasilmäisiä niin sen perusteella etsitään luovuttaja. Jotta lapsi jotenkin muistuttaisi omia vanhempiaan. Hiustenväri lukien mukaan.
Millon tulee ne juonet et mä keksin haluta mun lapsen takas ja mä rupeen Violan ja Miran kaa polyamoriaan?
Nella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Miran ja Violan vauva syntyy eikä mitään keskenmenoa tulekaan. Saa nähdä tuleeko tästä isyyskysymystä. Sitähän on jo etukäteen spekuloitu, että vahingossa paljastuu jostain lapusta henkilöllisyys. Kuitenkin asia on tiedossa vaikka sen lapsi saakin tietää vasta aikuisena halutessaan. Matti Virtanen olisi varmasti kauhutapaus. Silloin pelkäisivät varmaan lapsesta tulevan samanlainen ja tulisi jonkilainen hylkimisreaktio? Toisaalta kuka tahansa Pihlajakadun miehistä on voinut luovuttaa. Tiedon varjossa alkaa sekaantua tyttöjen elämään. Eli isättömälle vauvalle tuleekin isä. Virallisesti ei sitä koskaan voi olla valitettavasti.
Kalle se luovuttaja ihan varmasti on.
🙈🤣
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on sitä mieltä että Dahlia-vihaajan pitäisi tapaa itsensä? Toivottavasti kaikki!
Todellakin!
T. Orvokki ja Petunia
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama se mulle o!
Ulla
Hei oikeesti älkää alkako taas tänne spämmään. Oon oikeesti tykänny lukee sitä toista ketjua. Se on super hyvää viihdettä mutta haluan samaan aikaan myös edelleen kommentoida täällä ilman viestien sotkeutumista.
Taasko joku niuvanniemeläinen sekoilee omiaan, että Miran lapsen isä on/oli Virtasen Matti? Ei hemmetti mikä sekopää! 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti älkää alkako taas tänne spämmään. Oon oikeesti tykänny lukee sitä toista ketjua. Se on super hyvää viihdettä mutta haluan samaan aikaan myös edelleen kommentoida täällä ilman viestien sotkeutumista.
Yritän parhaani korjata tilanteen.
T. Susu
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet ottanut jonkun hahmon elämän myös kontrolliisi!
Vierailija kirjoitti:
Taasko joku niuvanniemeläinen sekoilee omiaan, että Miran lapsen isä on/oli Virtasen Matti? Ei hemmetti mikä sekopää! 🤣🤣🤣
Ai, mielestäni toi kuulostaa enemmänkin juuri tämän päivän salkkarit-käänteeltä. Kun puhutaan lahjoittajasoluilla tehdystä hedelmöityksestä. Eihän sitä kukaan voi tietää vaikka olisi naapurisi lahjoittaja. Salkkareissa tälläiset ovat aina todennäköisempiä. Ainoastaan sukulaissuhteet tarkistetaan hyvin ettei vahingossakaan ole mitään läheistä sukua kyseinen lahjoissaja se jolle sukusolut tullaan lahjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Noel on niin ihana en kestä!
Noelilla on kiihoittavan kokoinen elin.